http://www.elkop.pl/downloads/2008/katalog.pdf

Data: 2009-03-03 01:26:11
Autor: kroovka
http://www.elkop.pl/downloads/2008/katalog.pdf
ladne osiedle-zaskoczenie rynku - mieszkania za 2 grosze

kroovka

Data: 2009-03-03 12:10:16
Autor: gg
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:43b9.0000016d.49ac7923newsgate.onet.pl...
ladne osiedle-zaskoczenie rynku - mieszkania za 2 grosze

Alchemię dalej trzymasz? i Bioton?

http://waluty.wp.pl/kat,107796,wid,10902382,raportwiadomosc.html
"
Alchemia miała 53,66 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2008 roku wobec 36,09 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie we wtorek. "

P.

Data: 2009-03-03 19:05:51
Autor: kroovka
http://www.elkop.pl/downloads/2008/katalog.pdf
ladne osiedle-zaskoczenie rynku - mieszkania za 2 grosze

Alchemię dalej trzymasz? i Bioton?

pozdrawiam
P.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- >
malo smieszne-to co mam masz na moim portfelu i nie narzekam.
Nie wciskaj mi Alchemii i Biotonu-prosze.
O Biotonie-jak poczytasz dawno dawno temu pisalem ze jest na straty bo forsa z niego pojdzie na wydobycie ropy i tak sie stalo, poza tym leki Biotomu bez dotacji zod panstwa poprzez rozne instytutu warszawskie sa bez szans..i tak sie stalo-tak to oceniam.

A poczytaj dzisiajsza druga wiadomosc od Elkopu i zobaczysz ze ta spolka na koniec roku moze wyladowac juz nie na 2 ale na 3 grosze...wiec to daje od listopada 200% zysku-to malo...pomysl min napiszesz.
tez ocen centroazp i tez immoeast i nie badz..hehe ggggglab:-)  bez urazy-
prosze
kroovka

Data: 2009-03-04 10:24:59
Autor: gg
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:43b9.0000022d.49ad717fnewsgate.onet.pl...
Nie wciskaj mi Alchemii i Biotonu-prosze.

Przecież to Ty wciskałeś Bioton i Alchemię - już nie pamiętasz jak naganiałeś w "powolnym wzroście"? Więc nie wciskaj teraz innych shitów. Bez urazy...

P.

http://www.elkop.pl/downloads/2008/katalog.pdf