humor

Data: 2009-03-06 16:01:42
Autor: nmariusz
humor
W Irlandii przewodnik w górach objaśnia:

- Te wydrążenia w skale powstały dzięki Szkotowi,
który zgubił pensa i powiedział o tym znajomym.

Z dzisiejszego Metra ;-)

m.

Data: 2009-03-09 08:47:52
Autor: nmariusz
humor
Turysta wynajmując pokój u gazdy w Zakopanem, zastrzega się:

- Cena jest wygórowana, ale niech tam, tylko żeby był spokój,
i żadnych dzieci!

- Tu nima zadnych dzieci panocku...

Rano słychać potworny hałas i z poddasza zbiega wrzeszcząc
niemiłosiernie wataha rozbrykanych dzieciaków. Oburzony turysta
idzie do gazdy.

- Gazdo, miało nie być żadnych dzieci!

- Panocku, to nie dzieci, ino diabły wcielone!

m. ;-)

Data: 2009-03-10 04:30:11
Autor: nmariusz
humor
Do bacy podchodzą turyści:
- Baco, dojdziemy tą drogą nad Morskie Oko?
- Jasne, prościutko tylko idźcie.
Gdy turyści odeszli baca mówi sam do siebie:
- Przecie Ziemia jest okrągła.

....może ktoś jeszcze nie zna ;-)

pozdrawiam,
m.

Data: 2009-03-19 04:26:57
Autor: nmariusz
humor
Góry. Pada deszcz. Przechodzący turysta mówi do bacy:
- Baco, dach wam przecieka.
- Wim.
- A nie naprawicie?
- Nie, bo podo.
- A czemu nie naprawiacie jak nie pada?
- Bo nie wim, gdzie przecieka.

"Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej" ;-)

m.

Data: 2009-03-20 06:44:48
Autor: nmariusz
humor
Baca jest sądzony za zabójstwo turysty, ale się nie przyznaje. Sędzia pyta:
- No to jak to było, Baco?
- Ano nijak. Siedziołek se na przyzbie i strugałek osikowy kołecek. A ten
turysta siad se kole mnie i zacoł jeść cereśnie. I co zjod, to mi pesteckom
trach!!! w oko. A jo nic, ino se strugom ten kołecek. A on znowu zjad i trach!!!
mie pesteckom w oko. A jo nic i dalej strugom... A on łostatniom cereśnie,
rzucił mi torebke pode nogi, wstał i tak niesceśliwie potknoł, ze upadł na ten
kołecek, com go strugoł. I tak, panie, coś ze 27 razy... m.

Data: 2009-03-21 04:16:39
Autor: nmariusz
humor
Nad Morskim Okiem siedzi stary baca. Przechodzący turyści pozdrawiają go i pytają:
- Co tu robicie?
- Łowię pstrągi.
- Przecież nie macie wędki!
- Pstrągi łowi się na lusterko.
- W jaki sposób?!
- To moja tajemnica. Ale jeśli dostanę flaszkę, to ją wam zdradzę.
Turyści wrócili do schroniska, kupili butelkę wódki i zanieśli ją bacy. On tłumaczy:
- Wkładam lusterko do wody, a kiedy pstrąg podpływa i zaczyna się przeglądać to
ja go kamieniem i już jest mój...
- Ciekawe... A ile już tych pstrągów złowiliście?
- Jeszcze ani jednego, ale mam z pięć flaszek dziennie...

m.

Data: 2009-03-25 02:17:38
Autor: nmariusz
humor
- Baco, czy pokażecie nam Giewont? - pytają turyści.
- Jo. Widzita tom pirwszom górke?
- Tak.
- To nie je Giewont. A widzita tom drugom górke?
- Tak.
- To tyz nie je Giewont. A widzita tom trzeciom górke?
- Nie.
- To je Giewont.

m.

humor