...i znówsięudało!

Data: 2010-01-16 23:37:12
Autor: in for
...i znówsięudało!
Jak zaczyna się zima, to ja zawsze zastanawiam się ilu nurków zginie, a ilu
ocaleje... cudem!

Ciekawe, że ludzie aż tak bagatelizują jedno z największych zagrożeń, ciekawe
też, że mają na to aprobatę gapiów.

Dokładny opis zdarzenia z dzisiejszego dnia (sobota, 16.01)
http://tinyurl.com/yanct3w

Jacek

Data: 2010-01-17 20:55:42
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
[...]

odpowiedz mi proszę na jedno pytanie:
-dlaczego prokurator miałby chcieć coś od ciebie na skutek utopienia się tego idioty?(to ,ze masz bazę na brzegu tego jeziora nie daje przesłanek)

Data: 2010-01-17 22:24:15
Autor:
...i znówsięudało!
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
odpowiedz mi proszę na jedno pytanie:
-dlaczego prokurator miałby chcieć coś od ciebie na skutek utopienia się tego idioty?(to ,ze masz bazę na brzegu tego jeziora nie daje przesłanek)

Zdumiewające jest coś innego. Twoje "guru IT" na sekcie mówiło o konieczności
przestrzegania uprawnień. Dotyczyło to odprawienia ludzi z jednostki bez
odpowiednich kwitów.
Teraz Ty wyświęcony na instruktora przez kabaretowego IT, pokazujesz zupełny
brak poszanowania reguł prawnych.
Dlaczego kabaretowego IT, mówienie że inni muszą spełniać wymogi, gdy samemu
się je omija, tu przypomnę zrobienie stopnia po obejrzeniu sprzętu u kolegi.
Sprawdź kryptonim "40h na handsecie" i zobacz jakie są wymogi na zostanie CCR
instruktorem w IANTD. Kolejne jaja.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1105078&MID=%3C35634303-77c2-43bb-9491-4e70fe766d6b%40c3g2000yqd.googlegroups.com%3E

Tu masz standardy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-18 02:36:33
Autor: Andrzej Golka
...i znówsięudało!
No, to sie zaczyna wzajemne kopanie.
Jak dla mnie to szcun Jacek - malo kto by sie zainteresowal baranem co
chce sobie zrobic kuku przy dopingu innych baranow.
Andrzej

Data: 2010-01-18 12:36:37
Autor: ~BitPump
...i znówsieudalo!
chce sobie zrobic kuku przy dopingu innych baranow.

Volenti non fit iniuria.

~BitPump

Data: 2010-01-18 11:59:33
Autor:
...i znówsieudalo!
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
Volenti non fit iniuria.

Owszem, lecz należy o takim podejściu poinformować innych.
Nie prowadzić poszukiwań, nie reanimować.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-18 20:12:57
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!

[...]

ty jesteś jednak naprawdę pierdalnięty,chory z nienawiści mały człowieczek zamknięty w swojej puszce z absorbentem do wyimaginowanego parareba.
Zapytałem człowieka z ciekawosci bez podtekstów,ty oczywiście baranie musisz sie wpier....ić.O jakich regułach prawnych piszesz osle?jezeli mam działkę nad jeziorem i przejdzie przez nia do wody drugi osioł który w tej wodzie sie utopi to co?ja jestem odpowiedzialny?bo umożliwiłem mu wejscie do wody?Jacek napisał w relacji,ze obawiał sie zainteresowania prokuratora w przypadku wypadku,ja uwazam ,ze niepotrzebnie bo nie był organizatorem nurkowania ani właścicielem wody,tylko gruntu przy niej.Co by było gdyby taki kolo utopił się wchodząc na lód z drugiej strony jeziora,bez wiedzy JAcka?to samo ,brak odpowiedzialności,rozumiesz Zajebisty Fachowcu Od Wszystkiego?myślałem nawet od jakiegos czasu,że ci przeszło ale widzę ,ze choroba sie pogłębia.

Data: 2010-01-18 21:49:28
Autor:
> [...]

Zapytałem człowieka z ciekawosci bez podtekstów,ty oczywiście baranie musisz sie wpier....ić.O jakich regułach prawnych piszesz osle?jezeli mam działkę nad jeziorem i przejdzie przez nia do wody drugi osioł który w tej wodzie sie utopi to co?ja jestem odpowiedzialny?bo umożliwiłem mu wejscie do wody?

Zobaczcie szanowni czytelnicy Sekty jakim niezrównoważonym emocjonalnie
człowiekiem jest instruktor IANTD Grzegorz Reder. Omijajcie dla własnego
bezpieczeństwa tego człowieka.

Wracając do kłopotów Agaty Kuśnierek z osobnikiem który pisał posty na DiW w
jej imieniu. Treść i forma wskazują na "super guru IT". Kabaret czysty kabaret.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-18 23:28:44
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!

[...]

leczenie,czarnecki,leczenie,i spiesz się dopóko NFZ ma pieniadze na takie zdegenerowane egzemplarze.Kogo jeszcze wmieszasz do tego i innych watków?
T.Mount'a?bo nienawidzisz IANTD,bo wszyscy traktują cię jak dyzurnego błazna,mruząc oczy kiedy zasrywasz kazdy temat.Przecież ty nie masz za grosz honoru,wiecej, ty nie masz nawet jaj,ktoś ci je dawno temu uciął,a wszystko na co cię dzisiaj stać to cieniutkie popiskiwanie w rytmie twojego "wielkiego odkrycia" typu P........................ileś tam.Zmień forum błaźnie,już wystarczy,a jak chcesz wiedzieć jak ciekawe sa twoje wypociny,to załóż swoje,wtedy dojdzie do ciebie prawda kto chce cię czytać.

Data: 2010-01-19 08:11:22
Autor:
> [...]

T.Mount'a?bo nienawidzisz IANTD,bo wszyscy traktują cię jak dyzurnego błazna,mruząc oczy kiedy zasrywasz kazdy temat.Przecież ty nie masz za grosz honoru,wiecej, ty nie masz nawet jaj,ktoś ci je dawno temu uciął,a wszystko na co cię dzisiaj stać to cieniutkie popiskiwanie w rytmie twojego "wielkiego odkrycia" typu P........................ileś tam.Zmień forum błaźnie,już wystarczy,a jak chcesz wiedzieć jak ciekawe sa twoje wypociny,to załóż swoje,wtedy dojdzie do ciebie prawda kto chce cię czytać.

Grzesiu Reder jesteś głupi, to wie wiele osób, z teściową na czele.
To że tak ograniczony osobnik został instruktorem jest kabaretem, tragedią i
farsą.
Naucz się zdania sklecać. Mowę odłamu IANTD Żabierek zostaw sobie na klubowe
spotkania.

Odkrycie jest elementem nauki, wynalazek skladnikiem świata techniki.
Ponieważ nie odróżniasz tych 2 bytów również, to znowu wszyscy )prawie
wszyscy) widzą żeś głąb.  Co do jednej sprawy którą poruszasz to odpowiedź na którą nie doczekałem się,
jest w temacie "szybkie liczenie ciśnień cząstkowych" na FN (dział technika)
Twoje "guru IT" chodziło wkurzone, bo ludzie się śmieli. Wyraziłem zgodę na
podane warunki, były tak źle sformułowane że zawsze przegranym był "super guru
IT". Dlatego zmienia reguły żeby wyjść na swoje, z mojej strony nie ma zgody
na zmianę zaakceptowanych ustaleń.

Co do tych na P-?????? to są ich 2 w SCR SMS, Ty i kawał Twojego środowiska
zionie żółcią, tyle waszego.

Popis kompetencji to ta zrecenzowana żenada.

"Wysłany: 06-04-2008, 12:10 Woda sodowa czy Prima aprilis.

Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble, przestraszyłem
się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN nurkowanie"
NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71. Patrzę na
rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o kierunek
przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy pochłaniacza źle
pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych uruchomieniach.
Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8. Wynika z
tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość słabo
pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To co
przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne.
"Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to skończyło
wiadomo.
Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli oddechowej
powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie dostawał
się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący drogi
oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan wapnia
nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest fizjologiczną
substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu mas
tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo nadtlenek wodoru
(woda utleniona),
Ale nie powstaje kwas węglowy.

Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada elementy
prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów, wolałbym
żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2.

pozdrawiam rc"

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-19 20:58:52
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
[...]

czarnecki ryszardzie,pajacu dyżurny,jesli ja jestem głupi to jakim idiotą ty jesteś?przecież na oczy mnie nie widziałeś,to skąd te przypuszczenia?Moze sukcesem jest organizacji,ze taki jak ja wg. ciebie osobnik jednak ZOSTAŁ instruktorem,a taki jak ty nigdy nim nie będzie,dlaczego?bo jesteś psychopatą,ilość twoich dziwacznych wpisów na wszystkich mozliwych forach,grupach etc. świadczy o tym dobitnie.Nikt już nawet nie chce sie wdawać z tobą w żadne najmniejszej nawet wagi dyskusje,bo wie że go przewieziesz swoim doświadczeniem idioty.Jedynie ja ci jeszcze zostałem,od czasu do czasu bawi mnie rozmowa z debilem,żeby dostrzec ,że jednak wkoło mnie są normalni ludzie.Dlaczego odpowiadasz na pytania zadawane nie do ciebie,dlaczego w temacie nurkowania podlodowego napisanego przez Jacka wtryniasz pierdoły o IANTD?o Żabierku,o ccerach?brak szacunku dla Kurzątkowskiego z twojej strony,daj mu sie wypowiedzieć w wywołanym przez siebie temacie,napewno nie jest socjopatą jak ty,czytając jego posty uwazam ,ze  są normalne,dla inteligentnych czytelników.Moze każdy kto wpisuje cokolwiek na tym forum powinien robić dopisek"czarneckiemu dziekujemy",moze byłoby jak kiedyś,kiedy sekta była forum dyskusyjnym dla normalnych,nie dla "geniuszy inaczej" jak ty?

Data: 2010-01-19 21:42:24
Autor:
> [...]

czarnecki ryszardzie,pajacu dyżurny,jesli ja jestem głupi to jakim idiotą ty jesteś?przecież na oczy mnie nie widziałeś,to skąd te przypuszczenia?Moze sukcesem jest organizacji,ze taki jak ja wg. ciebie osobnik jednak ZOSTAŁ instruktorem,a taki jak ty nigdy nim nie będzie,dlaczego?bo jesteś psychopatą,ilość twoich dziwacznych wpisów na wszystkich mozliwych forach,grupach etc. świadczy o tym dobitnie.Nikt już nawet nie chce sie wdawać z tobą w żadne najmniejszej nawet wagi dyskusje,bo wie że go przewieziesz swoim doświadczeniem idioty.Jedynie ja ci jeszcze zostałem,od czasu do czasu bawi mnie rozmowa z debilem,żeby dostrzec ,że jednak wkoło mnie są normalni ludzie.Dlaczego odpowiadasz na pytania zadawane nie do ciebie,dlaczego w temacie nurkowania podlodowego napisanego przez Jacka wtryniasz pierdoły o IANTD?o Żabierku,o ccerach?brak szacunku dla Kurzątkowskiego z twojej strony,daj mu sie wypowiedzieć w wywołanym przez siebie temacie,napewno nie jest socjopatą jak ty,czytając jego posty uwazam ,ze  są normalne,dla inteligentnych czytelników.Moze każdy kto wpisuje cokolwiek na tym forum powinien robić dopisek"czarneckiemu dziekujemy",moze byłoby jak kiedyś,kiedy sekta była forum dyskusyjnym dla normalnych,nie dla "geniuszy inaczej" jak ty?

Polecam wszystkim kursantom omijanie tego jegomościa nie panuje nad sobą nie
rozumie wiele

O tym że nie będę instruktorem zdecydowałem dawno temu.

Co do obiegów zamkiętych to podaj jakiegoś z z "IANTD Żabierek" (rodzaj sekty
ślepych wyznawców) co ma cokolwiek do powiedzenia w tym zakresie na poziomie
światowym.
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=254&mode=view
Na razie będzie trudno. Osobiście wpisałem się w znany stan techniki.
Tobie Grzesiu Reder żyłka pierdząca może pęknąć i tak prochu nie wymyślisz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-19 21:43:00
Autor:

Data: 2010-01-20 11:07:10
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
[...]

widzę,że dopadła cię demencja starcza,zaczynasz wysyłać te same posty,mniej mięsa rysiu,mniej mięsa,więcej warzyw.

Data: 2010-01-20 12:19:55
Autor:
> [...]

widzę,że dopadła cię demencja starcza,zaczynasz wysyłać te same posty,mniej mięsa rysiu,mniej mięsa,więcej warzyw.

Grzesiu Reder trochę się opanowałeś, co jest cenne.

Lecz przejdźmy do sekty wyznaniowej.
Czy wierzysz że twoje "guru IT" zrobiło stopień po obejrzeniu sprzętu u kolegi ?
Kupno i założenie na plecy odbyło się jak już "guru IT" miało kwity z Czeskiej
centrali.
TAK lub NIE.
(odpowiedź była podana na FN)

Zapytać o HH ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-20 13:24:32
Autor: jacekplacek
...i znówsięudało!
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
widzę,że dopadła cię demencja starcza,zaczynasz wysyłać te same posty,mniej mięsa rysiu,mniej mięsa,więcej warzyw.

Biorąc pod uwagę faktyczne wartości odżywcze, nie jest to życzliwa rada :P

Data: 2010-01-19 01:22:35
Autor: waterman
...i znówsięudało!
On 18 Sty, 20:12, mcgregor...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

ty jesteś jednak naprawdę pierdalnięty,chory z nienawiści mały człowieczek

od jakiegos czasu,że ci przeszło ale widzę ,ze choroba sie pogłębia.

Niestety nie masz racji, co do odpowiedzialności. Poczytaj, popytaj i
pomyśl dwa razy zanim  zaczniesz pisać głupoty.
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-01-19 19:51:07
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!

Niestety nie masz racji, co do odpowiedzialności. Poczytaj, popytaj i
pomyśl dwa razy zanim  zaczniesz pisać głupoty.
pozdrawiam Jarek

Piszesz,że nie mam racji,przytoczyłem argument dlaczego uwazam,że mam.Nie kaz mi szukać bo jeśli wypowiadasz się autorytarnie w temacie i znasz podstawy to je przytocz,i po co piszesz o głupotach skoro sam nie przytoczyłeś zadnego faktu?nie mam racji bo....................?

Data: 2010-01-18 06:18:08
Autor: waterman
...i znówsięudało!
On 16 Sty, 23:37, in_...@vp.pl wrote:
[...]

Jacku zastanawiasz się ilu zginie, a ilu ocaleje. Ja zastanawiam się
gdzie była obsługa bazy, jak człowiek bez uprawnień i odpowiedniego
sprzętu trafia na lód?
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-01-18 16:09:55
Autor: jacekplacek
...i znówsięudało!
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
On 16 Sty, 23:37, in_...@vp.pl wrote:
> Jak zaczyna si=EA zima, to ja zawsze zastanawiam si=EA ilu nurk=F3w zgini=
e, a ilu
> ocaleje... cudem!
>
> Ciekawe, =BFe ludzie a=BF tak bagatelizuj=B1 jedno z najwi=EAkszych zagro=
=BFe=F1, ciekawe
> te=BF, =BFe maj=B1 na to aprobat=EA gapi=F3w.
>
> Dok=B3adny opis zdarzenia z dzisiejszego dnia (sobota, 16.01)http://tinyu=
rl.com/yanct3w

> Jacek
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jacku zastanawiasz si=EA ilu zginie, a ilu ocaleje. Ja zastanawiam si=EA
gdzie by=B3a obs=B3uga bazy, jak cz=B3owiek bez uprawnie=F1 i odpowiedniego
sprz=EAtu trafia na l=F3d?
pozdrawiam Jarek

Pamiętam dyskusje nad prawami Strugala. I wraca bumerangiem: czy właściciel bazy udostępnia wiaty, kompresory, linie brzegową wychodząc z założenia, że korzystający są dorośli i pełni władz umysłowych, czy pełni funkcję policjanta na własnym terenie. Ponieważ teren jest prywatny, ma prawo wybrać dowolną z opcji. W opisanym przypadku i tak zachował się bardzo spokojnie. Kto inny zwróciłby kasę, zasadził gościowi kopa w dupę i tyle. --

Data: 2010-01-19 22:14:07
Autor: in for
...i znówsięudało!
W sumie to nie mam nic na przeciwko wchodzeniu pod lód bez lin, w tej materii
zmieniłem swoje zdanie w ciągu ostatnich liku lat. Dlaczego? No to obejrzycie
film Judasa:

http://www.vimeo.com/8816915

Najlepiej o rozsądku filmowanego zespołu świadczy fakt, że chcąc stosować
techniki jaskiniowe pod lodem, zdawali sobie sprawę z ich ograniczeń w tych
konkretnie warunkach; poprosili o przerębel z dala od innych, tak by liny
asekuracyjne nie zerwały im poręczówek. Poza tym w zespole był Styx, który zna
akwen jak własną kieszeń i Judas, który prowadzi warsztaty z tego typu nurkowań.

Co ja się będę czepiał jak dwóch doświadczonych instruktorów wchodzi pod lód tak
jak im się podoba.

Widzę tylko jeden problem. Być może w jakiś sposób daje to przyzwolenie innym.
Sądzą, że jeśli Judas i Styx tak mogą, to że również i im się uda.

Mnie kilka razy zdarzyło się wchodzić pod lód bez liny przy kursantach, za
każdym razem podkreślam, że w żaden sposób nie może stanowić to przyzwolenia na
takie nurkowanie dla nich.

Ciągle mam nadzieję, że obcuję z rozsądnymi ludźmi.

Jacek

Data: 2010-01-20 11:14:03
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
[...]

no tak ale z tym nikt nie dyskutuje,ponieważ masz absolutną rację.Mnie interesuje tylko twoja obawa co do odpowiedzialności prawnej w stosunku do tatmtego opisanego przez ciebie wydarzenia.Jezeli nie było prowadzone z Tobą jako prowadzącym,jezioro nie jest dzierzawione przez Ciebie,to gdzie twoja odpowiedzialność?chyba ,ze moralna tak jak kazdego z nas,widząć idiotę w zasadzie należy próbować mu pomóc,zeby nie mieć wyrzutów sumienia.
pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2010-01-20 17:41:25
Autor: in for
...i znówsięudało!

Mnie interesuje tylko twoja obawa co do odpowiedzialności prawnej w stosunku
do tatmtego opisanego przez ciebie wydarzenia.
Jest takie prokuratorskie powiedzenie: "Daj mi człowieka, a ja znajdę na niego paragraf". Poco kopać psa jak śpi?

/.../ jezioro nie jest dzierżawione przez Ciebie.
Jest dzierżawione przeze mnie, co dokumentują odpowiednie umowy.

chyba ,ze moralna...
Przyznasz, że to dość zasadnicza kwestia.

Jacek

Data: 2010-01-20 18:35:08
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
Jest takie prokuratorskie powiedzenie: "Daj mi człowieka, a ja znajdę na
niego
paragraf". Poco kopać psa jak śpi?

bez jaj:)

Jest dzierżawione przeze mnie, co dokumentują odpowiednie umowy.

no to rzeczywiscie zmienia obraz,zrezygnowałbym z tego punktu gdybym prowadził bazę nurkowa
> chyba ,ze moralna...
Przyznasz, że to dość zasadnicza kwestia.

Jacek
 oczywiście,dla mnie osobiście,kluczowa.
pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2010-01-20 20:54:14
Autor:
...i znówsięudało!
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
no to rzeczywiscie zmienia obraz,zrezygnowałbym z tego punktu gdybym prowadził bazę nurkowa

Jeśli jesteś właścicielem akwenu to możesz sobie nie podpisywać, gdy nie
jesteś to nie podpisanie oznacza kursy i nurkowania na trawniku.

> Przyznasz, że to dość zasadnicza kwestia.
 oczywiście,dla mnie osobiście,kluczowa.

Twoja opinia poszła się w polu ganiać, wyszedłeś jak zwykle na nad pobudliwego
głupka. Nawet twoje "guru IT" dba o takie sprawy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-20 22:57:57
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
pozdrawiam rc

czy ja z toba dyskutuję DEBILU?na chu...........a sie wpierdalasz w nie swój temat,wyliniały ośle?
myślisz,ze tylko ty możesz obrażac ludzi?pod lód czarnecki,i tam zostań do wiosny.

Data: 2010-01-21 07:48:08
Autor:
> [...]

myślisz,ze tylko ty możesz obrażac ludzi?pod lód czarnecki,i tam zostań do wiosny.

Grzesiu Reder teraz zrobię prawdziwą przykrość Tobie i organizacji którą
prezentujesz.

Szkolenia w IANTD, chcesz trafić na prymitywnego szkolącego korzystaj z tego
przedstawiciela tej organizacji. Zawsze kiedy wychodzi jego głupota tak
zareaguje, zresztą nie tylko on więcej osób tak reaguje z odłamu "IANTD Żabierek".
Grzesiu Reder groźby karalne w Twoim wykonaniu pokazują prawdę o środowisku
które prezentujesz.

Każdy kto będzie poszukiwał szkoleń, trafi na ten tekst gratuluję Grzesiu popisu.

pozdrawiam rc

--

...i znówsięudało!