http://tiny.pl/h86k7

Data: 2013-05-19 09:27:48
Autor: Bogdan Idzikowski
http://tiny.pl/h86k7
W ukochanej przez Polaków (tych prawdziwych oczywiście bo klony się nie liczą) Gruzji, element moralnie poprawny skrzyknął się na antygejowską demonstrację. Zaplecze ideowe demonstracji stanowili ichniejsi księża, czyli panowie popy, brodate cycki w czarnych i zazwyczaj wyświechtanych habitach.

Agencje milczą, czy obecni byli konsultaci i instruktorzy z Polski. Jednak hasła wskazywały by na intelektualny udział naszych ekspertów. Na paru transparentach dało się bowiem zaobserwować hasła w stylu: „Nie chcemy Sodomy i Gomory“, “Stop homoseksualnej propagandzie w Gruzji“, „Dobra rodzina to facet i dziewczyna“ i oczywiście „Zakaz pedałowania“. Znacie to? Bo ja też skądś znam. Niekoniecznie z Tbilisi.

Ich superbiskup nijaki Eliasz II, wzorem naszego Michalika groził palcem, a w zasadzie to wymachiwał pięścią. Od czci i wiary odsądzał władze, które zezwalają gejom na demonstrowanie swoich przekonań. Pan Eliasz nazwał to obrzydliwym “pogwałcenie praw większości” i “obrazą” dla gruzińskich tradycji. Uff, odetchnąłem z ulgą, bo bałem się o tę tradycję. Tradycyjnie bowiem i na szczęście Gruzini nadal kochają swoje kozy i owce, miłością odwieczną, dozgonną i prawdziwą. I żaden zbok tego nie zmieni. No, ale wiadomo nie od dziś, że tradycja zobowiązuje.

http://tiny.pl/h86d2

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-19 09:33:35
Autor: u2
http://tiny.pl/h86k7

http://lubczasopismo.salon24.pl/RadioMaryja/post/443218,ojciec-tadeusz-rydzyk-i-okradziona-stocznia-gdanska

http://www.radiomaryja.pl/bez-kategorii/klamstwa-gazety-wyborczej/

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-19 15:24:00
Autor: GrzegorZ
http://tiny.pl/h86k7
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51987ef8$0$1267$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- >

Odchylenia homoseksulane nie są problemem w prawosławiu. Zwykle duchowny ma żonę, kupę dzieciaków i jeszcze używa sobie na boku.Problemem sa tzw. nowobogaccy, którzy z nadmiaru pieniędzy i zmianach w mózgownicy wzorem starożytnych pedałów i lesbijek organizują seksulane orgie gdzie nie ma znaczenia płeć uczestnika. Niestety ci hedoniści nie chcą łożyć ma matkę-cerkiew, a tym samym wpędzają habitowców w rodzaj traumy wynikającej z braku tego co tamci mają w nadmiarze. Czyż skromny, w nwyświechtanym habicie mnich nie chciałby wziąć w rozbieranym party? A rtu kasy ni ma! Zostaje żona lub własna ręka. Ot cięzki jest żywot heteroseksulanego mnicha. W porównaniu z nim wielbiciele pudru na pośladkach i z wybielonym odbytem mają zdecydowanie lepiej. I to własnie boli.

GZ

Data: 2013-05-26 15:04:38
Autor: mkarwan
http://tiny.pl/h86k7
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51987ef8$0$1267$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

http://tiny.pl/h86k7