i niech ktos powie - ze tu nie ma korelacji.

Data: 2010-11-01 02:03:51
Autor: zinek
i niech ktos powie - ze tu nie ma korelacji.
"W Instytucie Informatyki Politechniki Śląskiej dr inż. Eugeniusz Wróbel należy do najwybitniejszych w kraju specjalistów od programowania w tzw. językach asemblerowych. Rozwija tzw. teorie czasu rzeczywistego. To niszowa dziedzina wiedzy. Znajomość asemblerów wykorzystywana bywa m.in. w transporcie lotniczym i technologiach wojskowych do ścisłej kontroli urządzeń. Wróbel pasjonuje się nawigacją lotniczą, tworzy na Politechnice europejskie Centrum Kształcenia Kadr Lotnictwa Cywilnego. Po katastrofie smoleńskiej spędza długie godziny przed komputerem, opracowuje własne hipotezy, polemizuje z oficjalnymi wnioskami śledztwa."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,87648,8555185,Ojciec_i_dziecko_morza.html#ixzz13zKyMVG5

Data: 2010-11-01 08:03:12
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ial3u3$lj7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Odpowiadam na pytanie zawarte w tytule: Jest!

Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Data: 2010-11-01 09:23:24
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Inny cytat:

"Tego samego dnia przed sądem Grzegorz odwołuje przyznanie się do winy, ale zostaje aresztowany na trzy miesiące. We wtorek przy betonowym filarze przystani ekipa poszukiwawcza znajduje drugi kawałek męskiego torsu. W oddalonych o 25 km Gliwicach policjanci wyciągają ze śmietnika worki na śmieci, w których pozostały resztki ludzkich jelit. W Katowicach Brynowie trwają poszukiwania piły łańcuchowej, bo Grzegorz opisał, że nią właśnie rozkawałkował ciało ojca. Potem piłę gdzieś wyrzucił. Nie ma jej, najpewniej zabrał ją jakiś złomiarz, którego teraz też szuka policja. Ale na śmieciach w miejscu, które wskazał Grzegorz, pozostały plamy krwi - analitycy rozpoznają, że to krew ofiary."

Data: 2010-11-01 15:20:09
Autor: pluton
> [...]
> językach asemblerowych.

Ale na śmieciach
w miejscu, które wskazał Grzegorz, pozostały plamy krwi - analitycy

Widać Grzegorz nie lubił języków assemblerowych.

Nullification

i niech ktos powie - ze tu nie ma korelacji.