... i może jeszcze "prawo pierwszej nocy" ?

Data: 2009-10-23 18:27:53
Autor: Grzegorz Z.
... i może jeszcze "prawo pierwszej nocy" ?
"Wierność i wstrzemięźliwość zamiast prezerwatyw"

W końcowym przesłaniu synodu biskupów dla Afryki znalazło się stwierdzenie,
że problemu szerzenia się epidemii AIDS "nie można przezwyciężyć
dystrybucją prezerwatyw" - poinformowano w Watykanie. Słowa te stanowią
powtórzenie wypowiedzi Benedykta XVI z marca, gdy udawał się z pielgrzymką
do Kamerunu i Angoli. (...)

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/wiernosc-i-wstrzemiezliwosc-zamiast-prezerwatyw,1386805

Ale nic to, mnóżcie się czarne owieczki na chwałę Białemu Ojcu, a jak
będzie was za dużo to wyzdychacie z głodu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80292,7174340,23_miliony_mieszkancow_Afryki_moze_umrzec_z_glodu.html?i=4

ps. prawaccy - argument o Bobie Geldoffie i wysyłaniu pieniążków wsadźcie
sobie wiecie gdzie!

Data: 2009-10-23 10:36:45
Autor: Antenka
... i może jeszcze "prawo pierwszej nocy" ?
Ale nic to, mnóżcie się czarne owieczki na chwałę Białemu Ojcu, a jak
będzie was za dużo to wyzdychacie z głodu:

A co ciebie to obchodzi? Ty i tak złamanego ojro nie dajesz, więc
cicho siedź! :-E

Grzesiu, ty chyba cierpisz na syndrom prezerwatywy co? Może jesteś
nosicielem HIV-a? :-((

Antenka

P.s. A jak twoja prezerwatywa pęknie to co wtedy? Twój partner ma 100%
HIVa!:-D

Data: 2009-10-23 19:43:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 23 Oct 2009 10:36:45 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Ale nic to, mnóżcie się czarne owieczki na chwałę Białemu Ojcu, a jak
będzie was za dużo to wyzdychacie z głodu:

A co ciebie to obchodzi? Ty i tak złamanego ojro nie dajesz, więc
cicho siedź! :-E

Odbierasz mi prawo głosu? A co z art.19 Powszechnej Deklaracji Praw
Człowieka? On dotyczy tylko kłamców oświęcimskich i antysemitów?

A ojro im daję i to nie jedno, płacę w Polsce podatki z których utrzymywana
jest twoja watykańska sekta.

Data: 2009-10-23 11:12:22
Autor: Antenka
... i może jeszcze "prawo pierwszej nocy" ?
A ojro im daję i to nie jedno, płacę w Polsce podatki z których utrzymywana
jest twoja watykańska sekta.

Nie kłam - łgarzu! Nie dałeś złamanej złotówki na murzynka Bambo!

Antenka :-E

"Każdy myślący człowiek nie jest Grzegorzem Z."

Data: 2009-10-23 20:28:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 23 Oct 2009 11:12:22 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

A ojro im daję i to nie jedno, płacę w Polsce podatki z których utrzymywana
jest twoja watykańska sekta.

Nie kłam - łgarzu! Nie dałeś złamanej złotówki na murzynka Bambo!

A po jaką cholerę mam podtrzymywać jakieś cudze geny, he?

Data: 2009-10-23 20:30:04
Autor: Prawusek
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Człowieka? On dotyczy tylko kłamców oświęcimskich i antysemitów?

A ojro im daję i to nie jedno, płacę w Polsce podatki z których

GWno prawda. Bo nie masz zapisane, ze twoje PLNy idą właśnie na krk. Więc
może tak być, że POlacy czyli większość płaca i utrzymuja parchów za
znacznie większą sumę niż budżet wydaje na krk. A juz zupełnie nie
wspominasz o pedałach leczonych na HIVa przez Polskę, dzięki czemu brakuje
na leczenie uleczalnych dzieci. A może pedałom z AIDS najskuteczniej
pomógłby strzał w tył kiepały? I na krem!

Data: 2009-10-23 20:30:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 23 Oct 2009 20:30:04 +0200, Prawusek napisał(a):

[...]

A mam zapisane że nie idą?

Data: 2009-10-23 19:51:09
Autor: roman rumian
... i może jeszcze "prawo pierwszej nocy" ?
Pani Antenko,

Antenka pisze:
(...)

pan Grzegorz Z. odgrzał 'nieświeży kotlet', i wykazał, jak zwykle, że nie rozumie o co chodzi, a chodzi głównie o kasę jaką zarabiają na dostawach firmy produkujące to badziewie. Przy okazji o propgandę, rzecz jasna.

http://www.fronda.pl/news/czytaj/harvardzki_ekspert_papiez_ma_racje

"...W praktyce prezerwatywy dają fałszywe poczucie bezpieczeństwa osobom z nich korzystającym, w związku z czym podejmują kontakty seksualne z większą liczbą osób, niż ludzie, którzy nie mają dostępu do kondomów. Ponieważ prezerwatywa tylko obniża ryzyko zarażenia się AIDS, a nie likwiduje go, prowadzi to do większej liczby zachorowań. Na stronie harvardzkiego Projektu Badawczego ds. Zapobiegania AIDS, wśród publikacji dr Greena znajduje się książka "Rethinking AIDS Prevention: Learning from Successes in Developing Countries" (Zmiana myślenia o zapobieganiu AIDS: ucząc się na sukcesach krajów rozwijających się). W opisie możemy przeczytać, że "rozwiązania skoncentrowane na stronie medycznej, finansowane przez największych fundatorów mają niewielki wpływ na sytuację w Afryce, kontynencie najsilniej doświadczonym przez AIDS. Zamiast tego relatywnie proste i niewymagające finansowo programy ukierunkowane na zmianę zachowań - kładące nacisk na monogamię i opóźniony moment inicjacji seksualnej młodzieży odnoszą największe sukcesy w walce i zapobieganiu rozprzestrzeniania się tej choroby.
...."

Pozdrowienia

Roman Rumian

... i może jeszcze "prawo pierwszej nocy" ?