i jeszcze o swietle - tym razem tylnym

Data: 2009-02-25 11:20:02
Autor: ArturVF500
i jeszcze o swietle - tym razem tylnym

Użytkownik "greg" <greg@fakeaddress.com> napisał w wiadomości news:go20lt$lsj$1inews.gazeta.pl...
uzywa ktos tego?

http://allegro.pl/item559128775_zamiennik_zarowka_13_x_hp_bay15d_pozycja_stop.html

jest jakas roznica na korzysc?

trwalosc?
bezawaryjnosc?
jasnosc?
kontrast miedzy pozycyjnym a stopem?

zwykły stop ma 21W lub nawet 2x21W, ja do świateł stopu używam 3szt LED 3W (9W stop, 1,7W pozycja) - są tylko troche jaśniejsze od żarówki 21W, a to co zapodałeś ma 1.5W... to jak by 6x mniej, czyli porównywalnie do pozycyjnej;)

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-02-25 13:22:57
Autor: greg

Użytkownik "ArturVF500" <atatur-usun-@o-usun-2.pl> napisał w wiadomości news:go360n$bb$1news.dialog.net.pl...

[...]

No tak, ale są ledy i ledy...

Tu są ledy smd, czyli takie ze niby nowej generacji, moze mają wieksza sprawnosc niz twoja.

W tej dziedzinie bardzo szybki postep sie ostatnio dokonał

pozdr

greg

Data: 2009-02-26 13:34:47
Autor: ArturVF500

Użytkownik "greg" <greg@fakeaddress.com> napisał w wiadomości news:go3d79$l6m$1inews.gazeta.pl...
No tak, ale są ledy i ledy...

Tu są ledy smd, czyli takie ze niby nowej generacji, moze mają wieksza sprawnosc niz twoja.

W tej dziedzinie bardzo szybki postep sie ostatnio dokonał

nawet jak by mialy 50% wieksza swiatlość (a to juz niemozliwe) to i tak brakuje... sporo brakuje;)
poza tym SMD czy montaz przewlekany to typ obudowy; nie ma nic wspolnego z efektywnoscia, abstrachujac juz od tego ze LEDy duzej mocy tez sa smd;)

pozdrawiam
Artur

i jeszcze o swietle - tym razem tylnym