i900 - zapisywanie danych

Data: 2009-05-05 19:37:12
Autor: Maciek
i900 - zapisywanie danych
Użytkownik "TomDol" <timek@NOSPAM.pl> napisał
Ktoś ma jakieś pomysły co się dzieje? Dziś próbowałem przesłać program - mobilne GG. Dopiero przy którejś z kolei próbie odebrał i zapisał plik.Niestety nie chciał go zainstalować (ten sam programik działa na M3000 bez problemu). Początkowo odmawiał też usuniecia tego programu.

Ja z Nokiami na Symbianie mam odwrotnie. Z telefonu na telefon po BT bez problemu.
Z komputera na telefon przez PC Suite bez problemu.
Z telefonu na komputer (i odwrotnie) przez wbudowany soft do obsługi BT - kupa.

Tak więc zrzuć najpierw na PC a potem przez ActiveSync 4.5 na telefon i powinno zagrać.

Maciek.

i900 - zapisywanie danych