hy?

Data: 2010-04-06 13:35:04
Autor: Street Fighter
hy?
Dlaczego jak wkladam br do ps3 to przed odtwarzaniem sie chce mi moj film laczyc z netem?

To jakis ficzer ps3?

Data: 2010-04-06 11:45:59
Autor: Piotr KUCHARSKI
hy?
Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
Dlaczego jak wkladam br do ps3 to przed odtwarzaniem sie chce mi moj film laczyc z netem?
To jakis ficzer ps3?

http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#BD-Live

p.

Data: 2010-04-07 15:41:49
Autor: Terror
hy?
On Tue, 06 Apr 2010 14:45:59 +0300, Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl>  wrote:

[...]

swoja drogą - uwielbiam jak tytuł wątka oddaje jego treść

--
Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2010-04-07 17:02:51
Autor: Street Fighter
hy?
Użytkownik Terror napisał:
[...]

Czepiasz sie ;)

nie chcialem po prostu napisac "jak w temacie" ;)

hy?