i5700 - jakie wady?

Data: 2010-06-18 17:31:19
Autor: Lukasz
i5700 - jakie wady?
Witam,
Noszę się z zamiarem zakupu smatfona, padło na i5700 bo wypada bardzo dobrze pod względem ceny. Jakich jednak wad i niedoróbek systemu mogę się spodziewać (nie jestem na bieżąco ale wiem że ostatnio jest moda na niedorobione systemy operacyjne - ponoć w androidzie nie udostępnię połączenia internetowego do komputera)
Są jeszcze jakieś kruczki? Zależy mi na:
- bezproblemowe podłączenie słuchawki bluetooth
- w przyszłości pewnie nawigacja gps
- odbieranie maili
- kalendarz na pulpicie z przypomnieniami :)
- może coś jeszcze ale teraz nie przychodzi mi do głowy

Lukasz

Data: 2010-06-18 20:22:49
Autor: Jacek Czerwinski
i5700 - jakie wady?
Lukasz pisze:
Witam,
Noszę się z zamiarem zakupu smatfona, padło na i5700 bo wypada bardzo dobrze pod względem ceny.
Mam nadzieje ze masz podstawowa orientacje co do:
a) telefony z systemem zamkneitym
b) z dostepnym dodatkowym/zamiennym oprogramowaniem

Sa taniej telefony ze sztywnym systemem.

[...]
Niedawno wyszedł oficjalny update z 1.5 do 2.1. W  1.5 rzeczywiscie nie bylo po BT w systemie (udostepnianie dalo sie zrobic oprogramowaniem), ale po kablu bylo od zawsze, 2.1 teoretycznie mial byc, nie bawilem sie jeszcze.

Są jeszcze jakieś kruczki? Zależy mi na:
- bezproblemowe podłączenie słuchawki bluetooth
OK

- w przyszłości pewnie nawigacja gps
Wbudowane online lub dograć.
- odbieranie maili
gmail lub dograc program, wbudowany dosc kiepski.
- kalendarz na pulpicie z przypomnieniami :)
- może coś jeszcze ale teraz nie przychodzi mi do głowy

oczywiscie wiesz o zuzyciu baterii, pobierania danych przez net (wiec nie groszowy abonament, zdrapkowicze liczacy kazdy grosik itd) przy tej grupie telefonow.

Ze sprzetu, dotyk jak dotyk, kwestia subiektywna. Klawisze na dole nie podswietlane. natomiast wiekszosc specyfiki szukaj pod 'android'.

Data: 2010-06-18 21:05:21
Autor: Lukasz
i5700 - jakie wady?
Użytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisał w wiadomości news:hvgdhp$mkb$1news.onet.pl...
Mam nadzieje ze masz podstawowa orientacje co do:
a) telefony z systemem zamkneitym
b) z dostepnym dodatkowym/zamiennym oprogramowaniem

chcę coś z systemem operacyjnym, wcześniej używalem symbiana i windows mobile, obecnie mam wszystkoodporny telefon ktorego pewnie bede czasem uzywal, jednak wolę coś otwartego z możliwością modyfikacji

oczywiscie wiesz o zuzyciu baterii,

ponoć nie jest tak tragiczne w tym modelu

pobierania danych przez net (wiec nie groszowy abonament, zdrapkowicze liczacy kazdy grosik itd) przy tej grupie telefonow.

500MB wystarczy? korzystam z play biznes i taki jest największy pakiet dostępny w całym kraju

Ze sprzetu, dotyk jak dotyk, kwestia subiektywna. Klawisze na dole nie podswietlane. natomiast wiekszosc specyfiki szukaj pod 'android'.

czytałem test na telepolis i wydaje się dobrym wyborem

Data: 2010-06-18 21:19:42
Autor: Rabbit McCroolick
i5700 - jakie wady?

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hvgg1r$m1k$1inews.gazeta.pl...

500MB wystarczy? korzystam z play biznes i taki jest największy pakiet dostępny w całym kraju

Pewnie, że starczy, ale wystarczy zainstalować APNDroid, by zablokwoać bezproblemowo łączenie się z internetem (poza WiFi), jedno kliknięcie ne widżet i przywracasz możliwości łączenia się z siecią.

Bateria wcale nie jest aż taka słaba, pod warunkiem że zainstalujesz sobie np. Advanced Task Killer i zabijesz zbędne procesy. Mi bateria starcza na 4 dni.

Data: 2010-06-20 10:15:10
Autor: Lukasz
i5700 - jakie wady?
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvggs9$otf$1news.dialog.net.pl...

Witam, może jeszcze jesteście w stanie powiedzieć gdzie ten telefon kupię w rozsądnej cenie (bez umowy)- do 800zł w sklepie z normalną fakturą

Lukasz

Data: 2010-06-20 10:35:40
Autor: Lukasz
i5700 - jakie wady?
Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hvkimt$caq$1inews.gazeta.pl...
[...]

zapomniałęm dodać - Wrocław (może ktoś widział w jakimś sklepie typu mediamarkt itp.?

Data: 2010-06-20 01:56:47
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
i5700 - jakie wady?
On 20 Cze, 10:35, "Lukasz" <luk...@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl>
wrote:
Użytkownik "Lukasz" <luk...@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w
> [...]

> w rozsądnej cenie (bez umowy)- do 800zł w sklepie z normalną fakturą

zapomniałęm dodać - Wrocław (może ktoś widział w jakimś sklepie typu

Szajsung i tyle - dalem niedawno mojej kobiecie,
i po 2 tygodniach noszenia w damskiej torebce tragicznie porysowany :
(.

I nie, papieru sciernego tam nie nosi.

Data: 2010-06-20 12:29:43
Autor: J.F.
i5700 - jakie wady?
On Sun, 20 Jun 2010 01:56:47 -0700 (PDT),  "Ja-Gaar" Bestia Miiny
Szajsung i tyle - dalem niedawno mojej kobiecie,
i po 2 tygodniach noszenia w damskiej torebce tragicznie porysowany :
I nie, papieru sciernego tam nie nosi.

Z kobietami roznie bywa - kupisz jej kolczyki z diamentami to kazdy
telefon porysuje.

J.

Data: 2010-06-20 12:32:42
Autor: Rabbit McCroolick
i5700 - jakie wady?

Użytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <vranix@gmail.com> napisał w wiadomości news:b0dfe147-c489-444d-8b43-96e6f59c7743t10g2000yqg.googlegroups.com...

Szajsung i tyle - dalem niedawno mojej kobiecie,
i po 2 tygodniach noszenia w damskiej torebce tragicznie porysowany :
(.

A który telefon noszony w damskiej torebce nie będzie porysowany???

I nie, papieru sciernego tam nie nosi.

Ale nosi pewnie tysiące potrzebnych rzeczy wrzuconych tam od momentu kupienia torebki.

Data: 2010-06-20 15:18:15
Autor: Adramelech
i5700 - jakie wady?
"Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> Odpowiedz na

[...]

Samsung b2100?

I nie, papieru sciernego tam nie nosi.

Ale nosi pewnie tysiące potrzebnych rzeczy wrzuconych tam od momentu kupienia torebki.

;)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-06-20 17:24:14
Autor: Rabbit McCroolick
i5700 - jakie wady?

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości news:Xns9D9DB0119C39Dadresutuniema127.0.0.1...

Samsung b2100?

I to jest dobry kierunek jeśli chodzi o "telefon dla kobiety" ;-)

Data: 2010-06-21 07:28:56
Autor: Lukasz
i5700 - jakie wady?
Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvlbqq$626$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości news:Xns9D9DB0119C39Dadresutuniema127.0.0.1...

Samsung b2100?

I to jest dobry kierunek jeśli chodzi o "telefon dla kobiety" ;-)

to fakt, aczkolwiek na pewno też się porysuje, mi się porysował w ciągu kilku miesięcy to i kobiecie się uda ;)

Lukasz

Data: 2010-06-21 15:29:18
Autor: Animka
i5700 - jakie wady?
W dniu 2010-06-21 07:28, Lukasz pisze:
[...]

Jak człowiek jest flejtuchem to wszystko porysuje.
Jak kobieta czy mężczyzna nic nie szanuje to niech się rysuje.

--
animka

Data: 2010-06-22 07:02:02
Autor: Lukasz
i5700 - jakie wady?
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hvnscg$ctl$1node1.news.atman.pl...
Jak człowiek jest flejtuchem to wszystko porysuje.
Jak kobieta czy mężczyzna nic nie szanuje to niech się rysuje.

myślę że nie trzeba być flejtuchem, jak pracujesz w biurze to fakt, sam się twój telefon nie uszkodzi, ale nie każdy tak ma.
Poza tym b2100 kusi żeby przetestować jego wytrzymałość i jak na tak solidny telefon to akurat wyświetlacz bardzo szybko się rysuje

Lukasz

Data: 2010-06-18 20:41:57
Autor: Rabbit McCroolick
i5700 - jakie wady?

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hvg3go$9t2$1inews.gazeta.pl...

- bezproblemowe podłączenie słuchawki bluetooth

Bez problemu łączy się z moją Nokią BH-102

- w przyszłości pewnie nawigacja gps

Działa świetnie - mam Sygic Mobile

- odbieranie maili

Android jest wielce zintegrowany z usługami Google w tym rzecz jasna z Gmailem. Inne skrzynki też obsługuje bez problemu.

- kalendarz na pulpicie z przypomnieniami :)

Możesz wybierać między preinstalowanym systemowym zintegrowanym z kalendarzem konta Google, lub innymi aplikacjami z Android Market

- może coś jeszcze ale teraz nie przychodzi mi do głowy

Wada to brak radia, ale wszystkie dotychczasowe Androidy tak mają.  Podobno fizycznie chip radia w telefonie jest, ale system go nie obsługuje. Możesz za to słuchać radiostacji nadających w internecie.

Generalnie 2.1 jest znacznie lepszy niż 1.5 i system się nie wywala, co nie znaczy, że od czasu do czasu nie wywali się jakaś aplikacja czy proces. Generalnie jestem bardzo zadowolony z przesiadki z Symbiana a telefon jest świetny. Telefon uruchamia się szybciej niż Nokia e51. Zdjęcia robi naprawdę przyzwoite, nawet brak doświetlającej LED  mi nie przeszkadza, bo z komórki przy słabym świetle i tak zdjęcia marnie będą wychodzić ze względu na ograniczenia mikroskopijnej matrycy i prymitywnej optyki.

Data: 2010-06-20 20:40:37
Autor: Slavekk
i5700 - jakie wady?
Mobilmania.cz podaje, że pojemność książki tel. Samsung i5700 wynosi 1000
rekordów.Czy to znaczy, że:
1. tam jest błąd
2. wszystkie androidy tak mają
3. ten tylko tak ma
4. czeba coś dosinstalować
?????

Sławek

Data: 2010-06-21 15:57:38
Autor: Tomek Kęcki
i5700 - jakie wady?
W dniu 2010-06-18 17:31, Lukasz pisze:
[...]

Jako, że jest to telefon z systemem operacyjnym to takie rzeczy, jak kalendarz, poczta czy inne rzeczy, i inne, których mogłoby nie być domyślnie w telefonie możesz sobie doinstalować. Jest masa dobrego i często bezpłatnego oprogramowania, które na pewno spełni twoje oczekiwania. Sam niedawno przesiadłem się z WM 6.5 i nie mam powodów do narzekań.

Sam telefon niedawno doczekał się aktualizacji systemu do 2.1 a juz po cichu przebąkuje się o testach wersji 2.2, więc pod tym względem jest dobrze.
Początkowo doskwierają niepodświetlone klawisze sprzętowe, brak jakiejkolwiek zewnętrznej syganlizacji (diody), domyślnie bardzo cicho ustawiony głośnik (do przestawienia w specjalnym menu) i to chyba wszystko z upierdliwości
--
tomafek

i5700 - jakie wady?