http://www.rebreathers.pl/forum/

Data: 2010-03-17 15:16:24
Autor:
http://www.rebreathers.pl/forum/
Potencjalnie ciekawe forum.
Lecz administratorzy nadmiernie zaufali użytkownikom.
Jest na tym forum możliwość pisania postów przez osoby nie zarejestrowane.
Pomysł w ludzkich kategoriach jak najbardziej zacny. W zderzeniu z internetem dosyć słaby. Dlatego proszę administratorów w liście otwartym o zrobienie porządku, w
postach i ponownemu rozważeniu czy nie ograniczyć dostępu.

pozdrawiam rc
ps administratorzy nie odpowiadają na PW czy e-maile, dlatego wybrałem taką
formę dotarcia.

Data: 2010-03-17 10:21:00
Autor: Onanista
http://www.rebreathers.pl/forum/
Wiesz w necie jest jeszcze wiele potencjalnie ciekawych forów np. o
onanizmie. Tam też admini też nie odpisują na priva dlatego wybrałem
tą formę żeby do nich dotrzeć. W związku z tym mam do nich apel:
ADMINISTRATORZY ONANIŚCI ODPISUJCIE NA MAJLE!

Dobra rada weź sobie strzep dobrze kapucyna to trochę Ci zejdzie
ciśnienie i nie będziesz miał bóli w krzyżu.

Data: 2010-03-17 19:03:41
Autor:
http://www.rebreathers.pl/forum/
Onanista <onanizm.w.necie@gmail.com> napisał(a):
Dobra rada we=BC sobie strzep dobrze kapucyna to troch=EA Ci zejdzie
ci=B6nienie i nie b=EAdziesz mia=B3 b=F3li w krzy=BFu.

Pomyśl nad nowym forum Brandzlotechnicznym, ekspertów z tej tematyki jest od
groma, zwłaszcza tych od DIRdolenia.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-17 13:35:19
Autor: Onanista
http://www.rebreathers.pl/forum/
Pomyślałem i stwierdzam, że pewnie wiódłbyś tam prym. Jeszcze jedno
forum dla ciebie? Chłopie zatrzepałbyś się na śmierć!

Data: 2010-03-17 22:24:51
Autor: Tomek Sienicki
http://www.rebreathers.pl/forum/
Onanista <onanizm.w.necie@gmail.com> wyjęczał : xxxxxxx