Data: 2010-12-27 15:02:43 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
i Orange zdechło poświątecznie... | |
Argh, znowu to samo.
Kilka telefonów, kilka kart - wszystko działa, tylko nie moja karta (w dowolnym z telefonów)... jest "brak sieci" i tyle. Dokładnie tak samo, jak w sławetny wtorek i dzień później... Chyba zaczynam się wkurzać :-/ Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-12-27 21:21:14 | |
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski | |
i Orange zdechło poświątecznie... | |
Jacek Osiecki wrote:
Argh, znowu to samo. Napisz na alert do wyborczej i na kontakt do tvn24, przynajmniej może sobie humor poprawisz ;-) -- Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: Wszechswiat i ludzka glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert Einstein (1879-1955) |
|
Data: 2010-12-27 23:22:51 | |
Autor: MarekM | |
i Orange zdechĹo poĹwiÄ tecznie... | |
W dniu 27.12.2010 16:02, Jacek Osiecki pisze:
Argh, znowu to samo. MiaĹem to samo. Pierwsza przerwa: od ok. 15:30 do ok. 17:00, po kilku minutach karta znĂłw przestaĹa siÄ logowaÄ, zalogowaĹa siÄ do sieci ok. 21:00. Tak jak ktoĹ proponowaĹ wczeĹniej - moĹźe ustalimy wspĂłlne cechy naszych kart? - HLR10 - abonent indywidualny - taryfa Orange Abonament - uruchomiona usĹuga Orange Free Standard - uruchomiony Ekstra Numer Nie wiem, co jeszcze moĹźe byÄ istotne. Marek |
|
Data: 2010-12-28 13:19:53 | |
Autor: J.F. | |
i Orange zdechło powištecznie... | |
On Mon, 27 Dec 2010 23:22:51 +0100, MarekM wrote:
W dniu 27.12.2010 16:02, Jacek Osiecki pisze: Jak sie ustala HLR ? J. |
|
Data: 2010-12-28 13:46:45 | |
Autor: MarekM | |
i Orange zdechĹo poďż˝wiĹĄtecznie... | |
W dniu 28.12.2010 13:19, J.F. pisze:
Tak jak ktoĹ proponowaĹ wczeĹniej - moĹźe ustalimy wspĂłlne cechy naszychJak sie ustala HLR ? W Centertelu - na podstawie 10-tej i 11-tej cyfry numeru karty SIM. Marek |
|
Data: 2010-12-28 23:22:21 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
i Orange zdechło poświątecznie... | |
Dnia Mon, 27 Dec 2010 23:22:51 +0100, MarekM napisał(a):
W dniu 27.12.2010 16:02, Jacek Osiecki pisze: U mnie właśnie mniej więcej tak - tuż przed 15 jeszcze mogłem wysłać MMSa i dostałem odpowiedź, a potem martwy telefon - aż do godzin wieczornych (tu już nie było łatwo określić o której wróciło). Tak jak ktoś proponował wcześniej - może ustalimy wspólne cechy naszych kart? Nie mam jak teraz sprawdzić... - abonent indywidualnyfirmowy - taryfa Orange Abonament Ooo - u mnie też. Może to właśnie tu jest przyczyna? Nie wiem, co jeszcze może być istotne. Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-12-28 04:57:25 | |
Autor: Maciek | |
i Orange zdechło poświątecznie... | |
On 27 Gru, 16:02, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:
Argh, znowu to samo. http://www.proline.pl/?r=biuletyn&n=powazna-awaria-orange-gluche-telefony Tak, ja wiem, że to brzmi idiotycznie (tylko prepaidowcy nie mogą wysyłać esów z powodu złej pogody a cała reszta może) ale przyznanie się do problemów jest warte uwagi ;) Maciek. |
|
Data: 2010-12-28 14:49:36 | |
Autor: MarekM | |
i Orange zdechĹo poĹwiÄ tecznie... | |
W dniu 28.12.2010 13:57, Maciek pisze:
Tak, ja wiem, Ĺźe to brzmi idiotycznie (tylko prepaidowcy nie mogÄ To nie ta awaria nas dotknÄĹa. Awaria "pre-paidĂłw i niektĂłrych abonamentĂłw" polegaĹa na niemoĹźnoĹci wykonywania poĹÄ czeĹ (mimo Ĺźe karta SIM zalogowana jest w sieci). Awaria, ktĂłrÄ opisuje Jacek i ja polega na braku moĹźliwoĹci zalogowania siÄ do sieci. Marek |
|
Data: 2010-12-28 17:19:23 | |
Autor: Paweł | |
i Orange zdechło powištecznie... | |
Dnia Tue, 28 Dec 2010 14:49:36 +0100, MarekM
<muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał: W dniu 28.12.2010 13:57, Maciek pisze: Mam to somo od kilu dni. Działa, nie działa. W salonie firmowym Orange w Gdańsku wymienili mi kartę i nie działa dalej. Nikt u nich nie ma pojęcia co się dzieje! Jak zwykle zresztą. -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-12-28 23:23:05 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
i Orange zdechło powištecznie... | |
Dnia Tue, 28 Dec 2010 17:19:23 +0100, Paweł napisał(a):
Dnia Tue, 28 Dec 2010 14:49:36 +0100, MarekM A masz usługę "extra numer"? Bo to by już był jakiś trop :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-12-29 10:07:11 | |
Autor: Paweł | |
i Orange zdechło po?witecznie... | |
Dnia Tue, 28 Dec 2010 23:23:05 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> napisał:
Tez mam "extra numer", -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-12-28 18:32:33 | |
Autor: J.F. | |
i Orange zdechło powištecznie... | |
On Tue, 28 Dec 2010 04:57:25 -0800 (PST), Maciek wrote:
http://www.proline.pl/?r=biuletyn&n=powazna-awaria-orange-gluche-telefony Przyznanie sie to bedzie jak na orange.pl zobaczysz. J. |