http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta

Data: 2009-09-01 11:40:33
Autor: Damian Gałka
http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta
Witam

3. Dodawanie i lista nielegalnych imprez (bez rejestracji):
http://www.stopquadom.pl/imprezy-nielegalne/
http://www.stopquadom.pl/imprezy-nielegalne/dodaj/
Google-maps nie jest idealne do tego celu, ale nie znam żadnej lepszej
mapy którą można osadzić na stronie, myślę, że nawet orientacyjne
zaznaczanie miejsc będzie wystarczające.

Można spróbować zrobić taką prezentację w oparciu o darmowy projekt UMP-pcPL (http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/). Mapa UMP-pcPL jest tworzona przez zapaleńców na podstawie śladów i punktów zapisanych przez odbiorniki GPS. Co prawda główny produkt przeznaczony jest do urządzeń firmy Garmin, ale od grudnia 2008 roku powstała też wersja dostępna przez www.

Więcej w bazie wiedzy: http://ump.fuw.edu.pl/wiki/UMP-pcPL_online

Pozdrawiam
Damian Gałka
http://galka.mountlab.net/www/topografia

Data: 2009-09-01 23:37:19
Autor: Bartek
http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta
Damian Gałka pisze:
Witam
> Można spróbować zrobić taką prezentację w oparciu o darmowy projekt
UMP-pcPL (http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/). Mapa UMP-pcPL jest tworzona
[..]
Faktycznie, zapomniałem o tym. mapa wygląda fajnie. UMP znam i sam
używam, również UMP-pcPL-topo. Tyle, że jednej i drugiej mapie (Google
maps i webowe api ump) pod kątem tego zastosowania brakuje moim zdaniem
2 rzeczy: szlaków turystycznych i ewentualnie granic parków. W sumie api
 Google maps umożliwia nanoszenie takich rzeczy na mapę, problem w tym,
żeby skądś zdobyć takie dane.
Jakiś pomysł? Głównie w kwestii szlaków - to by zdecydowanie poprawiło
możliwości lokalizacji incydentów.

--
B.

http://www.stopquadom.pl/ - start serwisu w wersji beta