[uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...

Data: 2012-06-06 10:13:23
Autor: Myjk
[uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...
Wed, 06 Jun 2012 00:58:46 +0200, "Rafa艂 \"SP\" Gil"
Ogl膮dam se w/w program ... ambitny, spiker jebie ambitnymi tekstami ... staje mi to i owo na d藕wi臋k m膮drych rad ... na k艂opoty bednarski, i tvn ...

Lepsze s膮 jednak komentarze samych zatrzymanych. ;)
Zawsze jak trafi臋 na program, to zrywam boki. ;P

Maskuj膮 te偶 mordy, zmieniaj膮 g艂os ...
 Co wi臋cej, jeden go艣膰 nie chcia艂 mie膰 zamaskowanego pyska
(to chyba w "drog贸wce" by艂o), a i tak go ukryli i wypiszczyli
nazw臋 firmy kt贸r膮 pozdrawia艂.

  Z U R A D ... Nosz kurwa ma膰, policja reklamuje jak膮艣 g贸wnian膮 sp贸艂k臋 z oo ... Ja jestem wkurwiony ...

Kt贸ra z tej reklamy nic mie膰 nie b臋dzie, bo nie produkuje nic dla
ogl膮daj膮cych. :P No, mo偶e poza ew. wydrukami. ;)

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

[uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...