i po Cyklopie... [waw]

Data: 2015-09-10 17:39:42
Autor: Titus Atomicus
i po Cyklopie... [waw]
Witam,
Zajechalem wczoraj na Nowowiejska[waw] pod Cyklopa (taki sklep rowerowy). A tu... likwidacja. https://picasaweb.google.com/titus.atomicus/Rowerowe#6192586708484321538
Fakt, kilka razy narzekalem na pewne aspekty obslugi klienta (a to badz sposoby rozpatrywania reklamacji, czy niechec do platnosci karta) i ograniczony asortment, ale to byl bardzo dogodnie polozony sklep z rowerowymi akcesoriami (linki, srubki, lampki, itd) w calkiem niezlych cenach. A od kilku lat mieli w ofercie Schwalbe - tez w dobrych cenach.
Szkoda! :-(
--
TA

Data: 2015-09-10 17:58:01
Autor: Bambosz
i po Cyklopie... [waw]
Skre?li? ich zupe?nie nie mo?na bo tylko si? przenosz?. Ale faktycznie w miejsce zupe?nie dla mnie niedost?pne na codzie?. --
Pozdrawiam Tomek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-09-11 08:37:50
Autor: Jacek
i po Cyklopie... [waw]
W dniu 2015-09-10 o 17:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Zajechalem wczoraj na Nowowiejska[waw] pod Cyklopa (taki sklep
rowerowy). A tu... likwidacja.
Pamiętam, jak przyjeżdżałem na wakacje (z prowincji) do ciotki w W-wie, to w tym sklepie dało się kupić części niedostępne gdzie indziej np. taki rarytas, jak sprężyna przerzutki. Lata 70-te to były. Szkoda.
Jacek

Data: 2015-09-13 00:43:00
Autor: Titus Atomicus
i po Cyklopie... [waw]
In article <mstsrs$h1s$1@node1.news.atman.pl>,
 Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> wrote:

> [...]

Pamiętam, jak przyjeżdżałem na wakacje (z prowincji) do ciotki w W-wie, to w tym sklepie dało się kupić części niedostępne gdzie indziej np. taki rarytas, jak sprężyna przerzutki. Lata 70-te to były. Szkoda.

Ale to chyba musial byc inny wlasciciel.
Bo ten byl chyba od 1989.
Zreszta, wiekowo nie pasuje.
--
TA

Data: 2015-09-13 12:00:56
Autor: ppontek
i po Cyklopie... [waw]

Pewna epoka się skończyła.

BTW: Też odbiłem się od zamkniętych drzwi. Wisi kartka, że sklep ma być przeniesiony do Józefowa. W sumie może to jest kierunek dla takich sklepów. W podwarszawskiej miejscowości jest trochę inny rynek. Inna sprawa - nie ma co narzekać jak się kupuje większość gratów przez Internet - to się teraz na byle duperel będzie czekało (bo taniej) :-)

PABLO

Data: 2015-09-14 08:51:41
Autor: kawoN
i po Cyklopie... [waw]
W dniu 13.09.2015 o 12:00, ppontek pisze:

Pewna epoka się skończyła.

Ot co - naturalna kolej rzeczy.
Dużo takich zmian wokół nas obecnie,
niekoniecznie związanych z rowerami :-)

Data: 2015-09-21 23:01:33
Autor: Wojtas
i po Cyklopie... [waw]
W dniu 10.09.2015 o 17:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Faktycznie szkoda bo fajny asortyment drobiazgów mieli. Linki i pancerze zawsze tam kupowałem.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

i po Cyklopie... [waw]