i nie dostałem kk w aliorze

Data: 2009-05-14 22:14:17
Autor: Ra
i nie dostałem kk w aliorze
jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z cały ruch z citka

Data: 2009-05-14 14:32:47
Autor: szczurwa
i nie dostałem kk w aliorze
On 14 Maj, 22:14, Ra <a...@aa.com> wrote:
jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
cały ruch z citka

Mnie też nie wydał. A namyślał się nad tym prawie dwa miesiące, po
czym spławił pod pretekstem niemożliwości weryfikacji danych u
pracodawcy (czyli u mnie lub małżonki) z powodu zmiany numeru telefonu.

Data: 2009-05-14 14:56:33
Autor: szczurwa
i nie dostałem kk w aliorze
On 14 Maj, 22:14, Ra <a...@aa.com> wrote:
jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
cały ruch z citka

Zresztą, martwisz się ? Idz do Getinu, ich karta lepsza. I na pohybel
idiotom z banku na "A".

Data: 2009-05-14 15:07:39
Autor: Homzik
i nie dostałem kk w aliorze
ja tez nie dostalem, ponoc dlatego ze krotko pracuje (dopiero 4
miechy) i mam czysta historie w BIK-u

a Getin w czym niby lepszy?

Data: 2009-05-14 16:15:29
Autor: szczurwa
i nie dostałem kk w aliorze
On 15 Maj, 00:07, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:

a Getin w czym niby lepszy?

Bezpłatne  bankomaty i przelewy za darmo w grace period, chyba, że o
czymś nie wiem...

Data: 2009-05-15 00:21:52
Autor: Homzik
i nie dostałem kk w aliorze
bezplatna sama wyplata, ale juz od pierwszego dnia naliczaja odsetki,
bez grace period

poza tym wyzsza oplata bo 5-10 zl miesiecznie i brak cashback

Data: 2009-05-15 01:33:39
Autor: Michał
i nie dostałem kk w aliorze
szczurwa pisze:
Bezpłatne (...) przelewy za darmo w grace period

Tylko w oddziale.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-15 06:40:41
Autor: Olgierd
i nie dostałem kk w aliorze
Dnia Thu, 14 May 2009 14:56:33 -0700, szczurwa napisał(a):

jestem tu chyba pierwszą taką osobą  a już chciałem się przenieść z
cały ruch z citka

Zresztą, martwisz się ? Idz do Getinu, ich karta lepsza. I na pohybel
idiotom z banku na "A".

Czemu idiotom? Bo karty Ci nie dali? Chyba jednak strasznie Ci zależało.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-15 04:13:53
Autor: szczurwa
i nie dostałem kk w aliorze
On 15 Maj, 08:40, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Czemu idiotom? Bo karty Ci nie dali? Chyba jednak strasznie Ci zależało.

Czemu idiotom ? Pisałem o tym wielokrotnie...No ale cóż, biznes is
biznes, inne banki zarabiają. Zależało mi, bo chodziło o przelewy,
nawet 1%. No cóż, rozwiązałem ten problem inaczej....

Data: 2009-05-15 21:36:45
Autor: Marcin Wasilewski
i nie dostałem kk w aliorze
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:98dffeee-937c-49a4-b2f0-3d4f8b8e7512j12g2000vbl.googlegroups.com...
On 15 Maj, 08:40, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

biznes, inne banki zarabiają. Zależało mi, bo chodziło o przelewy,
nawet 1%. No cóż, rozwiązałem ten problem inaczej....

Przelewy 1% to w BZWBK też masz.

Data: 2009-05-15 11:44:32
Autor: scholastyk
i nie dostałem kk w aliorze
> idiotom z banku na "A".

Poprawcie mnie jeśli się mylę. To generalnie chyba dobrze świadczy o banku, że nie rozdaje kart na lewo i prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu a komu nie? Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-05-15 04:16:41
Autor: szczurwa
i nie dostałem kk w aliorze
On 15 Maj, 11:44, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:

[...]

 Raczej świadczy o braku środków własnych na akcję kredytową. Mnie nie
wydali karty "z przeniesienia" innych kart, prawidłowo obsługiwanych
od lat. Może chodziło o limit ?

Data: 2009-05-15 17:26:14
Autor: Szymon
i nie dostałem kk w aliorze
[...]

Problem w tym, że czasami bezrobotnemu tokarzowi łatwiej jest załatwić kredyt niż pracownikowi umysłowemu po studiach i z pewną pracą.

Data: 2009-05-15 15:49:22
Autor: Wojciech Bancer
i nie dostałem kk w aliorze
On 2009-05-15, Szymon <nospam@o2.pl> wrote:
[...]

Lepiej! Moi pracownicy mają wyższy rating niż ja jako pracodawca. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-15 17:48:27
Autor: Mithos
i nie dostałem kk w aliorze
Szymon pisze:
Problem w tym, że czasami bezrobotnemu tokarzowi łatwiej jest załatwić kredyt niż pracownikowi umysłowemu po studiach i z pewną pracą.

Prawdę mówiąc to wątpię :)

Mi np. Citi nie chciało podnieść limitu ale to pewnie dlatego, że miałem w BIK w pisane ok. 40k jakichś limitów, które zamknąłem (ale bank nie do końca zrealizował moją dyspozycję) tylko ktoś zapomniał uaktualnić BIK.

--
Mithos

Data: 2009-05-15 17:50:10
Autor: Mithos
i nie dostałem kk w aliorze
scholastyk pisze:
Poprawcie mnie jeśli się mylę. To generalnie chyba dobrze świadczy o banku, że nie rozdaje kart na lewo i prawo tylko starannie wybiera (analizuje ryzyko) komu udziela kredytu a komu nie?

IMO bardzo dobrze. Pytanie jak długo będą jechać na takiej "elitarności", bo nie da się zarobić na klientach, których nie ma, czy też na takich, którzy są wybitnie świadomymi użytkownikami produktów bankowych.

--
Mithos

Data: 2009-05-16 02:44:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
i nie dostałem kk w aliorze

jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z
cały ruch z citka

Zresztą, martwisz się ? Idz do Getinu, ich karta lepsza. I na pohybel
idiotom z banku na "A".

Idiotą to ty jesteś.
Autor wątku, niejaki Ra, pierdnął posta i się zmył.
Dla mnie to ściema.

zyga

Data: 2009-05-16 17:28:09
Autor: Ra
i nie dostałem kk w aliorze
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

dlaczego ściema ? wcześniej opisywałem jak występowałem o kartę
Jakoś strasznie mnie to nie boli bo mam 2 inne kk, a że chciałem przenieść sobie ruch do aliora ze względu na cashback trudno strata moja    jak i aliora. Pracownik próbował tłumaczyć bank że to może z powodu kredytów, limitów ale na początku wyliczył mi zdolność na kilkadziesiąt tysięcy a  chciałem skromne 6.5k. Powodów może być kilka
- nigdzie nie zgodziłem się na żadne przetwarzanie danych a było tego ze 3-4 punkty. Teoretycznie nie ma już o mnie nawet żadnej wzmianki w systemie
- wniosek nie był najlepiej zaprojektowany - parę razy nie tu wpisałem dane gdzie trzeba. Z reguły układa się pytania z serii czy jesteś karany, czy masz aliementy itp żeby taki "zwykły" człowiek w jednej kolumnie mógł zaznaczać nie, nie, nie. Tutaj odpowiedzi były jakoś pomieszane
- z powodu błędnej informacji na początku wnioskowałem o przeniesienie karty. Jak na końcu okazało się że nie potrzeby zaświadczenia od pracodawcy i na myśl o donoszenie kolejnych papierów powiedziałem że chcę nową. Pracownik bąknał że to trzeba by inny wniosek wypełnić ale już chyba po mojej minie widział że nie ma szans żebym drugi raz znowu 5 stron wypełniał
- z powodu jw nie byłem przygotowany na pytania jakie mam kredyty, raty,limity, ile czasu do spłaty. Nawet w citi obcym dla mnie banku miałem procedurę uproszczoną i rozmowa trwała ze 2 minuty (nic nie wypełniałem poza podpisem)

Data: 2009-05-14 22:15:40
Autor: MarekZ
i nie dostałem kk w aliorze
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:guhtto$20s$1node2.news.atman.pl...
jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z cały ruch z citka

Zaprawdę nie sądzę abyś był tutaj pierwszą taką osobą... :)

Data: 2009-05-14 22:25:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
i nie dostałem kk w aliorze

jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z cały ruch z citka

Bo?

zyga

Data: 2009-05-14 22:32:11
Autor: Michał
i nie dostałem kk w aliorze
Ra pisze:
jestem tu chyba pierwszą taką osobą :) a już chciałem się przenieść z cały ruch z citka

Nie przejmuj się, też nie dostałem. Na wytłumaczenie Aliora mam tylko to, że nie ubiegałem się. :p

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

i nie dostałem kk w aliorze