huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja

Data: 2019-05-27 11:45:05
Autor: Liwiusz
huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
W dniu 2019-05-27 o 11:12, glumek pisze:
jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie bedzie kupowal

Uważam wręcz przeciwnie - "afera" rozejdzie się po kościach. Co nie znaczy, że nie liczę na jakieś obniżki w niedługim czasie, bo dęcie afery dęciem afery, a straty wizerunkowe są realne.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-27 11:54:39
Autor: J.F.
Dnia Mon, 27 May 2019 11:45:05 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2019-05-27 o 11:12, glumek pisze:
jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie bedzie kupowal

Uważam wręcz przeciwnie - "afera" rozejdzie się po kościach. Co nie

Tzn dogaja sie i zaplaca ?
I podobnie umieszcza swojego czlowieka w zarzadzie ?

znaczy, że nie liczę na jakieś obniżki w niedługim czasie, bo dęcie afery dęciem afery, a straty wizerunkowe są realne.

Wizerunek staraja sie obnizyc od dluzszego czasu ... ale grozba
wstrzymania googla moze byc realna ...

Swoja droga - moze Google wstrzymac swiadczenie uslug na ich telefony?
Wyszukiwarka, gmail, mapy, sklep ? ... J.

Data: 2019-05-27 11:57:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-27 o 11:54, J.F. pisze:
[...]

Nie wiem, jak to zrobią. Zresztą nawet nie wiem co jest w ogóle do zrobienia.

[...]

Pewnie może. Ale bałbym się tego, jakby nagle miliard Chińczyków wypięło się na google i stworzyło swój lepszy system.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-27 12:05:04
Autor: J.F.
Dnia Mon, 27 May 2019 11:57:00 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

Na razie to trzeba przekonac Trumpa. ZTE wie jak :-)

[...]

Mogloby byc niewesolo ... ale Chinczycy nie sa jakos od Googla
izolowani ?

Pytanie, czy mogliby go ekspertowac, czy i tu bylyby proby embarga i
blokowania.

J.

Data: 2019-06-01 10:59:47
Autor: Budzik
huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

:)
A chinczycy to maja wolny dostep do googla? Bo cos mi sie kojarzy ze niespecjalnie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2019-06-04 13:14:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-06-01 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

I żyją lepiej od nas :)

--
Liwiusz

Data: 2019-06-04 17:59:56
Autor: Budzik
[...]

Zdefiniuj: lepiej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja