i znowu tzw. spalony dla Niemców tym razem przeciwko Argentynie

Data: 2010-07-04 09:23:12
Autor: prodigys
i znowu tzw. spalony dla Niemców tym razem przeciwko Argentynie
Czy Niemcy juz nie umieja wygrać bez normalnego sedziowania.
Nie chodzi mi o takiego sedziego , który ,bedzie najpierw sie mylil na ich korzyc a potek stwarzal okazje dla rywala (Serbia).
Mogło sie zdarzyć raz podobnie jak Hiszpani, ale Niemiecy piłkarze są pod wyraźną ochroną niedozwolonego dopingu.
Maradona też kiedyś brał rzeczywiste środki wspomagające, ale jakie mamy gwarancje ,
że Niemieccy zawodnicy są czyści i nie pomaga im jakaś ręka "boska".
Argentynczykom tu bu nie pomogła modlitwa za papieża,
byli wyraźnie sparaliżowani myślą ,ze wszytko może pójść na marne.
A wystarczyła jedna bramka, która mogła odmienic to marne przedstawienie.
Spokojni o plecy Niemcy mogli to spotkanie tylko wygrać.
Nawet jakby im sedzia nie pomagal az tak jak w meczu z Australią odrazu,
to zawsze mogl posunac sie dalej jak z Anglią.
To nie jest piłka .
Nie mam przekonania do Niemców nawet jakby zdołali trafić 6 razy w bramke.
Mistrzami tak samo nie mogli mieć być Argentyńczycy , których to zamiast scementować w jeszcze bardziej zgrany zespół tylko podzieliło gwiazdorskie indywidualności.
Postrach okazał kolosa na glinianych nogach.
Byli wolniejsi niz Polacy . Az nie odechacialo mi sie zeby Polska miala z nimi towarzyski sparing.
Do dupy z takim mundialem światowego formatu. Nie odpowiadam na komentarze, ale każdy ma prawo do swojej opinii.
W kolejnych mistrzostwach wsadźmy odrazu do półfinału Niemców i wtedy niech mają okazje wykazać się bez ingerencji arbitra.
Tylko ,że najpierw zmienmy nazwe tej dyscypliny, na spięciol sportowy itp..

Data: 2010-07-04 09:28:45
Autor: prodigys
i znowu tzw. spalony dla Niemców tym razem przeciwko Argentynie
znaczy odechacialo mi sie zeby Polska miala z nimi towarzyski sparing. --

Data: 2010-07-04 09:28:53
Autor: prodigys
i znowu tzw. spalony dla Niemców tym razem przeciwko Argentynie
znaczy odechcialo mi sie zeby Polska miala z nimi towarzyski sparing. --

i znowu tzw. spalony dla Niemców tym razem przeciwko Argentynie