...i znówsięudało!

Data: 2010-01-19 22:14:07
Autor: in for
...i znówsięudało!
W sumie to nie mam nic na przeciwko wchodzeniu pod lód bez lin, w tej materii
zmieniłem swoje zdanie w ciągu ostatnich liku lat. Dlaczego? No to obejrzycie
film Judasa:

http://www.vimeo.com/8816915

Najlepiej o rozsądku filmowanego zespołu świadczy fakt, że chcąc stosować
techniki jaskiniowe pod lodem, zdawali sobie sprawę z ich ograniczeń w tych
konkretnie warunkach; poprosili o przerębel z dala od innych, tak by liny
asekuracyjne nie zerwały im poręczówek. Poza tym w zespole był Styx, który zna
akwen jak własną kieszeń i Judas, który prowadzi warsztaty z tego typu nurkowań.

Co ja się będę czepiał jak dwóch doświadczonych instruktorów wchodzi pod lód tak
jak im się podoba.

Widzę tylko jeden problem. Być może w jakiś sposób daje to przyzwolenie innym.
Sądzą, że jeśli Judas i Styx tak mogą, to że również i im się uda.

Mnie kilka razy zdarzyło się wchodzić pod lód bez liny przy kursantach, za
każdym razem podkreślam, że w żaden sposób nie może stanowić to przyzwolenia na
takie nurkowanie dla nich.

Ciągle mam nadzieję, że obcuję z rozsądnymi ludźmi.

Jacek

Data: 2010-01-20 11:14:03
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
[...]

no tak ale z tym nikt nie dyskutuje,ponieważ masz absolutną rację.Mnie interesuje tylko twoja obawa co do odpowiedzialności prawnej w stosunku do tatmtego opisanego przez ciebie wydarzenia.Jezeli nie było prowadzone z Tobą jako prowadzącym,jezioro nie jest dzierzawione przez Ciebie,to gdzie twoja odpowiedzialność?chyba ,ze moralna tak jak kazdego z nas,widząć idiotę w zasadzie należy próbować mu pomóc,zeby nie mieć wyrzutów sumienia.
pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2010-01-20 17:41:25
Autor: in for
...i znówsięudało!

Mnie interesuje tylko twoja obawa co do odpowiedzialności prawnej w stosunku
do tatmtego opisanego przez ciebie wydarzenia.
Jest takie prokuratorskie powiedzenie: "Daj mi człowieka, a ja znajdę na niego paragraf". Poco kopać psa jak śpi?

/.../ jezioro nie jest dzierżawione przez Ciebie.
Jest dzierżawione przeze mnie, co dokumentują odpowiednie umowy.

chyba ,ze moralna...
Przyznasz, że to dość zasadnicza kwestia.

Jacek

Data: 2010-01-20 18:35:08
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
Jest takie prokuratorskie powiedzenie: "Daj mi człowieka, a ja znajdę na
niego
paragraf". Poco kopać psa jak śpi?

bez jaj:)

Jest dzierżawione przeze mnie, co dokumentują odpowiednie umowy.

no to rzeczywiscie zmienia obraz,zrezygnowałbym z tego punktu gdybym prowadził bazę nurkowa
> chyba ,ze moralna...
Przyznasz, że to dość zasadnicza kwestia.

Jacek
 oczywiście,dla mnie osobiście,kluczowa.
pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2010-01-20 20:54:14
Autor:
...i znówsięudało!
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
no to rzeczywiscie zmienia obraz,zrezygnowałbym z tego punktu gdybym prowadził bazę nurkowa

Jeśli jesteś właścicielem akwenu to możesz sobie nie podpisywać, gdy nie
jesteś to nie podpisanie oznacza kursy i nurkowania na trawniku.

> Przyznasz, że to dość zasadnicza kwestia.
 oczywiście,dla mnie osobiście,kluczowa.

Twoja opinia poszła się w polu ganiać, wyszedłeś jak zwykle na nad pobudliwego
głupka. Nawet twoje "guru IT" dba o takie sprawy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-20 22:57:57
Autor: mcgregorius
...i znówsięudało!
pozdrawiam rc

czy ja z toba dyskutuję DEBILU?na chu...........a sie wpierdalasz w nie swój temat,wyliniały ośle?
myślisz,ze tylko ty możesz obrażac ludzi?pod lód czarnecki,i tam zostań do wiosny.

Data: 2010-01-21 07:48:08
Autor:
> [...]

myślisz,ze tylko ty możesz obrażac ludzi?pod lód czarnecki,i tam zostań do wiosny.

Grzesiu Reder teraz zrobię prawdziwą przykrość Tobie i organizacji którą
prezentujesz.

Szkolenia w IANTD, chcesz trafić na prymitywnego szkolącego korzystaj z tego
przedstawiciela tej organizacji. Zawsze kiedy wychodzi jego głupota tak
zareaguje, zresztą nie tylko on więcej osób tak reaguje z odłamu "IANTD Żabierek".
Grzesiu Reder groźby karalne w Twoim wykonaniu pokazują prawdę o środowisku
które prezentujesz.

Każdy kto będzie poszukiwał szkoleń, trafi na ten tekst gratuluję Grzesiu popisu.

pozdrawiam rc

--

...i znówsięudało!