i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 3 00 zł ? ;)

Data: 2010-08-03 17:46:46
Autor: spammtrapp
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 3 00 zł ? ;)
W dniu 2010-08-02 13:25, MiruÅ› pisze:
http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_2008_full_opcja_okazja.html

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

Juz sie rozeszło po kosciach.

"– Oczywiście była to moja pomyłka – tłumaczy właścicielka samochodu Martyna Kosmala ze Świnoujścia. – Chciałam za niego 280, ale tysięcy – dodaje. Zanim jednak kobieta zdążyła poprawić błąd, w ciągu 10 minut samochód znalazł nabywcę. – Od razu skontaktowałam się z administracją serwisu i wytłumaczyłam, że to pomyłka – mówi Kosmala. Różnica w cenie była astronomiczna, więc transakcję anulowano – za zgodą kupującego."

http://forsal.pl/artykuly/440494,blad_na_allegro_moze_kosztowac_dziesiatki_tysiecy_zlotych.html

i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 3 00 zł ? ;)