hyundai coupe

Data: 2009-04-19 00:30:56
Autor: vpw
hyundai coupe

Użytkownik "karkow" <kar.kow@op.pl> napisał w wiadomości news:gs5me0$ptb$1news.onet.pl...
witam,
przymierzam sie do kupna auta hyundai coupe 2.0 z 2002 roku.
auto wyglada na ladne i zadbane, w pt jade do aso na przeglad przed kupnem (ile to moze kosztowac?).
Kilka dodatkowych pytan:
- ile moze kosztowac instalacja gazowa do tego auta (pyt z ciekawosci, prosze nie podnosic larum na grupie ze skoro nie stac nie kupuj:))
- czy przebieg 165k km to duzo dla takiego autka
- na co zwrocic uwage przy zakupie?
- jakies dodatkowe uwagi na temat tego autka?

Przegląd przed zakupem w większości firm kosztuje ok 150-200 zł. Ja ostatnio robiłem H Santa Fe i było to 150 zł. Co do coupe, to jedyna moja uwaga wynika z faktu, że im te samochody jakoś nie szły. Jeszcze w zeszłym roku można było kupić nowe samochody z rocznika 2004 (czyli 4 letnie). Wiec zobacz, kiedy twój z 2002 miał pierwszą rejestrację. Bo jeśli w 2006 roku to 165 tys w 3 lata to dużo. Jeśli to 7 lat, to żaden przebieg, chociaż też spory. Ja bym się za samochód z prawie 200 tys nie brał - tym bardziej za "sportowy".

--
vpw

hyundai coupe