+ i - Volvo V40

Data: 2010-07-09 08:30:40
Autor: Arek M
+ i - Volvo V40

Prosze o opinie na temat Volvo V40 od osób które miały z tym autem styczność.
Jakie są plusy , jakie minusy, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Upatrzyłem sobie wersje kombi jednak nie wiem na jaki silnik się zdecydować , czy 1,9D czy też jakaś benzynka i włożyć sekwencje.
Interesują mnie modele około 2000r po FL z dzielonymi lampami z przodu.
Czy ceny części są w normie?
Dzieki.

Miałem kiedys dwulitrówkę (140KM) z 97.

Milo wspominam ten samochód. Nigdy sie nie popsuł, eksploatacja nie byla jakos koszmarnie droga. Wada bylo delikatne zawieszenie auta/silnika i durna konstrukcja wybieraka skrzyni biegów. Srednio raz na rok trzeba tuleje tegoz wybieraka wymieniac. Kosztuje to na szczescie grosze. Kupujac używke musisz liczyc sie z tym, ze bedzie trzeba w zawieszeniu zrobić na wstepie kilka rzeczy - poduszki silnika, drązki reakcyjne.

Z tego co pamietam to na v40.pl diesle nie sa jakos mocno chwalone. A mechanicy z warsztatu, do ktorego jezdziłem z tym autem (zajmujacy sie tylko volvo) smiali sie, ze gdyby nie s40/v40 to by zbankrutowali :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

+ i - Volvo V40