i znów co za film?

Data: 2013-02-18 20:08:24
Autor: Jacek23
i znów co za film?
chyba latwiejsze ale tytulu nie moge sobie przypomniec:

Czasu wspolczesne (film z lat chyba 80-90), jakies manewry usa na hawajach, lotniskowiec trafia na jakas burze i przenosza sie do lat 40 tych, przed atakiem japonczykow na pearl harbor.
Oczywiscie chca zapobiec temu atakowi (chociaz nie wiem poco), ale sie nie udaje , ktos tam zostaje w przeszlosci, oni wkoncu wracaja i fajna scena na koncu jak juz lotniskowiec w naszych czasach wraca do portu a ten co zostal w przeszlosci podjezdza limuzyna zeby sie z nimi przywitac:)
Co to za film?
Pozdrawiam

jacek23@post.pl
gg: 207233
picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2013-02-18 19:19:52
Autor: Grzegorz Staniak
i znĂłw co za film?
On 18.02.2013, Jacek23 <jacek23@post.pl> wroted:

[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Final_Countdown_%28film%29

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2013-02-18 21:09:23
Autor: Ghost
i znów co za film?

Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości news:51227c2a$1news.home.net.pl...
[...]

"Swobody potok swiadomosci"

Data: 2013-02-24 19:22:44
Autor: Maurycy Poszepszyński
i znów co za film?
Użytkownik - Ghost  napisał::

[...]

Znouw pigułek nie wziąłeś?

Data: 2013-02-18 23:03:46
Autor: frank drebin
i znów co za film?
[...]

teraz to się bracie nie popisałeś ale niech tam:
http://lmgtfy.com/?q=film+lotniskowiec+przeniesiony+w+czasie

Data: 2013-02-24 19:22:14
Autor: Maurycy Poszepszyński
i znów co za film?
Użytkownik - Jacek23  napisał::
[...]

Szukałem po skojarzeniu "eksperyment filadelfijski film" i otrzymałem:
http://www.filmweb.pl/film/Eksperyment+filadelfijski-2012-635833

i znów co za film?