hulajnoga

Data: 2018-10-04 02:33:39
Autor: Lisciasty
hulajnoga
W dniu czwartek, 4 października 2018 09:44:22 UTC+2 użytkownik m napisał:
Najmocniejsze jakie szybki googiel mi wyrzucił są do 120kg. Owszem,
schudnięcie do tej wagi jest jakąś opcją i do niej dążę, jednak póki co ...

Jak już się kiedyś chwaliłem mam takie coś:

http://www.blauwerk.com/english/micro.htm

Użytkuję z powodzeniem na dojazdy do roboty (zatłoczony pociąg)
i jak dla mnie to ma duży sens, bo do pociągu pchają się też rowerzyści
i męczą się okrutnie. A takie coś składasz i wleziesz w każdy kąt.
Co do nośności to jechałem na tym wiele razy z dzieckiem ale pewnie
w sumie nie mieliśmy więcej jak 110kg. Czy utrzyma 140 to nie mam pojęcia :>

L.

hulajnoga