Data: 2013-12-10 08:35:15 | |
Autor: Maciek | |
i30 1,4 CRDI i jego turbina... | |
Dnia Tue, 10 Dec 2013 00:21:47 +0100, anacron napisał(a):
Przy 80530km przebiegu na A1 silnik zrobił trtrtrtrtrtrtrtrtrtr i Mogla nastapic korozja lopatek wskutek ciaglego omiatania ich wiazka fal radarowych :> A tak serio, to przykrosc. Czy turbawka byla chociaz tak mila i padla w okresie gwarancji? Ja dlatego wlasnie trzymam sie z dala od turbodiesli i wynalazkow w rodzaju uturbionych mikrosilniczkow Dacii/Renault. -- Maciek Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba |
|
Data: 2013-12-10 09:01:22 | |
Autor: Chris | |
i30 1,4 CRDI i jego turbina... | |
Maciek nabazgrał(a):
Dnia Tue, 10 Dec 2013 00:21:47 +0100, anacron napisał(a): To zostaje ci tylko amerykańskie V8 :) -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-12-10 09:26:20 | |
Autor: Maciek | |
i30 1,4 CRDI i jego turbina... | |
Dnia Tue, 10 Dec 2013 09:01:22 +0100, Chris napisał(a):
To zostaje ci tylko amerykańskie V8 :) Amerykanskie V6 tez daje rade, a V8 bedzie nastepne :) -- Maciek Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba |
|
Data: 2013-12-10 12:22:09 | |
Autor: WOJO | |
i30 1,4 CRDI i jego turbina... | |
Ja dlatego wlasnie trzymam sie z dala od turbodiesli i wynalazkow w To zostaje ci tylko amerykańskie V8 :)Eee, 3.0 boxer 245KM też daje radę :) WOJO |