[foto] i ma³a relacja ze ¦widowca i Po³oni ny Krasnej

Data: 2009-05-06 13:31:05
Autor: Wojtek Stec
[foto] i ma³a relacja ze ¦widowca i Po³oni ny Krasnej
Dnia 06-05-2009 o 11:31:43 Pawe³ Goleman <golek@usuntogazeta.pl>  napisa³(a):

Zaskoczeniem by³a bardzo ma³a ilo¶æ ¶niegu.

Kurcze... troche mnie zmartwi³e¶. Jade za tydziêñ (Piszkonia, Strimba,  Krasna, Taupisz...) Powiedz, jest szansa, ¿eby by³o jeszcze troche ¶niegu  - na tyle, ¿eby rozwi±zaæ problem wody na grzbiecie (g³ównie Piuszkonii)?

--
H.M.

Data: 2009-05-06 13:56:54
Autor: Pawe³ Goleman
[foto] i ma³a relacja ze ¦widowca i Po³oniny Krasnej

U¿ytkownik "Wojtek Stec" <hmwojtek@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.uth993vfo8icmywojciech-e8dec0...
[...]

sniegu za grzbietach raczej nie znajdziesz, moze troszke od pó³nocy, ale to juz beda resztki.
co prawda jest wiosna, ale wszedzie w górach jest bardzo, bardzo sucho. nawet na p³ajach by³y problemy z wod± / na ca³ej drodze widzieli¶my jedno takie ¼rode³ko przy drahobracie /
mysle ze nie obejdzie sie bez wchodzenia w jary po wode ( tak z 5-10 min w do³ ).
no, ale jak pisalem jest sucho, potoki pomimo wiosny jakies spokojne i ciche, drogi w lasach/poloninach bez zadnego blota - co jak na wiosne wrecz nieprawdopodobne.

golek

ps. no ale moze tak zle nie bedzie ;-)

Data: 2009-05-07 09:01:59
Autor: Jar
[...]

 Faktycznie, porównuj±c Twoje zdjecia Golku do tego, co widzielismy te¿ majowym weekendem 4 lata temu to jakie¶ nêdzne resztki ¶niegu. Za to pogoda jak marzenie, identyczn± mieli¶my.  Inna sprawa,¿e wtedy te¿ raczej ciag³ej pokrywy nie by³o, tylko du¿e p³aty, ale tak¿e na po³udniowych stokach pod Bli¼nic±. Po pó³nocnej stronie w wy¿szych partiach dolin i w kot³ach ¶niegu by³o co niemiara, nawet ¶lady wiosennych lawinisk. A wyci±g z Drahobratu/Dragobratu [nie Brahobratu :-) ] na Stoha pracowa³ w najlepsze. Rysiek nakrêci³ wtedy filmik, a ja mam zdjecie, jak narciarze spod górnej stacji wyciagu zje¿d¿ali po trawie na prze³±czkê w nasz± stronê, gdzie siedzieli¶my na s³oneczku w ja³owcach, zaraz ko³o miejsca na zworniku bocznego grzbietu. Tam kiedy¶ "próbowali¶my" w listopadzie polecieæ z lawin± we mgle -
nie mog³em uwierzyæ,¿e to ta sama okolica... Pozdrawiam
-J.

--

[foto] i ma³a relacja ze ¦widowca i Po³oni ny Krasnej