i co Tzvelu?

Data: 2009-07-28 15:31:58
Autor: Ensitherum
i co Tzvelu?
tak agitowałeś za Barakiem Husseinem i was wychujał:

Obama ignoruje Izraelczyków
amb 28-07-2009, ostatnia aktualizacja 28-07-2009 13:04

Sześć procent mieszkańców Izraela uważa Obamę za proizraelskiego, a połowa twierdzi, że jego polityka jest raczej propalestyńska.

http://www.rp.pl/artykul/2,341133_Obama_ignoruje_Izraelczykow_.html

Data: 2009-07-28 15:52:13
Autor: MH
i co Tzvelu?

amb 28-07-2009, ostatnia aktualizacja 28-07-2009 13:04

Sześć procent mieszkańców Izraela uważa Obamę za proizraelskiego, a połowa twierdzi, że jego polityka jest raczej propalestyńska.

http://www.rp.pl/artykul/2,341133_Obama_ignoruje_Izraelczykow_.html

Obama zyskuje moją sympatję !! Ciekaw jestem jakie są opinie hamerykanów w tym
temacie.. Masz może jakieś linki na stosowne hamerykańskie fora dyskusyjne ,
gdzie wypowiadają się w tej kwestji typowe Elvisy , Eastwoody itp.. ??

MH

P.S. Nie mam siły dzisiaj szukać na góglah , bo dętysta órwał mi zęba ...

--

i co Tzvelu?