i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią

Data: 2009-12-28 22:17:43
Autor: Prodidzis
i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią
6'  "papierosa czy skręta?" audycja dla niedobudzonych i zestresowanych przed kamerą 7'  "rozmowa z jednym zębem" znany dzienninkarz prezentuje wizyte u logopedy
8'  "plus minus" wady i zalety poprawnej pisownii z Dodą p.s. Elektrodą
9'  "śniadanie na lancz" przepis na wizje czyli jak dostać sie do studio
10' domowe przedszkole dla dorosłych inaczej obrady z sejmu
11' telezakupy na cmentarzu - magazyn reklamowy komisji śledzczych
12' agrobiznes czyli Lepper niemusiał odejść, ale odszedł - serwis młodziezowy
13' na jaką to partie ? ( dla gospodyń śpiewają znani publicyści )
14' "Z kamerą wsród koncesji" misyjno_edukacyjny turniej naukowy - po tajemnicach urzedów oprowadza Jola Rutowicz
15' wiadomosci flesz z pogodą dla podróżnych bezdomnych
16' moda na habilitacje ! - expres reporterów
17' telenominacje - pretendenci do programów informacyjnych
18' napisz do serialu - odcinek 10457
19' skrót wieczorynki - czyta dzieciom Roman Giertych
20' Sport zamiast seksu w pełnej wersji dla inwalidów
21' ANTYGEJE2009 - gala wręczania antygejów zamiast filmu dokumentalnego o lesbijkach
22' cisza wieczorna - koncert zyczeń w którym zamiast wideoklipów widzowie dzwonią przesyłając dedykacje cisz
23' S.E.D.E.S. / zawsze po dwudziestej trzeciej- minął dzień na żywo Adama Michnika przeglądając prase 00' kocham północ i Torbicką w przerwie nocnego filmu fabularnego teledyski pieśni przykościelnych
01' retransmisja meczu koszykówki I ligi na kucaka grupa A: ATAK Elbląg vs.  AFGAN.Gniezno
02' "z przymróżeniem oka" - słynne powtórki z rozrywki ...
03' - przerwa na lokalny przekaz z monitoringu przemysłowego

Data: 2009-12-28 22:42:54
Autor: HanZOLO
i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią
14' "Z kamerą wsród koncesji" misyjno_edukacyjny turniej naukowy - po
tajemnicach urzedów oprowadza Jola Rutowicz

jednak smsy + vat z odpowiedziami do wygrania wysyłaliby zwykli oglądający w zdecydowanej przewadze, i widocznie koszty niepokryją sponsorzy zarządu (reklamodawcy)

20' Sport zamiast seksu w pełnej wersji dla inwalidów

Kto nie wolałby odwrotnie.
Wogle chyba zdejmą sporty indywidualne,  bo to prawie jak ipsacja

00' kocham północ i Torbicką w przerwie nocnego filmu fabularnego
teledyski pieśni przykościelnych

niestety na erotyczne nie ma mocy przebicia w srodowiskach płacących abonament >p

Data: 2009-12-29 00:26:09
Autor: tezter
i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią
w państwowej tivi jest jak w RP3... w rozwoju zatrudnia się wyborem demokratycznym,
ale i tak w zwolnieniu większość decydującą ma jeden

Data: 2009-12-29 00:39:37
Autor: pax
i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią

23' S.E.D.E.S.

rozumiem ,ze to jakies zagraniczne w prowadzenie europy typu Sociology~Euro&Dolar~European~Science

Data: 2009-12-29 12:09:31
Autor: kibitzer
[...]

telewizja specjalizująca się w czymś takim może byc partnerem promowania euro2012 tylko po znajomosci.

Data: 2009-12-30 12:16:44
Autor: le.ia
i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią
telewizja specjalizująca się w czymś takim może byc partnerem promowania euro2012 tylko po znajomosci.

sprywatyzowac tą całą telewizje publiczną , zabrac abonament i zrobić nową państwową telewizje cyfrową w których będa misyjne kanały z abonamnetu rtv.
Abonenci mieliby nowe stacje regionalne , studio w każdym wiekszym miescie i pasmo godzinowe na audycje, które zajmowałyby sie sprawami lokalnymi , a nie etniczymi ciekawostkami - dla tej innej żyrnalistyki niech bedzie osobny program wspólny ,zeby nie powielać programu Leszka Balcerowicza .

Data: 2009-12-30 14:58:01
Autor: św.
i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią
dla tej innej żyrnalistyki niech bedzie osobny
program wspólny ,zeby nie powielać programu Leszka Balcerowicza .

i jak to tak bez zwalniania ludzi ?
związki zawodowe sie nie zgodzą, bo nie ma czym handlować

Data: 2009-12-31 17:04:16
Autor: outre'
> [...]

telewizja specjalizująca się w czymś takim może byc partnerem promowania euro2012 tylko po znajomosci.

jest taki niepisany zwyczaj oceniania przy kazdym jubileuszowym nowym roku.
Podsumowujac lata 2010-2000 można wystawić ocene dobrą z minusem w przediałce 1-6 (rosnąco do coraz to pozytwniejszego wizerunku).
Lata 1990-2000 na tle mierniejszej europy rozwijającej i niedostatkom świata wschodniego  oraz lepszego zachodu ocenić mozna na dostateczny- to moje zdanie i moze mijac sie z prawdą, ale uwazam,ze po 19889 roku
zmazalismy ta cala mistyfikacje przesiadywaniem baz na terenie Polski,
w sposob wystarczajacy, ale ze tyle skutkami ubocznymi
co nie kompletnie.
Szpiegowani przez Rosje polscy dygnitarze osiadli na laurach,
konca podleglego panstwa Ludowego. Ludzi jak Walesa , Kaczynscy , pokazali ,ze potrafia swietnie rozbijac wszelkie razenie grabiezcow Polski.
Budowanie nowego oblicza zycia publicznego Michnik juz nie umial, Kwasniewski pomogl tylko sobie, a pozostali zostali niedopuszczeni do zycia chocby obywatelskiego.
Imitowanie poza telewizja wszelkich ruchow propanstwowych,
przeradzalo sie w pranoiczne spychanie w podziemie.
Znow bunczucni obywatele pod grozba nie rosyjskich wojsk, a przerosniętą biurokracji wywozeni zostali nie na Syberie , celu ochrony Polakow...
ale pod margines za dalekie fortyfikacje nomenklatury.
Taki naroduoczywiscie mozna bylo juz nazwac autonomiczny,
ale telewizjji napewno nie.
Kraj w ktorym tylko garstke wybierano demokratycznie do urzedow minął,
a w telewizji nie wybierano ludzi do pracy a do związków stojących za administracją , panią parzącą kawe i panem otwierającym drzwi niczym pilnujący...
Za ochłapy programy kultauralne tworzyli artysci współpracujacy,
informacji dostarczali reporterzy agencji prasowej,
kino prawie wogole nieistaniało,
robiono byle jakie relacje ze zdarzeń sportowych ,
a najpopularniejszy futbol zdejmowany byl z anteny
ograniczajac pilke nozna do pierwszej ligi i reprezentacji dzieki radio,
ktorego wogole obchodzila pilka-nozna, a nie wladza.
Na przelomie tej dekady telewizja publiczna wogole nie zmieniala dziennikarzy,
ani dziennikarze telewizji.
Marna wyobrazna nawet nie dopuszczala mysli ze wkrotce na rynek wejdzie internet, mlode pokolenie zweryfikuje samokrytycyzm pozbawiony konstruktywnych mysli.
Że byt komercyjnych nadawcow uzalezniony byl politycznie to uzasadnione, ale panstwowa rozczarowala na calej linii. Pomimo tego ukladu, nie bylo komu ufac (komercyjne zawodziły na pełnym horyzonecie) to komus trzeba bylo zawierzyc na przekór tym ktorym dane było stać się niezależnym osrodkiem medialnym.
Hamletowskie byc albo nie byc ciagle przesladowalo pracownikow nowych telewizji jak dawny ustroj , ale przeciez zylismy juz w wolnym kraju wiec mozna sie zastanowic po co ten cyrk...
To byl czas absurdalny ,w ktorym widzowie TVP płacili abonament a nie mieli z tego nic. Rzeczywistosc w stanie agonalnym, z roznaca przepascia ubostwa i dorobkiewiczow.
Wszystko ok , ale tych pierwszych bylo nie tylko znacznie więcej ale i za duzo.
Miec czy nie mieć z rachunku rtv, to było pytanie na kolejne lata Polaków.

W latach 2000-2010 juz cos ruszylo w drugiej połowie, lecz nie byly pozbawione bezrobociem,
wiec napewno nie mozna ocenic gospodarki na celującą.
Po dwutysiecznym telewizja traciła gremialnie abonentow i nic juz nie uratuje jej ...
poza naprawde rzetelnej zurnalistyce,
ktora nie bedzie opierac sie na surowym przekazie informacji,
ale wyłaniania najwazniejszych spraw oglądajacych.
Nie zmienią tego sondy tych samych lub czesci ankietowanych.
Wiec to wymusilo jakies symtomy poprawy.
Koncowka dekady to juz cofanie sie rozwoju, a ostani rok kryzysu to tylko stagnacja.
Aby lata 2010-2020 telewizji
mozna bylo ocenic przynajmniej na wynik mocny dobry czyli zdecydowanie postępowy,
w naszej Polsce nalezy wybierac ludzi swiezych do kierowania państwem
i ksztaltowania dziannikarstwa showbiznesu i rozrywki sportowej.
Byc moze udane euro 2012 sprawi iż to bedzie bardzo dobry okres mediow,
ktore maja wplyw i całokształt Polskiej Rzeczpospolitej trzeciej wypadnie na cos więcej niż dostateczny
( bez oglądania się na katastrofalny tragizm sąsiadów na naszym globie).
Narazie średniej brakuje zeby wyjsc na poziom 4 (no chyba ze w skali dziesieciopunktowej)
ale to nie znaczy ,ze nie moze wejsc i na 5 (chocby w starej wersji czterostopniowej)
Oczywscie to nie jest łagodne potraktowanie eseldowskiej szkoły medioznawstwa
i nie upoważnia nas nikt do komisji wystawiającej takie potraktowanie tych którzy nie traktują nas jak użytkowników POLSKIEJ telewizji.
Jesli nie zgadzaja sie z tym zarzadzajacy nalezy zmienic nazwe telewizji na telewizje parlamentarną .
Na jedynce pokazywac sejm na dwójce senat ,a na trójce belweder,
zaś tematyczne zlikwidowac i pasmo przejęłaby inna spółka akcyjna,
w której mogliby byc organizacje pozarządowe i dostęp do niej miałyby instytucje państwowe i sprofesjonalizowane stowarzyszenia (nizszego szczeblu) bez wzgledu na przynalezność klubową.
Nie chodzi aby jakaś TVzero kreowała opozycje,
ale zeby tych ktorzy kontroluja kontrolowalo cos , a nie tylko ktos...
co nie jest takie do konca pewne dla naszej bezpiecznej egzystencji w unii

czego uczestnikom forum psp nie zycze na otwarcie nowego dziesieciolecia
-nie tylko stadionu

--

i tak tevauPEOWCY ramówki nie zmienią