http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta

Data: 2009-08-31 19:42:35
Autor: Bartek
http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta
Witam

Miło mi oznajmić, że serwis stopquadom.pl już działa.
Kilka słów o serwisie znajdziecie na stronie głównej
http://www.stopquadom.pl/

Funkcjonalności oferowane w tej chwili przez serwis to:
1. Dodawanie incydentów po uprzedniej rejestracji użytkownika:
 - rejestracja: http://www.stopquadom.pl/accounts/register/
 - dodawanie incydentów: http://www.stopquadom.pl/incydenty/dodaj/

2. Przegląd listy incydentów wraz z rozmieszczeniem ich na mapie (bez
rejestracji):
http://www.stopquadom.pl/incydenty/

3. Dodawanie i lista nielegalnych imprez (bez rejestracji):
http://www.stopquadom.pl/imprezy-nielegalne/
http://www.stopquadom.pl/imprezy-nielegalne/dodaj/
Google-maps nie jest idealne do tego celu, ale nie znam żadnej lepszej
mapy którą można osadzić na stronie, myślę, że nawet orientacyjne
zaznaczanie miejsc będzie wystarczające.

4. Możliwość wyrażenia swojego poparcia oraz przeglądanie listy osób
popierających akcję:
http://www.stopquadom.pl/popieraja-nas/
http://www.stopquadom.pl/popieraja-nas/dodaj/

5. Fragmenty aktów prawnych mające jakiś związek z problemem (dział
prawdopodobnie wymagający rozbudowy)
http://www.stopquadom.pl/sytuacja-prawna/

6. Spis miejsc, gdzie można legalnie pojeździć (na razie pusty)
Jeżeli znacie jakieś miejsca, gdzie można legalnie pojeździć, proszę o
informacje (póki co mailem) na adres pr@stopquadom.pl

Zapraszam do korzystania z serwisu mając jednocześnie nadzieję, że
przyczyni się on w jakimś stopniu do ograniczenia problemu hałasujących
pojazdów w lesie itp. miejscach.

Strona była testowana w Operze 9.64, FF 2.0.0.14, IE 7.0. Nie jest to
pełna lista przeglądarek dostępnych na rynku, dlatego jeśli zobaczycie
jakieś ewidentne uchybienia w jej wyglądzie - proszę o informacje.
B.

Data: 2009-09-01 02:01:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta

Miło mi oznajmić, że serwis stopquadom.pl już działa.
Kilka słów o serwisie znajdziecie na stronie głównej
http://www.stopquadom.pl/

A będzie stoprowerom.pl?

Kim ty jesteś? Kariera w polityce ci się marzy?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-01 05:50:08
Autor: Elektronicky Mordulec
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Miło mi oznajmić, że serwis stopquadom.pl już działa.
Kilka słów o serwisie znajdziecie na stronie głównej
http://www.stopquadom.pl/

A będzie stoprowerom.pl?

A stopprzyglupomnarowerach.pl może być?

Kim ty jesteś? Kariera w polityce ci się marzy?

zyga

Ja tam jestem za tym, aby "dałnhilloffcy" mieli prawo raz w zyciu zjechać z Zamarłej Turni do Pustej Dolinki. he he he

Data: 2009-09-01 22:34:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Chyba po linie.
Akurat byłem tam, a kumpel bez sprzętu wspinaczkowego zszedł ze Zmarzłej Przełęczy. Kilka lat później powstała trasa o nazwie Zyga.
Jak on to zrobił, do dziś pozostaje dla mnie zagadką.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-01 23:11:43
Autor: Elektronicky Mordulec
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Możesz sobie założyć na szyję - mnie tam gancpomada.

Data: 2009-09-01 07:10:26
Autor: Michał Wasiak
On Mon, 31 Aug 2009 19:42:35 +0200, Bartek wrote:

Strona była testowana w Operze 9.64, FF 2.0.0.14, IE 7.0. Nie jest to
pełna lista przeglądarek dostępnych na rynku, dlatego jeśli zobaczycie
jakieś ewidentne uchybienia w jej wyglądzie - proszę o informacje.

U mnie, jeśli wejdzie się w jeden incydent, to klikanie w
drugi nic nie zmienia. Jak się otworzy w nowej karcie -- pojawia się, co trzeba.

Z niewiadomego powodu słowo 'prawne' (prawna) pisane jest
dużą literą.

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.0.12)
Gecko/2009072220 Iceweasel/3.0.12 (Debian-3.0.12-1)

(czyli inaczej nazwany Firefox)

--
Michał Wasiak

Data: 2009-09-01 23:38:59
Autor: Bartek
Michał Wasiak pisze:
U mnie, jeśli wejdzie się w jeden incydent, to klikanie w
drugi nic nie zmienia. Jak się otworzy w nowej karcie -- pojawia się, co trzeba.
Nie do odtworzenia u mnie. Można prosić więcej szczegółów?

Z niewiadomego powodu słowo 'prawne' (prawna) pisane jest
dużą literą.
Poprawione.

Dzięki za uwagi ;).
--
B.

Data: 2009-09-05 10:24:38
Autor: Michał Wasiak
On Tue, 01 Sep 2009 23:38:59 +0200, Bartek wrote:
Michał Wasiak pisze:
U mnie, jeśli wejdzie się w jeden incydent, to klikanie w
drugi nic nie zmienia. Jak się otworzy w nowej karcie -- pojawia się, co trzeba.
Nie do odtworzenia u mnie. Można prosić więcej szczegółów?

Teraz działa dobrze. Nie wiem, co to było.

--
Michał Wasiak

Data: 2009-09-01 11:40:33
Autor: Damian Gałka
[...]

Można spróbować zrobić taką prezentację w oparciu o darmowy projekt UMP-pcPL (http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/). Mapa UMP-pcPL jest tworzona przez zapaleńców na podstawie śladów i punktów zapisanych przez odbiorniki GPS. Co prawda główny produkt przeznaczony jest do urządzeń firmy Garmin, ale od grudnia 2008 roku powstała też wersja dostępna przez www.

Więcej w bazie wiedzy: http://ump.fuw.edu.pl/wiki/UMP-pcPL_online

Pozdrawiam
Damian Gałka
http://galka.mountlab.net/www/topografia

Data: 2009-09-01 23:37:19
Autor: Bartek
Damian Gałka pisze:
Witam
> Można spróbować zrobić taką prezentację w oparciu o darmowy projekt
UMP-pcPL (http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/). Mapa UMP-pcPL jest tworzona
[..]
Faktycznie, zapomniałem o tym. mapa wygląda fajnie. UMP znam i sam
używam, również UMP-pcPL-topo. Tyle, że jednej i drugiej mapie (Google
maps i webowe api ump) pod kątem tego zastosowania brakuje moim zdaniem
2 rzeczy: szlaków turystycznych i ewentualnie granic parków. W sumie api
 Google maps umożliwia nanoszenie takich rzeczy na mapę, problem w tym,
żeby skądś zdobyć takie dane.
Jakiś pomysł? Głównie w kwestii szlaków - to by zdecydowanie poprawiło
możliwości lokalizacji incydentów.

--
B.

http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta