https://www.projektblupill.pl

Data: 2011-04-20 12:53:01
Autor: Q
https://www.projektblupill.pl
co sadzicie o https://www.projektblupill.pl

No i ten tekst "porownamy twoje rachunki z miliardami ofert"
i za kilkanascie sekund "twoje rachunki beda porownywane z milionami ofert".
To maja tam miliardy ofert czy miliony? :)

Zniecheca mnie ich "gupie pierdolenie",
nawet omijajac to jacy to oni sa super mega fajni, tajni, itd...
choc to tez cos mi przypomina :).

Data: 2011-04-20 18:12:25
Autor: Ireneusz Brycki
W dniu 2011-04-20 12:53, Q pisze:
[...]

Qrcze to już działa, bo jak podałem swoje dane to mi napisało że "jeszcze usługa nie działa".

No ok, a poza czepialstwem i generalnym psychomanipulacyjnymi popierdółkami narracyjnymi (swoją drogą dobrymi, chociaż za bardzo skupiają się na robieniu z siebie Janosika) to czy to jest zły, niedziałający, oszukujący projekt?

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

https://www.projektblupill.pl