i znów pojawia się problem

Data: 2012-04-17 12:34:42
Autor: Gabor
i znów pojawia się problem
że nalezy naciskać by Unia prowadziła obowi±zek ratunkowego silnika w szybowcach.
Gina ludzie...

http://www.tvn24.pl/0,1741749,0,1,spadl-szybowiec-pilot-nie-zyje,wiadomosc.html

Gabor
//////////
latam na wszystkim...
/////////

Data: 2012-04-17 14:53:31
Autor: Delfino Delphis
i zn?w pojawia si? problem
Gabor wrote:

że nalezy naciskać by Unia prowadziła obowi±zek ratunkowego silnika w
szybowcach.
Gina ludzie...

Je¶li to jest ten model, który podaj±, to on miał silnik.

Z opowie¶ci szybowników wiem, że szybowce z silnikami mog± prowadzić do niebezpiecznych sytuacji, bo maj±c w rezerwie silnik nie szuka się dobrego miejsca do l±dowania, lecz eksploatuje termikę do oporu. Problem pojawia się, gdy na małej wysoko¶ci tego silnika nie da się uruchomić, a pod nami las...

Data: 2012-04-17 19:53:22
Autor: KiloSierra
i zn?w pojawia si? problem
W dniu 12/04/17 14:53, Delfino Delphis pisze:

Jeśli to jest ten model, który podają, to on miał silnik.

Z opowieści szybowników wiem, że szybowce z silnikami mogą prowadzić do
niebezpiecznych sytuacji, bo majÄ…c w rezerwie silnik nie szuka siÄ™ dobrego
miejsca do lÄ…dowania, lecz eksploatuje termikÄ™ do oporu. Problem pojawia
się, gdy na małej wysokości tego silnika nie da się uruchomić, a pod nami
las...

po cholere to debilowi kolinie tlumaczysz?

Data: 2012-04-17 20:17:48
Autor: Gabor
i zn?w pojawia si? problem
po cholere to debilowi kolinie tlumaczysz?

wiesz to nie tylko sprawa polski, ale całej EU

Data: 2012-04-17 21:06:24
Autor: /dev/SU45
i zn?w pojawia si? problem

wiesz to nie tylko sprawa polski, ale całej EU

kolina jak s±dzę ma jaki¶ problem z tym że latać nie będzie a by chciał i st±d te wpisy...

i znów pojawia się problem