i5700 czy nokia 5230

Data: 2010-05-10 13:41:59
Autor: Rabbit McCroolick
i5700 czy nokia 5230

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1njbhc2n7u3tz$.eo3tw1mndpu.dlg40tude.net...

- za i5700 przemawia android - miałbym przez 2 tygodnie zabawe aby to
wszystko do porządku doprowadzić :). Ponoć też dość szybki (nie cierpie
mulących telefonów)
- nokia to w sumie wyswietlacz o wyzszej rozdzielczości i kompletny telefon
0 zabawy ale przynajmniej mam pewność np ze modem bedzie dział po bluetooth
bez zadny cyrków :) - ale ponoć muli.

Co do Ozi Explorera to są na Symbana programy kopatybilne z Ozi i jego mapami jak również sam Ozi. Jestem zadowolonym użytkownikiem e51, na którym mam sporo zainstalowanego softu wykorzystującego zewnętrzny GPS, nie brakuje tu różnych programów znanych jak Ozi czy TrekBuddy (cholerna Java, ale działa), Garmin XT, TMJ Mobile, SportsTracker jak mniej znane i niezasługujące na lekceważenie jak Sygic Mobile czy I-GotU. Ale co najciekawsze to porzucam Symbiana, właśnie czekam na kuriera z I5700. Dlaczego? W Symbianie zawsze mnie irytowała kwestia popisywania aplikacji (także w przypadku zakupionych aplikacji, które starałem się ponownie zainstalować), owszem są różne sposoby łamania systemu, ale zawsze jakieś problemy miałem z instalowaniem nowych aplikacji. Intryguje mnie Android, ten w wersji 2.1 wygląda naprawdę świetnie, w I5700 masz zapewnioną aktualizację. Samsung ma o wiele większe doświadczenie w produkcji dotykowców niż Nokia i to mnie przekonało do zamówienia Galaxy Lite. Co do wrażeń z uzytkowania, to mogę się wypowedzieć najwcześniej za tydzień. Wtedy okaże się, czy porzucenie Symbiana to był dobry pomysł.

i5700 czy nokia 5230