hustawka ogrodowa

Data: 2009-04-18 07:54:05
Autor: adam
hustawka ogrodowa
Witam
Chce kupic hustawke ogrodowa metalowa. Budzet okolo 600-700PLN. Czy mozecie polecic jakiegos konkretnego producenta?  Dobrze by bylo, zeby hustawka miala ponad 165cm dlugosci. Interesuje mnie zakup przez Internet.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2009-04-19 07:38:57
Autor: Marek Dyjor
hustawka ogrodowa
adam wrote:
[...]

a ja chce kupić komputer przez internet.

Data: 2009-04-19 18:58:22
Autor: Piotrek
hustawka ogrodowa
a ja chce kupić komputer przez internet.

pomijajac OT
jaki masz z tym problem?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-19 22:31:56
Autor: Qrczak
hustawka ogrodowa
W Usenecie Piotrek <a@b.ru> tak oto plecie:

a ja chce kupić komputer przez internet.

pomijajac OT
jaki masz z tym problem?

Żaden nie ma 165 cm długości.

Qra