hue hue

Data: 2010-08-25 12:50:35
Autor: awe
hue hue
Data: 2010-08-25 12:52:22
Autor: Zahir
hue hue

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i52sfk$bfv$1news.onet.pl...
http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Ogromna-swastyka-na-niemieckim-polu,wid,12601338,wiadomosc.html?ticaid=5ac44

Tęsknisz za sierpem i młotem? Może jakieś orędzie do przyjaciół Moskali byś wygłosił?

--

Zahir

Pozwólmy prezesowi PiS zostać prezydentem! Jeżeli nie spełnią się jego
marzenia grupowi wielbiciele PiS będą ciągle zalewać psp fekaliami!

Data: 2010-08-25 03:59:13
Autor: DJ MC Donald Musk
hue hue
On Aug 25, 12:52 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i52sfk$bfv$1news.onet.pl...

>http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Ogromna-swastyka-na-niemieckim-...

Tęsknisz za sierpem i młotem? Może jakieś orędzie do przyjaciół Moskali byś
wygłosił?

oredzia wyglosic nigdy nie zaszkodzi, grunt by ruskim tylka nie
nadstawiac jak Donek i jego Bronek...

Data: 2010-08-25 13:46:35
Autor: Zahir
hue hue

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:684a2503-3172-4a3c-ac9c-bd1898a7249ev8g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

wygłosił?

oredzia wyglosic nigdy nie zaszkodzi, grunt by ruskim tylka nie

Czyżby? Przecież to prezes PiS merdał ogonkiem w orędziu do Moskali. Gierka chwalił, Napieralskiego po łapkach prawie całował! Jak się takie coś nazywa? Lizodupstwo czy jakoś inaczej?

--

Zahir

Data: 2010-08-25 04:56:20
Autor: DJ MC Donald Musk
hue hue
On Aug 25, 1:46 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:684a2503-3172-4a3c-ac9c-bd1898a7249ev8g2000yqe.googlegroups.com....
> [...]

chwalił, Napieralskiego po łapkach prawie całował! Jak się takie coś nazywa?

no ale poparcia dla Bronka Donka nic nie przebije .. i Urban poparl i
jaruzelski...
sama komusza smietanka...
Kiszczak tez chyba poparl!

Data: 2010-08-25 14:15:09
Autor: Zahir
hue hue

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b0f0de4c-2cdd-43ef-b201-e62ce89c2010g6g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

--

Zahir

no ale poparcia dla Bronka Donka nic nie przebije .. i Urban poparl i

Różnica jest taka, że Donek i Bronek nie prosili ich o poparcie. Prezes PiS natomiast błagał komunistów z PZPR o poparcie, łasił się do Napieralskiego, wychwalał PRL, orędzia do Rosjan wygłaszał i co? Dupcia! Głupi naród wolał Bronka. Tego prezes PiS ("władza jest najważniejsza!") i jego elektorat nie może przeżyć!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 08:39:49
Autor: D.J.MC Donald Musk
hue hue
On Aug 25, 2:15 pm, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b0f0de4c-2cdd-43ef-b201-e62ce89c2010g6g2000yql.googlegroups.com....
> [...]

Bronka. Tego prezes PiS ("władza jest najważniejsza!") i jego elektorat nie

lasil sie i prosil?
to prezes obiecal Belce stanowisko?
to innego komucha Nalecza zatrudnil?

Data: 2010-08-25 14:41:27
Autor: Bogdan Idzikowski
hue hue

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c75094b$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dał du...y na całego, a rubla nie zarobił.

Data: 2010-08-25 14:21:12
Autor: awe
hue hue

> [...]

--

Zahir

no ale poparcia dla Bronka Donka nic nie przebije .. i Urban poparl i
-- -- -- -- -- a
musza byc swojskie chlopaki ze go to dziadostwo poparlo
awe

Data: 2010-08-25 14:20:17
Autor: awe
hue hue

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c74f5e4$0$21005$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ludzie cos mi sie przyczepilo do dupy i ma nicka Zahir..jak tego paskude sie pozbyc
awe

Data: 2010-08-25 14:22:51
Autor: Zahir
hue hue

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i531mo$re4$1news.onet.pl...

[...]

Łeb sobie utnij!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 16:35:20
Autor: awe
hue hue

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c750b19$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
a ty piety bo na glowe juz zapozno

Data: 2010-08-26 17:53:45
Autor: =heÂŽsk=
hue hue
On Wed, 25 Aug 2010 14:22:51 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

 [...]

> ludzie cos mi sie przyczepilo do dupy i ma nicka Zahir..jak tego paskude > sie pozbyc
> awe

Łeb sobie utnij!

 oj zahir zahir. zwolnij troche i odpusc sobie tego awe.  generujesz tyle postow, ze dziewczeta nie  nadazaja z odpowiedziami.
 chcesz trafic do moego kf? szkoda by bylo...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

hue hue