i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli

Data: 2012-11-24 10:40:27
Autor: neo
i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli
Już mówiłem o moim Vostro 3350 z i3 2.5Ghz, Ram8Gz, HDD320G,
przepraszam, że się powtarzam. Mam jeszcze dwa dni, żeby się
zdecydować czy przy nim zostać. Cena 2,5 tysia, waga prawie 2kg.
Rozumiem, że żeby zejść konkretniej z wagi, musiałbym dołożyć ze dwa
tysie.

Pytanie, czy można zejść z decybelami wiatraka na procku? Czy jest Wam
znany sprzęt o podobnych parametrach, który ma inną lepszą technikę
chłodzenia, czy jestem na te decydeble skazany?

Mówiąc krótko, czy istnieją zauważalnie cichsze i3 2.5GHz ? Pewnie
głupie pytanie, ale nie znam się na tym kompletnie, więc przepraszam.

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek

Data: 2012-11-24 19:52:01
Autor: Mr Misio
Użytkownik neo napisał:

Mówiąc krótko, czy istnieją zauważalnie cichsze i3 2.5GHz ? Pewnie
głupie pytanie, ale nie znam się na tym kompletnie, więc przepraszam.

mam low endowego della n5050, ale mialem przed nim juz kilka laptopow roznych marek i roznych segmentow - i powiem szczerze, ze w zwyklym uzytkowaniu nie slyszalem wiatraka, pomijajac momenty, gdy w lecie (nie na mrozie ;) dostawal do zrobienia cos ze zuzycuem pow. 90% mocy. W codziennym uzytkowaniu nie slysze wiatraka :)

Data: 2012-11-24 19:18:09
Autor: PK
On 2012-11-24, Mr Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie wiem jak to wygląda w innych Dellach, ale w służbowym E5520 mam
bardzo dużo możliwych ustawień sprzętu. Są tam też takie, gdzie
priorytetem jest cisza.

Co do samego laptopa, to Dell ma istotnie inne podejście
do chłodzenia niż miało HP przy projektowaniu mojego domowego
lapka. Jest dosyć mało kratek, a wiatrak generalnie chodzi
cicho. Do czasu, gdy temperatura przekroczy jakiś próg i laptop
zamienia się na kilka sekund w suszarkę. Na początku mnie to
denerwowało, po 2 tygodniach się przyzwyczaiłem.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-25 01:17:45
Autor: neo
On 24 Lis, 20:18, PK <P...@nospam.com> wrote:
On 2012-11-24, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zamienia się na kilka sekund w suszarkę. Na początku mnie to
denerwowało, po 2 tygodniach się przyzwyczaiłem.

Rozumiem, dziękuję. Żeby było lżej do tyczania wp pozycji lezej
wyjąłem baterie i zastanawiam się nad wyjęciem CD-ROMa. Musiałbym
niestety jednak wykręcić śrubkę pod naklejką z w gwarancją i no wtedy
chyba koniec gwarancji. Sądzisz, że w serwisie zrobią mi to? Na
przykład odpłatnie? Chodzi o to, żeby wszystko z niego wyjąc, co się i
nie tracić gwarancji.

Zastanajwiam się czy można pa przykład wyjąć jakieś urządzenia obsługi
np. wifi, czuś. Nie korzystam z tego, a byłoby lżej

Data: 2012-11-25 01:11:48
Autor: neo
On 24 Lis, 19:51, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik neo napisał:

> [...]

na mrozie ;) dostawal do zrobienia cos ze zuzycuem pow. 90% mocy. W
codziennym uzytkowaniu nie slysze wiatraka :)

Zachęcające, dzlekuję :)

Może nie będzie tak źle :)
Piotrek

Data: 2012-11-25 01:41:02
Autor: neo
On 24 Lis, 19:40, neo <dylet...@yahoo.pl> wrote:
[...]

Czy ktoś zna papent na umocowanie laptopa nad osobą leżącą (dużo
czytającą) tak, aby nie musiała się ona obciążać jego ciężarem. Myślę
estastycznmym ramieniu przytwierdzonym np. do świany. Jest coś takego?
Wiem, że to nietypowe pytanie, przepraszam, ale może ktoś się z tym
spotkał.

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek

P.S. Myślę też o mały rozkładanym stoliczku (niestety ten latptop jest
za ciężki na wiele godzin pracy):

http://kupmeble.pl/mebel,2046,Stolik_do_laptopa_do_17.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-11&utm_content=2046#nclid=d2c30331a25d3dbe62a294cadd3ce57a

Czy to zdaje egazmin?

i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli