hyundai coupe

Data: 2009-04-20 23:18:41
Autor: ONYX
hyundai coupe

Użytkownik "karkow" <kar.kow@op.pl> napisał w wiadomości news:gs5me0$ptb$1news.onet.pl...
witam,
przymierzam sie do kupna auta hyundai coupe 2.0 z 2002 roku.
auto wyglada na ladne i zadbane, w pt jade do aso na przeglad przed kupnem (ile to moze kosztowac?).
Kilka dodatkowych pytan:
- ile moze kosztowac instalacja gazowa do tego auta (pyt z ciekawosci, prosze nie podnosic larum na grupie ze skoro nie stac nie kupuj:))
- czy przebieg 165k km to duzo dla takiego autka
- na co zwrocic uwage przy zakupie?
- jakies dodatkowe uwagi na temat tego autka?

Mam ten silnik w lantrze. 165 000 to niewiele na ten motor. Zwróć uwagę na kolektror wydechowy bo lubi pękać, naprawa jest raczej krótkotrwała lub niemożliwa, a nowy to prawie 800 złotych. Instalacja gazowa do tego motoru wystaczy trzeciej generacji lecz licz się ze spalaniem rzędu 10/13 l (choć lantra kombi waży ok. 1300 kilo). Auto jest badzo fajne, mnie się marzy s-coupe. To bardzo dobre auta, jedyna wada to to że większość cześci jest niedostępna poza siecią dilerską (oprócz materiałów eksploatacyjnych) oraz mało jest warsztów specjalizującyh się w tej marce. Na minus, też dużo rudej na elementach zaiweszenia (mnie to akurat denerwuje)

--
       ONYX

hyundai coupe