"...i na stacjonarne w Play"

Data: 2011-02-08 15:24:09
Autor: --=olo=--
"...i na stacjonarne w Play"
Witam
Przeniosłem nr do play i w związku z tym mam pytanie dotyczące promocji:
Oferta Promocyjna "100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh"
co znaczy stwierdzenie "...na stacjonarne w Play Fresh" czy tyczy się to WSZYSTKICH STACJONARNYCH czy STACJONARNYCH W PLAY FRESH - tylko czy jest coś takiego to jeszcze nie doczytałem.

-- =olo=--

Data: 2011-02-08 16:34:23
Autor: SDD
"...i na stacjonarne w Play"

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:4d5151fb$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

co znaczy stwierdzenie "...na stacjonarne w Play Fresh" czy tyczy się to WSZYSTKICH STACJONARNYCH czy STACJONARNYCH W PLAY FRESH - tylko czy jest coś

Nie istnieje cos takiego, jak "numer stacjonarny w Play Fresh".
Co najwyzej istnieja "numery stacjonarne w Play" - ale pakiet mozna wykorzystac na rozmowy z numerami stacjonarnymi we wszystkich sieciach, nie tylko w Play.

Pozdrawiam
SDD

"...i na stacjonarne w Play"