http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jp

Data: 2010-04-20 04:00:00
Autor: jan kowalski
http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jp
Data: 2010-04-20 06:46:42
Autor: zenek
http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jp
jan kowalski pisze:
http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jpg

Jasiu ty wyobraz sobie co dzieje sie z cialem czlowieka 60-70kg ktore uderza w sciane z predkoscia 300km/h.

Data: 2010-04-20 04:59:16
Autor: jan kowalski
zenek <zenek@op.pl> napisał(a):
jan kowalski pisze:
> http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jpg
> Jasiu ty wyobraz sobie co dzieje sie z cialem czlowieka 60-70kg ktore uderza w sciane z predkoscia 300km/h.

no co sie dzieje znika,mundury pilotow  i 20 cial tez brednie samolot niby zachacza o drzewo i spada z 3 m i brakuje 3/4 samolotu...

Data: 2010-04-20 07:42:31
Autor: zenek
jan kowalski pisze:
zenek <zenek@op.pl> napisał(a):
jan kowalski pisze:
[...]

Obejrzyj sobie symulacje http://www.youtube.com/watch?v=IxXn9xfTNaQ&feature=player_embedded

Pilot 3km przed pasem byl 2.5 metra nad ziemia, jak skumal kwestie zaczal nabierac wysokosci i pewnie jakby nie to nieszczesne drzewo udalo by sie wyladowac.

Zakladam ze niegdy nie miales wypadku samochodem wiec nie zdajesz sobie sprawy  jakie sily dzialaja przy 60km/h a oni lecieli 300km/h i dodaj do tego mase samolotu .

Data: 2010-04-20 05:59:08
Autor: jan kowalski
http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jp
filmik dobry
ale szklana pulapka lepsza.... z pulkownikiem, ktory obnizal wirtualny horyzont

ps podstawowe pytanie dlaczego samolot nie trafil w os pasa startowego.....

Data: 2010-04-20 08:19:57
Autor: komunista0
[...]

Dobre pytanie. Tylko w takim wypadku ja bym kierował swoją spiskową teorię w zupełnie innym kierunku. Samobójcy w dzisiejszym świecie to nic nowego, zwłaszcza u fanatyków. To jest bardziej prawdopodobne niż spisek rosyjski. Co niby mieli by tym osiągnąć, a kończąca się kadencja, a Wawel, a cała oprawa, efekt medialny, a może ktoś już był śmiertelnie chory???

Data: 2010-04-20 21:14:28
Autor: SlawcioD
komunista0@op.pl pisze:
[...]

bo szedl lukiem... kolizyjnym z lasem.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-20 19:22:14
Autor: Gonzo
jan kowalski wrote:
filmik dobry
ale szklana pulapka lepsza.... z pulkownikiem, ktory obnizal wirtualny horyzont

ps podstawowe pytanie dlaczego samolot nie trafil w os pasa startowego.....
A lotnisko mialo ILS czy tylko VOR?

http://PokonacRynek.blogspot.com - analiza techniczna, giełda, prognozy i przemyślenia.

Data: 2010-04-20 20:34:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Rosja nie kupiła Polskich ILSów ;-)
Gonzo <gonzo@none.nn> pisze:
jan kowalski wrote:
[...]

Które Polskie firmy produkują ILSy, jak i wzrośnie sprzedaż i czy są
już notowane na giełdzie? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Jeśli grzmot nie jest zbyt głośny, wieśniacy zapominają uczynić

Data: 2010-04-20 18:49:41
Autor: kc
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Gonzo <gonzo@none.nn> pisze:
horyz
ont

> A lotnisko mialo ILS czy tylko VOR?

Które Polskie firmy produkują ILSy, jak i wzrośnie sprzedaż i czy są
już notowane na giełdzie? :-)

A w temacie PZU nie wypowiesz się? To wątek tuż obok, i na temat. :)

kc

Data: 2010-04-20 20:17:52
Autor: kc
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
A w temacie PZU nie wypowiesz się? To wątek tuż obok, i na temat. :)

kc

Bardzo przepraszam, nie zauważyłem, że to twój wątek :). Chciałem być zgryźliwy :(

pozdrawiam
kc

Data: 2010-04-20 21:23:21
Autor:
Wordpress a jednak nie jest to prawda...
jan kowalski <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jpg

Porównaj sobie te 2 zdjęcia poniżej i zobacz jeszcze raz, co widzisz na
podanym przez CIebie zdjęciu... Nie wydaje Ci się, że rosyjski serwis wstawił
'niechcący' zdjęcie tureckiego samolotu?

http://bi.gazeta.pl/im/3/6014/z6014353X.jpg

http://infolinia.org/poradnik/uploaded/grzesiek/linie%20lotnicze/Turkish_Airlines_big.jpg

Samolot tureckich linii lotnicznych rozbił się na początku 2009 roku

http://galerie.money.pl/wypadek%3Bsamolotu%3Btureckich%3Blinii%3Blotniczych,galeria,2103,1.html

Przeraża mnie ten szum medialny, to gorsze niż brak informacji!
Początkowe foto-video-relacje były dość rzetelne, ale poznikały z sieci (co
budzi mój niepokój z drugiej strony...). Pojawiły się różne foto-montaże.

Ode mnie dodatkowo - w temacie katastrofy:

Być może był to zamach - tego nie wiemy. Niepokoi fakt, że tej opcji jakby
wcale nie brali pod uwagę. Moim zdaniem przy śmierci tylu VIPów powinni 'z
urzędu' traktować to jako zamach/akt terrorystyczny (i ewent. go wykluczyć...
i dopiero potem sprawdzać czy to był błąd pilota, czy pogoda, czy awaria tech.)

Data: 2010-04-20 23:26:00
Autor: skippy
Wordpress a jednak nie jest to prawda...
Dokładnie, została wstawiona fotka podobna (biało-czerwona) bo widocznie nic innego nie mieli na goraco pod ręką.

[...]

IMO bankowo to jedna z wersji naszych sledczych, kretynizmem by było sądzić inaczej - tylko zauważ że oni żadnej publicznie nie przedstawili, wiec dlaczego mieliby akurat tą.

Data: 2010-04-20 23:29:43
Autor: SlawcioD
skippy pisze:
[...]

ztcw atak terrorystyczny vel zamach zostaly wykluczone juz na poczatku
sledztwa - brak sladu wybuchu.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-20 22:12:48
Autor:
> [...]

> wiec dlaczego mieliby akurat tą.
> ztcw atak terrorystyczny vel zamach zostaly wykluczone juz na poczatku

No proszę Cię, mamy od dawna XXI wiek! I wiele innych 'zabawek', na przykład:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Impuls_elektromagnetyczny

"Prowadzone są prace nad bronią EMP, której siłą rażenia byłby impuls
elektromagnetyczny. Powodowałaby ona zniszczenie sprzętu elektronicznego i
elektrycznego w promieniu rażenia (w tym radarów, elektroniki samolotów itd.)."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bomba_elektromagnetyczna

No i bonus:

http://wolnemedia.net/?p=21253

Data: 2010-04-21 11:31:07
Autor: SlawcioD
newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

nie pamietam zrodla informacji - zaslyszana w radio.

[...]

bylo cos takiego za prl co sie nazywalo mlody technik - tam byl projekt
dziala emp a to bylo cos 86 czy 87 rok...

ale wtedy elektronika byla by usmazona - wiec byly by dowody..

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bomba_elektromagnetyczna

No i bonus:

http://wolnemedia.net/?p=21253

generalnie pieprzenie i opowiadanie polprawdy. nie chce mi sie
odpowiadac, musialbym na to poswiecic troche zbyt duzo czasu, ktorego
teraz nie mam.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-20 23:38:02
Autor: skippy
Wordpress a jednak nie jest to prawda...

Użytkownik "SlawcioD"

no dobra, ale kto to mówił?

http://prawdaxlxpl.files.wordpress.com/2010/04/katyn-selekcja.jp