i jak wam sie podooba podzywzkka VACIKU ?

Data: 2011-01-23 14:57:59
Autor: zinek
i jak wam sie podooba podzywzkka VACIKU ?
dzieki donkowi ? bo mnie chuj strzela przy kazdych zakupach.

Data: 2011-01-23 15:04:50
Autor: Karol

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ihhch7$eae$1mx1.internetia.pl...
dzieki donkowi ? bo mnie chuj strzela przy kazdych zakupach.

Jaki vacik ?

Smolens, Smolens, Krzyz, Krzyz !!!!

Tak sie bije piane.

Data: 2011-01-23 14:12:59
Autor: Azor jest pedałem
Karol <cde@fg.hi> napisał(a):

> [...]
> dzieki donkowi ? bo mnie chuj strzela przy kazdych zakupach.

Tak sie bije: http://skocz.pl/hanba! :)))))))))))))))))))))))

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-23 16:16:03
Autor: wasabi
On Sun, 23 Jan 2011 14:57:59 +0100, zinek wrote:

dzieki donkowi ?
bo mnie chuj strzela przy kazdych zakupach.

a mnie nie, dziekuje ze jest PO (chociaż lepsze 100x by było SLD), bo jak by w kryzysie rządził PiS to by i z 10% więcej było.

i jak wam sie podooba podzywzkka VACIKU ?