i po World Press Photo...

Data: 2009-07-03 09:38:47
Autor: Henry(k)
i po World Press Photo...
Dnia Fri, 03 Jul 2009 03:18:29 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Czy ktos byl?

Ja byłem przypadkiem (miałem trochę czasu przed pociągiem).
Większość zdjęć mi się podobała (zdjęć i opisów).
Jasne że to nie super wysoki poziom fotografii.
Ale co z tego. Przecież nie musi.

Pozdrawiam,
                Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

Data: 2009-07-03 16:59:39
Autor: JA
i po World Press Photo...
On 2009-07-03 09:38:47 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Jasne że to nie super wysoki poziom fotografii.
Ale co z tego. Przecież nie musi.

Nikt nic nie musi.
Ale WPP coś chyba znaczy i nie jest to powiat press photo.
:)
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-07-07 18:11:51
Autor: Fereby
i po World Press Photo...
"Henry" napisał:

> [...]

Większość zdjęć mi się podobała (zdjęć i opisów).
Jasne że to nie super wysoki poziom fotografii.

Z drugiej strony, jego zarzuty są zbieżne z tym, co twierdzą krytycy od wielu lat. Faktem jest, że od XIX wieku rynkiem zdjęć rządzą popołudniówki, więc dominuje na nim raczej sensacja, niż głębsza zaduma nad przyczyną zjawisk. Nasiliło się to po II wojnie indochińskiej, gdzie część fotografów prasowych przeszła na etap omalże "mesjanizmu pacyfistycznego", i trwa do dzisiaj. Zdjęcia te bywają ciekawe, czasem szokujące, ale jeśli porównać je ze zdjęciami robionymi przez żołnierzy podczas I, a zwłaszcza II wojny światowej, okaże się że tym amatorom udawało się lepiej uchwycić istotę wojny, niż nawet R. Capie. Fereby --

i po World Press Photo...