https://www.zarejestrujnumer.pl/

Data: 2017-01-05 00:42:00
Autor: Animka
https://www.zarejestrujnumer.pl/
Może to kogoś zainteresuje. Dają BONUS.

Masz 30 dni na wykorzystanie bonusu 1000zł środków promocyjnych na rozmowy i SMSy do wszystkich
+ 100GB internetu. <https://www.zarejestrujnumer.pl/#>

Zgodnie z regulaminem promocji ,,Bonus za rejestrację" z dnia 1.01.2017 na włączenie bonusu masz 60 dni od zarejestrowania się

https://www.zarejestrujnumer.pl/

--
animka

Data: 2017-01-05 14:31:49
Autor: ? you jump on top of my dick ?
https://www.zarejestrujCHUJA.w.zydopolu/
Animka wrote:
Może to kogoś zainteresuje

Ty; piczkowaczkataczka,  namydlij sie !

KURWA JEBANA RASA tu NIE JEST KOMERCJA,
wypierdalaj stad z takimi CHUJOSTWAMI !

Co za kurwa popierdolone NIEDOJDY w tym
zydopolu najprawdopodobniej homoMONGO !

--
???

Data: 2017-01-05 20:17:04
Autor: PlaMa
W dniu 2017-01-05 o 00:42, Animka pisze:
[...]

można zarejestrować numer z dowolnej sieci?

Mam kilka darmowych starterów, które miałem wykorzystać w Play ale zrobili ograniczenie do 3 rejestracji i wszystko szlag trafił.

Data: 2017-01-06 01:12:12
Autor: Animka
W dniu 2017-01-05 o 20:17, PlaMa pisze:
[...]

Chyba musisz zarejestrować w konkretnej sieci i dopiero przenieść numer.
Tam na stronach jest napisane co i jak.

--
animka

Data: 2017-01-05 20:28:30
Autor: z
https://www.zarejestrujnumer.pl/
W dniu 2017-01-05 o 00:42, Animka pisze:
https://www.zarejestrujnumer.pl/

Ale co to za nowina?

Wszyscy dają jakiś tam bonus którego normalny człowiek w miesiąc nie wykorzysta.
A później co? Następny starter?
Szkoda życia.

Data: 2017-01-06 01:13:19
Autor: Animka
W dniu 2017-01-05 o 20:28, z pisze:
[...]

Mnie tam w Virgin żadnego bonusu nie dali.

--
animka

Data: 2017-01-07 17:05:21
Autor: PlaMa
W dniu 2017-01-06 o 01:13, Animka pisze:

Mnie tam w Virgin żadnego bonusu nie dali.

Bo sami nie dają. Trzeba kod wpisać w telefonie.

Data: 2017-01-07 17:36:18
Autor: Animka
W dniu 2017-01-07 o 17:05, PlaMa pisze:
W dniu 2017-01-06 o 01:13, Animka pisze:

Mnie tam w Virgin żadnego bonusu nie dali.

Bo sami nie dają. Trzeba kod wpisać w telefonie.

Nie dali mi żadnego kodu.

--
animka

Data: 2017-01-07 22:53:53
Autor: Akarm
https://www.zarejestrujnumer.pl/
W dniu 2017-01-07 o 17:05, PlaMa pisze:
W dniu 2017-01-06 o 01:13, Animka pisze:

Mnie tam w Virgin żadnego bonusu nie dali.

Bo sami nie dają. Trzeba kod wpisać w telefonie.

Hehehe, czyżbyś nie zauważył, że dyskutujesz z Animką?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-01-08 00:19:25
Autor: Animka
W dniu 2017-01-07 o 22:53, Akarm pisze:
[...]

Zaraz zauważy, że dyskutuje z jakimś nienakarmionym trolem Akarmem.

--
animka

Data: 2017-01-06 11:23:09
Autor: PlaMa
[...]

Nowina to możliwość uruchomienia bonusa po lutym (60 dni).
Mnie to zainteresowało :)
Mam kilka darmowych starterów od Play i w opcji gdy bonus można uruchomić w ciągu 60 dni daje to 2-3 miechy darmowego neta w komórce.

Data: 2017-01-06 21:22:42
Autor: z
W dniu 2017-01-06 o 11:23, PlaMa pisze:
[...]

A co po marcu? :-)
Nie ma nic za darmo. Nie stać mnie na takie druciarstwo ;-)

Data: 2017-01-06 22:23:54
Autor: PlaMa
W dniu 2017-01-06 o 21:22, z pisze:

[...]

Potrójnie się z Tobą nie zgadzam:
1 - po kwietniu nie po marcu
2 - jak nie ma to ile to kosztuje?
3 - jakie druciarstwo? Idziesz do play, rejestrujesz 3 karty, po czym idziesz do salonu Orange obok i przenosisz numer po czym aktywujesz bonus na 1 karcie, po 30 dniach aktywujesz na drugiej karcie po 59 dniach na 3 karcie.

Co w tym skomplikowanego?

Data: 2017-01-06 23:39:09
Autor: z
https://www.zarejestrujnumer.pl/
W dniu 2017-01-06 o 22:23, PlaMa pisze:
Co w tym skomplikowanego?

Na ile wyceniasz godzinę swojej pracy i ekwiwalent za zajmowanie cennego czasu swojego wypoczynku? :-)

Dobra. Nie będę się znęcał. Kiedyś jak byłem młody i kawaler też miałem na kartę :-)

Data: 2017-01-07 17:06:43
Autor: PlaMa
W dniu 2017-01-06 o 23:39, z pisze:

Co w tym skomplikowanego?
Na ile wyceniasz godzinę swojej pracy i ekwiwalent za zajmowanie cennego
czasu swojego wypoczynku? :-)

300gb LTE na 3mc za 15 min mojego czasu wypoczynku. Dokładnie tyle wyceniam.

Data: 2017-01-07 18:56:45
Autor: z
W dniu 2017-01-07 o 17:06, PlaMa pisze:
[...]

Tak z ciekawości. Te numery to się teraz przenosi tak "pstryk" i jest.
Nie lubię machiny urzędniczej połączonej z magicznym systemem operatora. :-) Im mniej się tego dotyka tym mniej kłopotów :-)

Data: 2017-01-07 20:12:20
Autor: PlaMa
W dniu 2017-01-07 o 18:56, z pisze:

[...]

Chyba tak. Nawet jeśli "pstryk i jest" za 3 dni, to co za różnica? I tak bonus strzelasz zdalnie.

Nie lubię machiny urzędniczej połączonej z magicznym systemem operatora.
:-) Im mniej się tego dotyka tym mniej kłopotów :-)

Owszem, zgadzam się. Z drugiej strony jestem już w systemie Play i Orange więc...

Data: 2017-01-07 23:18:16
Autor: z
W dniu 2017-01-07 o 20:12, PlaMa pisze:
Owszem, zgadzam się. Z drugiej strony jestem już w systemie Play i
Orange więc...

Bycie w systemie to nie koniec przygód. :-)

Ruszysz coś to klocki się walą i jedne usługi Ci się włączają a inne wyłączają. Włączanie to jest raczej normalne w dzisiejszych nasranych głowach marketingowców ale wyłączenie dwa razy polecenia zapłaty to już woła o pomstę do nieba :-)

https://www.zarejestrujnumer.pl/