http://www.nowyekran.pl/

Data: 2011-02-03 17:27:26
Autor: obserwator
http://www.nowyekran.pl/
Data: 2011-02-03 18:33:33
Autor: Rudy 102
http://www.nowyekran.pl/

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iieohu$kjs$1inews.gazeta.pl...

Wejdz i zobacz, nalepszy polski portal informacyjny.

http://www.vimeo.com/19326279

http://www.youtube.com/watch?v=cL84nAlV37k&feature=player_embedded

Pogieło cię? To w końcu który jest czystopolski? ;-)

JanKos

Data: 2011-02-03 17:54:13
Autor: obserwator
http://www.nowyekran.pl/
Rudy 102 <rudy102@pancerni.org> napisał(a):

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=cL84nAlV37k&feature=player_embedded

Pogieło cię? To w końcu który jest czystopolski? ;-)

naucz sie dyskutowac jak czlowiek rozumny.

Data: 2011-02-03 18:55:52
Autor: u2
http://www.nowyekran.pl/
W dniu 2011-02-03 18:54,  obserwator pisze:
naucz sie dyskutowac jak czlowiek rozumny.

Nie oczkuj tego od zahira, który pojawia się tutaj pod coraz to nowymi
nickami :)

Data: 2011-02-03 18:05:44
Autor: obserwator
http://www.nowyekran.pl/
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-03 18:54,  obserwator pisze:
> naucz sie dyskutowac jak czlowiek rozumny.

Nie oczkuj tego od zahira, który pojawia się tutaj pod coraz to nowymi
nickami :)

moze jest zdezorientowany i nie wie jak odreagowac fakt, ze jest robiony w
bambuko przez tych na ktorych glosowal?

Moze jednak nauczy sie w koncu dyskutowac jak normalny czlowiek ?

Takich jak on wielonikowcow jest tutaj kilku. To jakas choroba chyba jest:))

Data: 2011-02-03 19:18:35
Autor: Rudy 102
http://www.nowyekran.pl/

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iieqpo$r9e$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

nickami :)

moze jest zdezorientowany i nie wie jak odreagowac fakt, ze jest robiony w

Głosowałem od zawsze na lewice! Nie na tą obecną, bo to sprzedawczyki!

Moze jednak nauczy sie w koncu dyskutowac jak normalny czlowiek ?

Takich jak on wielonikowcow jest tutaj kilku. To jakas choroba chyba jest:))

No własnie! Zarażenie syfiPiSem czy co? ;-)

JanKos

Data: 2011-02-03 19:04:07
Autor: Rudy 102
http://www.nowyekran.pl/

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4aec28$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-03 18:54,  obserwator pisze:
naucz sie dyskutowac jak czlowiek rozumny.

Nie oczkuj tego od zahira, który pojawia się tutaj pod coraz to nowymi
nickami :)

O co ci chodzi z tym zahirem kmiotku mazurski?

JanKos

Data: 2011-02-03 18:09:31
Autor: obserwator
http://www.nowyekran.pl/
Rudy 102 <rudy102@pancerni.org> napisał(a):

> Nie oczkuj tego od zahira, który pojawia się tutaj pod coraz to nowymi
> nickami :)

O co ci chodzi z tym zahirem kmiotku mazurski?

jemu chodzi o to abys przestal pisac pod wieloma nickami, a mnie o to, abys nauczyl sie dyskutowac jak normalny i odpowiedzialny czlowiek, a nie
infantylny gowniarz ktory rozwala kazda dyskusje bo uwaza, ze w ten sposob
uniemozliwi przekazywanie informacji merytorycznych o obecnej tragicznej
sytuacji politycznej Polski.

To co robisz to bezdenna glupota.

Data: 2011-02-03 19:17:06
Autor: Rudy 102
http://www.nowyekran.pl/
Użytkownik "obserwator " <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iier0r$rob$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> nickami :)

O co ci chodzi z tym zahirem kmiotku mazurski?

jemu chodzi o to abys przestal pisac pod wieloma nickami,

O czym ty bredzisz?

a mnie o to, abys nauczyl sie dyskutowac jak normalny i odpowiedzialny czlowiek,

Z kim, z u2? On każdego wyzywa od gnojków! Ty nie jesteś inny!

a nie infantylny gowniarz ktory rozwala kazda dyskusje bo uwaza, ze w ten sposob
uniemozliwi przekazywanie informacji merytorycznych o obecnej tragicznej
sytuacji politycznej Polski.

O czym ty bredzisz? Jaka tragiczna sytuacja? Tragiczna będzie wtedy jak prezes zostanie premierem!

JanKos

To co robisz to bezdenna glupota.

Poczytaj sam siebie! To co tu wypisujesz to bezdenna głupota i prostactwo! Zachowujesz się jak chłystek, który wyzywa innych bo mają inne zdanie! Jeżeli jesteś w wieku 30-40 lat to zal mi ciebie! Ty juz się nie zmienisz. Należysz do przegranego pokolenia!

JanKos

Data: 2011-02-03 19:02:10
Autor: Rudy 102
http://www.nowyekran.pl/

Data: 2011-02-03 19:03:14
Autor: Rudy 102
http://www.nowyekran.pl/

> [...]

Pogieło cię? To w końcu który jest czystopolski? ;-)

naucz sie dyskutowac jak czlowiek rozumny.

Z kim, z tobą? Czy wiesz jak musiałbym się znizyc? Do poziomu "gnojka" u2.

JanKos

http://www.nowyekran.pl/