[OT] hulajnoga a prawo

Data: 2012-04-07 23:08:41
Autor: Titus Atomicus
[OT] hulajnoga a prawo
Witam,
Czy ktos moglby wskazac mi przepisy regulujace poruszanie sie hulajnoga po drogach, DDRach i chodnikach?
TIA
TA

Data: 2012-04-07 21:59:40
Autor: rmikke
[OT] hulajnoga a prawo
Dnia Sat, 07 Apr 2012 23:08:41 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

Witam,
Czy ktos moglby wskazac mi przepisy regulujace poruszanie sie hulajnoga po drogach, DDRach i chodnikach?

Wszystkie dotyczace pieszych, obawiam sie.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-08 00:25:41
Autor: Titus Atomicus
[OT] hulajnoga a prawo
In article <jlqdcc01a5q@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

> [...]

Wszystkie dotyczace pieszych, obawiam sie.

No, ale hulajnoga to pojazd mechaniczny jednak.
Czy mnie teraz w ogole widac?
5 minut temu zamkneli server atmana...

TA

Data: 2012-04-08 00:54:16
Autor: szaman (Baker)
[OT] hulajnoga a prawo
On 04/08/2012 12:25 AM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote::

No, ale hulajnoga to pojazd mechaniczny jednak.

A chollerra wie...

Czy mnie teraz w ogole widac?
5 minut temu zamkneli server atmana...

Widać, widać... ale z tego co pamiętam, miałeś mnie w KF, więc nie wiem czy odpowiedź ma sens posiada:)

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2012-04-08 09:07:20
Autor: szymek
[OT] hulajnoga a prawo
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-63DA42.00254008042012nntp.aioe.org...
No, ale hulajnoga to pojazd mechaniczny jednak.

Ostatnio w radio wypowiadał się jakiś policjant. Wszyscy rolkarze, deskorolkarze i hulajnożyści są traktowani jako piesi. Rower też jest pojazdem mechanicznym, a jednak idąc i pchając go też jesteś pieszym (i całe szczęście)

Czy mnie teraz w ogole widac?
5 minut temu zamkneli server atmana...

Pytanie czy ty widzisz innych, czy masz wszystkich w KF :-)

Data: 2012-04-10 01:44:15
Autor: Titus Atomicus
[OT] hulajnoga a prawo
In article <jlrdhv$eav$1@mx1.internetia.pl>,
 "szymek" <testeruser@USUNamorki.pl> wrote:

> [...]
> No, ale hulajnoga to pojazd mechaniczny jednak.

Ostatnio w radio wypowiadał się jakiś policjant.

A czy to jest wiazace? I ciekawe jak to jest w innych krajach?

E, ruch jakis widze...
:-)

TA

[OT] hulajnoga a prawo