i po Cyklopie... [waw]

Data: 2015-09-11 08:37:50
Autor: Jacek
i po Cyklopie... [waw]
W dniu 2015-09-10 o 17:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Zajechalem wczoraj na Nowowiejska[waw] pod Cyklopa (taki sklep
rowerowy). A tu... likwidacja.
Pamiętam, jak przyjeżdżałem na wakacje (z prowincji) do ciotki w W-wie, to w tym sklepie dało się kupić części niedostępne gdzie indziej np. taki rarytas, jak sprężyna przerzutki. Lata 70-te to były. Szkoda.
Jacek

Data: 2015-09-13 00:43:00
Autor: Titus Atomicus
i po Cyklopie... [waw]
In article <mstsrs$h1s$1@node1.news.atman.pl>,
 Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> wrote:

> [...]

Pamiętam, jak przyjeżdżałem na wakacje (z prowincji) do ciotki w W-wie, to w tym sklepie dało się kupić części niedostępne gdzie indziej np. taki rarytas, jak sprężyna przerzutki. Lata 70-te to były. Szkoda.

Ale to chyba musial byc inny wlasciciel.
Bo ten byl chyba od 1989.
Zreszta, wiekowo nie pasuje.
--
TA