...i znówsięudało!

Data: 2010-01-18 06:18:08
Autor: waterman
...i znówsięudało!
On 16 Sty, 23:37, in_...@vp.pl wrote:
Jak zaczyna się zima, to ja zawsze zastanawiam się ilu nurków zginie, a ilu
ocaleje... cudem!

Ciekawe, że ludzie aż tak bagatelizują jedno z największych zagrożeń, ciekawe
też, że mają na to aprobatę gapiów.

Dokładny opis zdarzenia z dzisiejszego dnia (sobota, 16.01)http://tinyurl.com/yanct3w

Jacek

Jacku zastanawiasz się ilu zginie, a ilu ocaleje. Ja zastanawiam się
gdzie była obsługa bazy, jak człowiek bez uprawnień i odpowiedniego
sprzętu trafia na lód?
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-01-18 16:09:55
Autor: jacekplacek
...i znówsięudało!
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
On 16 Sty, 23:37, in_...@vp.pl wrote:
> Jak zaczyna si=EA zima, to ja zawsze zastanawiam si=EA ilu nurk=F3w zgini=
e, a ilu
> ocaleje... cudem!
>
> Ciekawe, =BFe ludzie a=BF tak bagatelizuj=B1 jedno z najwi=EAkszych zagro=
=BFe=F1, ciekawe
> te=BF, =BFe maj=B1 na to aprobat=EA gapi=F3w.
>
> Dok=B3adny opis zdarzenia z dzisiejszego dnia (sobota, 16.01)http://tinyu=
rl.com/yanct3w

> Jacek
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jacku zastanawiasz si=EA ilu zginie, a ilu ocaleje. Ja zastanawiam si=EA
gdzie by=B3a obs=B3uga bazy, jak cz=B3owiek bez uprawnie=F1 i odpowiedniego
sprz=EAtu trafia na l=F3d?
pozdrawiam Jarek

Pamiętam dyskusje nad prawami Strugala. I wraca bumerangiem: czy właściciel bazy udostępnia wiaty, kompresory, linie brzegową wychodząc z założenia, że korzystający są dorośli i pełni władz umysłowych, czy pełni funkcję policjanta na własnym terenie. Ponieważ teren jest prywatny, ma prawo wybrać dowolną z opcji. W opisanym przypadku i tak zachował się bardzo spokojnie. Kto inny zwróciłby kasę, zasadził gościowi kopa w dupę i tyle. --

...i znówsięudało!