http://sms2cash.pl jaki to ma sens przy mpay

Data: 2010-05-28 21:53:20
Autor: wspolna-flaszka.pl
http://sms2cash.pl jaki to ma sens przy mpay
Witam, tak sobie przegladam
strone sms2cash i sie zastanawiam jaki ma sens korzystanie  z tego poprzez wpisanie kwoty
wyplaty smsemem, skoro aby skorzystac z mpay tp trzeba najpierw zasilic konto mpay a zrobic to mozna
wplacajac na rachunek w mpay kase z banku ?

Data: 2010-05-28 20:16:57
Autor: Jakub Danecki
wspolna-flaszka.pl wrote:
[...]

Nie bardzo rozumiem, co ma mpay do sms2cash... Ja nie widzę żadnego
związku.

Jakub

Data: 2010-05-28 22:43:55
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:htp8bp$b82$2news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl wrote:
[...]

wpisz kwote wyplaty np 60 zl, sms2cash pokaze 48 zl na twoj rachunek , klikneisz pobierz kod, przekieruje CIe do dotpay
a tamplatnosci roznymi mtransferami i mplay. Wchodze na mplay.pl zeby sprawzic co to  tam widze ze najpierw sie doladowuje konto przelewem a pozniej placi przez mplay

Data: 2010-05-28 23:09:38
Autor: raz-dwa-trzy
http://sms2cash.pl jaki to ma sens przy mpay
On 28 Maj, 22:43, "wspolna-flaszka.pl"
<przemyslaw.roki...@niesfornazyta.pl> wrote:

[...]

O ile się nie mylę, to dolne okienko służy do wybrania kasy z rachunku/
karty kredytowej/mpay.

Czyli masz 200zł na mpay, chcesz to szybko wybrać, wchodzisz na
sms2cash płacisz 200, dostajesz 160 do ręki.
To samo z kartą kredytową, chcesz mieć gotówkę w rękach i mieć ową
wypłatę w grace period? korzystasz z sms2cach, robisz transakcję
bezgotówkową i po 3dniach masz na koncie kasę.
20% to szalona prowizja, opcja dla desperatów :))

Data: 2010-05-29 10:53:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
http://sms2cash.pl jaki to ma sens przy mpay

O ile się nie mylę, to dolne okienko służy do wybrania kasy z rachunku/
karty kredytowej/mpay.

to przeczy tyt7ulowi strony, zreszta lepiej juz z dotpay samemu zawrzec umowe i miec przelicznik na premium 50/50, bez prowizji sms2cash

Czyli masz 200zł na mpay, chcesz to szybko wybrać, wchodzisz na
sms2cash płacisz 200, dostajesz 160 do ręki.

interes zycia, milion razy taniej jest na paypal

To samo z kartą kredytową, chcesz mieć gotówkę w rękach i mieć ową
wypłatę w grace period?

bez jaj, wiecej zaplaci korzystajac z smsto cash niz wybierajac z kredytowki z bankomatu
(limit dzienny 500)

P.

Data: 2010-05-29 03:54:59
Autor: raz-dwa-trzy
http://sms2cash.pl jaki to ma sens przy mpay
On 29 Maj, 10:53, "wspolna-flaszka.pl"
> [...]

>wypłatę w grace period?

bez jaj, wiecej zaplaci korzystajac z smsto cash niz wybierajac z kredytowki

Widzę tytuł strony. Tylko za bardzo nie wiem do czego służy druga
opcja, bo jeżeli jest tak jak napisałem, czyli wpisuje 100, płacę 100,
dostaje kod na przelew na 80zł, to nie wiem kto w to wejdzie.
A wypłata z bankomatu nie wlicza się w (grace period) okres
bezodsetkowy - choć i tak taniej wychodzi paypal czy płacę z allegro
niż owy serwis.