i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Data: 2010-08-02 13:25:03
Autor: Miru¶
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_2008_full_opcja_okazja.html

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczę¶cia ;)

Data: 2010-08-02 13:34:21
Autor: Artur\(m\)
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Użytkownik "Miru¶" <mirecki77@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i369v6$7ia$1opal.futuro.pl...
http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_2008_full_opcja_okazja.html

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczę¶cia ;)

ale niestety musi wliczyć koszta transportu:)

Artur(m)

Data: 2010-08-02 11:41:50
Autor: to
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
begin Artur\(m\)
aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

ale niestety musi wliczyć koszta transportu:)

Na początek będzie musiał doliczyć koszty procesu, który nie wiadomo jak się skończy. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-02 13:44:32
Autor: mleko
On 2010-08-02 13:25, Miru¶ wrote:

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczę¶cia ;)

i obudzi sie z kacem i nic wiecej.
Nie byla to aukcja tylko ogloszenie ("kup teraz").
Sprzedajacy przed sadem powie, ze sie pomylil i po sparawie.
Co innego gdyby autko zostalo za ta kwote wylicytowane.

Data: 2010-08-02 12:51:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 02 Aug 2010 13:44:32 +0200, mleko napisał(a):

i obudzi sie z kacem i nic wiecej.
Nie byla to aukcja tylko ogloszenie ("kup teraz").
Sprzedajacy przed sadem powie, ze sie pomylil i po sparawie.
Co innego gdyby autko zostalo za ta kwote wylicytowane.

oł.. rili? ale masz jakie¶ wsparcie?
http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_sie_nie_myl_.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-02 12:14:56
Autor: to
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
begin Waldek Godel
oł.. rili? ale masz jakieś wsparcie?
http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_sie_nie_myl_.html

"wiedziała ona o błędzie (na przykład z treści rokowań) albo błąd mogła z
łatwością zauważyć. Zdaniem sądu żadna z tych przesłanek nie wystąpiła."

Niech żyją polskie sądy! Rzeczywiście, pomyłki w cenie polegającej na
podaniu ceny o rząd wielkości niższej niż cena rynkowa nie da się "z
łatwością zauważyć".

Tak czy siak nigdy zdrowy psychicznie nie zastosuje podobnej argumentacji w stosunku do prawie nowego Mercedesa za 300 zł. Więc poszukaj sobie innego "wsparcia", bo to jest z lekka do dupy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-02 14:07:23
Autor: mleko
On 2010-08-02 13:51, Waldek Godel wrote:
Dnia Mon, 02 Aug 2010 13:44:32 +0200, mleko napisał(a):

oł.. rili? ale masz jakie¶ wsparcie?
http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_sie_nie_myl_.html

Kiepskiego prawnika mieli (o ile w ogole mieli).  Wroc tutaj z podobnym linkiem, jak juz gosc to AMG odbierze.

Data: 2010-08-02 16:10:49
Autor: mister
W dniu 2010-08-02 14:07, mleko pisze:
Kiepskiego prawnika mieli (o ile w ogole mieli). Wroc tutaj z podobnym
linkiem, jak juz gosc to AMG odbierze.

to nie jest AMG.

Data: 2010-08-02 19:24:14
Autor: Tomasz Pyra
Waldek Godel pisze:
[...]

To tylko pokazuje że przed polskim s±dem może stać się dokładnie wszystko i nie ma m±drego który jest w stanie cokolwiek przewidzieć w tej materii.

A wyrok s±du po prostu głupi, no chyba że dziennika co¶ tam przemilczał co mogłoby zmienić istotę tej sprawy.

Data: 2010-08-02 14:03:09
Autor: Jan-xx
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczę¶cia ;)

Prawo prawem, jednak chamstwem bylaby proba wyludzenia tego samochodu przez zwyciezce aukcji.

Badzmy ludzmi - pomylki sie zdarzaja. Tylko nie piszcie w tym kontekscie, ze nalezy placic za swoje bledy. To absurdalna sytuacja. Ktoz z nas nie popelnial drobnych pomylek, ktore potencjalnie mogly stac sie tragiczne w skutkach - chocby bledow za kierownica, wymuszen pierwszenstwa (zeby bylo w temacie grupy :) ). Na szczescie druga strona z reguly nie dazyla do wyslania nas na wozek inwalidzki w celu odnowy zderzaka z AC sprawcy.

Chyba, ze wystawianie przedmiotow po absurdalnie niskich cenach jest nagminna praktyka tego sprzedawcy w celu robienia szumu. Wtedy nie widze etycznych przeszkod, zeby go zniechecic na przyszlosc.

--
Jan-xx

Data: 2010-08-02 16:13:46
Autor: Beny
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Użytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i36fmf$d59$1inews.gazeta.pl...
[...]

ee tam, w miare swoich mozliwosci finansowych zwycięsca aukcji powinien zawalczyc o tego merca ;)
szanse ma małe bo ten z amg pewnie ma wiecej zer na koncie

Data: 2010-08-02 16:16:45
Autor: Chris
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
Beny nabazgrał:
ee tam, w miare swoich mozliwosci finansowych zwycięsca aukcji powinien zawalczyc o tego merca ;)

Nie da rady, już o ty było gło¶no jaki¶ czas temu i je¶li s± tego typu pomyłki s±dy staj± po stronie sprzedawcy. Rozmawiałem zo tym ze znajomymi prawnikamijaki¶ czas temu i szanse na wygran± =o

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-08-01 19:38:36
Autor: Damian [eX]
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Użytkownik "Chris"
Nie da rady, już o ty było gło¶no jaki¶ czas temu i je¶li s± tego typu pomyłki s±dy staj± po stronie sprzedawcy. Rozmawiałem zo tym ze znajomymi prawnikamijaki¶ czas temu i szanse na wygran± =o

Szanse na wygrana? Sad orzeknie waznosc umowy ktora wynikla z zakupu poprzez Allegro ale
zaden sad na swiecie nie zmusi do sprzedania towaru.
Tak bylo z Jeepem. Sad uznal ze wazna jest "zakup na allegro" ale w zaden sposob nie
byl w stanie zmusic sprzedawcy do sprzedania towaru.
Jak i tam, tak i tu ... nic z tego nie wyjdzie.

Data: 2010-08-02 16:30:05
Autor: Beny
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Użytkownik "Chris" napaćkał:)
Beny nabazgrał:
[...]

a szkoda...
oby chłop sie nie zapił ze smutku

Data: 2010-08-02 16:06:26
Autor: Jan-xx
[...]

Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk na kompie?

A chlop, jesli potrzebuje, niech sie napije, a pozniej niech wezmie sie do pracy, jesli szczegolnie zalezy mu na takim samochodzie, a go nie stac. W naszym obszarze zjednoczonej Europy prawie kazdy moze sie dorobic takiego samochodu. Tylko wiekszosci sie nie chce, brakuje zapalu i wytrwalosci lub ma inne priorytety.

--
Jan-xx

Data: 2010-08-02 16:34:55
Autor: Waldek Godel
i co ? mo¿na mieæ Merca CL550 AMG za 300 z³ ? ;)
Dnia Mon, 2 Aug 2010 16:06:26 +0100, Jan-xx napisał(a):

Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk na kompie?

Nie da się wystawić aukcji jednym przyciskiem w kompie. Aukcja jest
wy¶wietlana do sprawdzenia w postaci takiej, jak będzie wygl±dała, wła¶nie
po to, żeby sprawdzić czy nie ma błędów - również własnie takich jak ten.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-02 21:33:52
Autor: Jurand

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1rlc2ms10zip7.dlglepper.institute.com...
[...]

wyświetlana do sprawdzenia w postaci takiej, jak będzie wyglądała, właśnie
po to, żeby sprawdzić czy nie ma błędów - również własnie takich jak ten.

No i ja bym się tłumaczył tak - sprawdziłem opis aukcji, nie rzuciło mi się w oczy żaden błąd. Kliknąłem "wystaw aukcję". Po kilku chwilach zorientowałem się, że jest błąd w cenie. Chciałem poprawić ofertę, okazało się, że ktoś jednak nacisnął "Kup Teraz". Była to oczywista omyłka pisarska, nikt bowiem, nawet mało orientujący się w rynku samochodów, nie uwierzy w to, iż można kupić samochód tej klasy za 280 PLN - jest to bowiem cena słabej klasy roweru dziecięcego.

Jurand.

Data: 2010-08-02 17:17:28
Autor: Beny
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Uzytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:i36mtl$6qn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, bo ja mam zasade ze 5 razy sprawdzam opis i ceny zanim klikne wystaw aukcje.
Nawet jak juz aukcja pojawi sie w serwisie to ja czytam 6raz dla pewnosci ;)
Jak ktos nie sprawdza bo mu sie nie chce albo ma inne powody to juz jego problem, za bledy sie placi...

[...]

Nie wnikam co chlop robi i gdzie pracuje, dla mnie liczy sie tylko fakt ze zlapal "okazje" i wiedzial ze trzeba kliknac kup teraz.

-- Jan-xx

Data: 2010-08-02 14:16:21
Autor: Olek
On 2010-08-02 13:25, Miru¶ wrote:
http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_2008_full_opcja_okazja.html

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczę¶cia ;)

ale czad czekam na proces s±dowy i s±d, który uzna że umowa na allegro jest wi±ż±ca :D

Data: 2010-08-02 14:24:04
Autor: krzysiek82
Olek pisze:
ale czad czekam na proces s±dowy i s±d, który uzna że umowa na allegro jest wi±ż±ca :D

Było już kiedy¶ co¶ takiego i nic z tego nie wyszło.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-02 20:59:16
Autor: Chris
W dniu 2010-08-02 13:25, Miru¶ pisze:
http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_2008_full_opcja_okazja.html

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczę¶cia ;)

To chyba też okazja a zostało jeszcze 40 min aukcji i ta była by ważna prawnie :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=1156321517

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-08-02 21:11:21
Autor: Beny
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i374i4$nsp$1inews.gazeta.pl...
[...]

nia ma tu okazji, koles chce 35k ale ma jeden duzy problem - silnik.
2,5 tdi v6 to poprostu gniot, nikt tego nie kupi

Data: 2010-08-02 21:15:52
Autor: Chris
W dniu 2010-08-02 21:11, Beny pisze:

[...]

Licytuj lub Kup Teraz
Twoja maksymalna oferta
(nie mniej niż: 15 000,00 zł):

jest licytacja :)

Data: 2010-08-02 21:20:53
Autor: Beny
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i375h9$r50$1inews.gazeta.pl...
[...]

aaa ja zobaczylem kup teraz i myslalem ze cena minimalna jest, wychodzi na to ze jednak jej nie ma wiec za 15k to oplaca sie brac ;)

Data: 2010-08-03 01:04:48
Autor: Chris
W dniu 2010-08-02 21:20, Beny pisze:

[...]

I widać kto¶ my¶lał podobnie bo wylicytował 15k :) ciekawe czy wła¶ciciel sprzeda :)

Data: 2010-08-03 10:08:27
Autor: Marek Giżyński
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
Data: 2010-08-03 17:46:46
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-02 13:25, MiruĹ› pisze:
http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_2008_full_opcja_okazja.html

aukcja zakończona ;)
wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

Juz sie rozeszło po kosciach.

"– Oczywiście była to moja pomyłka – tłumaczy właścicielka samochodu Martyna Kosmala ze Świnoujścia. – Chciałam za niego 280, ale tysięcy – dodaje. Zanim jednak kobieta zdążyła poprawić błąd, w ciągu 10 minut samochód znalazł nabywcę. – Od razu skontaktowałam się z administracją serwisu i wytłumaczyłam, że to pomyłka – mówi Kosmala. Różnica w cenie była astronomiczna, więc transakcję anulowano – za zgodą kupującego."

http://forsal.pl/artykuly/440494,blad_na_allegro_moze_kosztowac_dziesiatki_tysiecy_zlotych.html

Data: 2010-08-05 14:37:47
Autor: P_ablo
[...]

Nie pije...
Sprzedajacy bedzie sie tlumaczyl bledem pisarskim lub bledem w systemie allegro. Jesli podczas wystawiania zle postawisz kropke lub przecinek to system sam "skoryguje kwote. Wpis 280,000 oraz 280.000 czy tez 280.000,00 zmienia na 280,00... mozna zawsze sadzic sie z serwisem. Ponadto mozna naklamac i twierdzic, ze wpisal prawidlowa kwote jednek po drodze nastapilo przeklamanie i cena sie zmienila - nikt nie jest w stanie udowodnic, ze tak nie bylo. Jednak sedzia musi w takie tlumaczenie uwierzyc...

--
Picasso

Data: 2010-08-05 15:12:52
Autor: kamil

"P_ablo" <op@op.pl> wrote in message news:4c5ab0a0$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Juz kilka dni temu media podaly, jak sie sprawa skonczyla..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-05 17:26:35
Autor: P_ablo
i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:i3egt5$1ns$1inews.gazeta.pl...

Juz kilka dni temu media podaly, jak sie sprawa skonczyla..

a skonczyla sie?

--
Picasso

i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)