i weź tu na Niego zagłosuj będą Polakiem...

Data: 2010-06-08 22:39:05
Autor:
i weź tu na Niego zagłosuj będą Polakiem...
Coraz bardziej się waham :(

W mediach była informacja, że p. Komorowski wręczy odznaczenia 'nadane'
jeszcze przez ś.p. Lecha Kaczyńskiego. Ale jakoś za często  nie wspominano, że
przy okazji odznaczył jeszcze 20-tu obywateli Federacji Rosyjskiej:

Za:

http://www.prezydent.pl/aktywnosc/ordery-i-odznaczenia/art,824,odznaczenia-w-moskwie.html

lub krócej: http://skroc.pl/kadencje

"6 maja 2010 r. Marszałek Sejmu RP wykonujący obowiązki Prezydenta RP, na
wniosek Ministra Spraw Zagranicznych, nadał obywatelom Federacji Rosyjskiej,
za wybitne zasługi i zaangażowanie w działania podjęte przez stronę rosyjską
po katastrofie polskiego samolotu specjalnego pod Smoleńskiem odznaczenia
państwowe.

Odznaczeni zostali

    * KRZYŻEM OFICERSKIM ORDERU ZASŁUGI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

1. mjr Balakin Vitaliy
2. Chernolikhova Irina
3. Chizhova Elena
4. mjr Gaenkov Sergey
5. Khizhniak Andrey
6. mjr Kremen Pavel
7. Kryukov Roman
8. Leonov Sergey
9. Lyanenko Vladimir
10. Makarova Olga
11. Momot Dmitriy
12. Moshenskaya Svetlana
13. por. Naryshkin Andrey
14. Nazarov Igor
15. Nikonov Dmitriy
16. Reshetun-Belikov Aleksey
17. Reunov Denis
18. kpt. Spravceva Olga
19. Utenkova Rogneda
20. Yakovlev Aleksandr."

Jak podał PAP 08 maja: "Marszałek Sejmu odznaczył także 20 osób, które brały udział w akcji po
katastrofie prezydenckiego samolotu, m.in. lekarzy sądowych, laborantów,
wojskowych, pilotów, strażaków i ekspertów medycyny sądowej. "

Za co? Za to, że w aktach zgonu wpisano godzinę 8:50, czyli 9 minut po
zderzeniu samolotu z ziemią?? (co by oznaczało, że np. śmierć niekoniecznie
nastąpiła w wyniku uderzenia maszyny w ziemię)

Za to, że córka jednej z ofiar - wg danych z udzielonego przez Nią wywiadu -
była pytana na przesłuchaniu  m.in. o to, "na ile wycenia TO zdarzenie?" Może ktoś z Was wie - za co?

Data: 2010-06-09 00:45:52
Autor: Lorn
newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Czytałeś akt zgonu? Jesteś krewnym, któregoś z poległych w tej katastrofie?  Czy kolejny prowokator wysłany przez sztab Jarusia by szczekać w jego imieniu? :>

Za to, że córka jednej z ofiar - wg danych z udzielonego przez Nią wywiadu -
była pytana na przesłuchaniu  m.in. o to, "na ile wycenia TO zdarzenie?" Może ktoś z Was wie - za co?

Może wkleisz jakiś link...

Data: 2010-06-08 23:04:10
Autor:
i weź tu na Niego zagłosuj będą Polakiem...

Czytałeś akt zgonu? Jesteś krewnym, któregoś z poległych w tej katastrofie?

Nie muszę i nie chcę odpowiadać na takie pytanie.

Czy kolejny prowokator wysłany przez sztab Jarusia by szczekać w jego imieniu? :>

W życiu nie zagłosowałbym na 'Jarusia' a szczekają to media (np. o tym, że
samolot rozbił się o 8:56). Ludzie nie szczekają. Można byłoby Ci odpisać, że
zadajesz pytania jakbyś był(a) z PO. Ale to nie mój styl.

> [...]
> była pytana na przesłuchaniu  m.in. o to, "na ile wycenia TO zdarzenie?" > > Może ktoś z Was wie - za co?

Ta Pani udzieliła obszernego wywiadu mediom rydzykowym, TVP (Misja Specjalna),
wisi też ten wywiad np. tu:

http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/51/2926/mam-duzo-pytan

Specjalnie dla Ciebie (żeby nie było zarzutu o cytowania w/w mediów uznawanych
za proPIS) mam też fragment na WPROST.PL

Informacja z 06.05.2010:

http://www.wprost.pl/ar/194480/Corka-Zbigniewa-Wassermanna-domaga-sie-wyjasnien-ws-sledztwa/

"Małgorzata Wassermann ma też pretensje o to, że nadal nie ustalono dokładnej
godziny katastrofy. Skarży się, że podczas przesłuchania Rosjanie zadawali jej
dziwne pytania, m.in. po co jej ojciec przyleciał do Katynia oraz na ile
wycenia to, co się stało."

Data: 2010-06-09 01:14:24
Autor: Lorn
newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Czytałeś akt zgonu? Jesteś krewnym, któregoś z poległych w tej katastrofie?

Nie muszę i nie chcę odpowiadać na takie pytanie.

Nie chcesz czy nie możesz? Zatem przestań prowokować... :>

[...]

Życie to życie... Kogo obchodzi na kogo głosujesz... Masz jeden głosik i go wykorzystaj...

[...]

Czy Małgorzata Wasserman nie jest po studiach prawniczych? :> Jej ojciec poleciał na uroczystości Katyńskie wraz z Prezydentem Lechem Kaczyńskim... Wybory tego wymagały :> Może przypomnisz kiedy Lechu odwiedzał Katyń? :>

Data: 2010-06-09 01:16:14
Autor: Pikolo
i weź tu na Niego zagłosuj będą Polakiem...
To sa kurwa jaja jakies... i jeszcze Cieciu przepraszajacy sovieckich oprawcow w jezyku sovieckim - wszystko sie uklada w calosc.

Data: 2010-06-09 01:19:05
Autor: Lorn
Pikolo pisze:
To sa kurwa jaja jakies... i jeszcze Cieciu przepraszajacy sovieckich oprawcow w jezyku sovieckim - wszystko sie uklada w calosc.

Jaką całość? Podziel się swoimi urojeniami :>

Data: 2010-06-09 01:50:17
Autor: Pikolo

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:humj5j$5uf$4news.onet.pl...
Pikolo pisze:
To sa kurwa jaja jakies... i jeszcze Cieciu przepraszajacy sovieckich oprawcow w jezyku sovieckim - wszystko sie uklada w calosc.

Jaką całość? Podziel się swoimi urojeniami :>

Z toba? Po co... :)

Data: 2010-06-09 02:30:39
Autor: Lorn

Pikolo pisze:
To sa kurwa jaja jakies... i jeszcze Cieciu przepraszajacy sovieckich oprawcow w jezyku sovieckim - wszystko sie uklada w calosc.

Jaką całość? Podziel się swoimi urojeniami :>

Z toba? Po co... :)

Podziel się tym ze swoim psychiatrą :> Nie wnikam :>

Data: 2010-06-09 10:26:25
Autor: Pikolo

Pikolo pisze:
[...]

To ja jestem psychiatra :)

Data: 2010-06-09 12:15:03
Autor: Lorn

Pikolo pisze:
[...]

Lekarzu... Wylecz się sam.  :> EOT.

Data: 2010-06-09 14:43:33
Autor: Pikolo

Pikolo pisze:
[...]

Bylo inaczej - "Nie ufaj rodzicom, zrob sie sam"
Amen

Data: 2010-06-09 04:15:50
Autor: zbig
On 9 Cze, 01:04, " " <newsroomy.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

 Widziałem wywiad z ta panię. Zaiste , terror jakiemu została poddana
przez przesłuchujących ja zwyrodnialców niema sobie równych w historii
świata.
Ta sprytna osóbka w sposób oczywisty sposobi sie do kariery
politycznej wykorzystując do tego śmierć ojca. Brr, ohyda.

Data: 2010-06-09 20:00:17
Autor:
i weź tu na Niego zagłosuj będą Polakiem...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
 Widzia=B3em wywiad z ta pani=EA. Zaiste , terror jakiemu zosta=B3a poddana
przez przes=B3uchuj=B1cych ja zwyrodnialc=F3w niema sobie r=F3wnych w histo=
rii
=B6wiata.
Ta sprytna os=F3bka w spos=F3b oczywisty sposobi sie do kariery
politycznej wykorzystuj=B1c do tego =B6mier=E6 ojca. Brr, ohyda.

Jeżeli kogoś oczernia - żaden problem opublikować protest drugiej strony.
(patrz pomyłka Grasia z OMONem i reakcja strony rosyjskiej)

Widzisz - jeden problem, który jakby mało kogo interesuje:
Oficjalnie - przy katastrofie smoleńskiej - wszystkie strony chcą sprawę
wyjaśnić szybko i do końca. Tylko jakoś tego nie widać w czynach. Dokumenty ze
śledztwa z trudem są publikowane a nawet udostępniane stronie polskiej.
Dlaczego? Z każdym kolejnym przesłuchaniem powinna być publikacja dokumentów i
wniosków. Na bieżąco. Nie kserówek, nie kopii na CD, tylko oficjalne dokumenty
ze śledztwa.
Napiszę więcej: skoro wg niektórych internautów sprawcy zdarzenia nie żyją -
to tym bardziej mam pytanie: co komu szkodzi pełna jawność dochodzenia??

Reasumując:
Dlaczego sprawa jest traktowana tak, jakby sprawcy żyli i bieżąca publikacja
dokumentacji mogłaby zaszkodzić wyjaśnieniu sprawy (albo komuś ważnemu)?

Po 2 miesiącach mamy transkrypcje rozmów pilotów z tzw. wieżą. Egzemplarz
ksero na którym brakuje podpisu jednego z przedstawicieli strony polskiej (p.
Stroiński).
Przedstawiciel ten oświadczył, że dokument podpisywał i nie wie dlaczego
do mediów trafił egzemplarz bez jego podpisu (inna wersja?)

"Podpisałem inny dokument"

http://www.tvn24.pl/1,1658816,druk.html

Data: 2010-06-09 09:00:32
Autor: konserwator

Użytkownik <newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:humgq9$c2v$1inews.gazeta.pl...
[...]

teraz przynajmniej mamy liste odpowiedzialnych ze strony rosyjskiej za te katastrofe.
Czekamy na jej polski odpowiednik!
Bronek! Dawaj! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-09 10:27:14
Autor: Pikolo

"konserwator" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:hunea0$28oq$1adenine.netfront.net...

[...]

Sikorski, Arabski itd

i weź tu na Niego zagłosuj będą Polakiem...