iHater

Data: 2012-11-09 21:19:48
Autor: Bydlę
iHater
On 2012-11-09 19:54:46 +0100, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

"Kupiłem ten szmelc tylko dlatego aby, żaden apel fan nie mówił mi:"

Chory umysłowo.
;>

--
Bydlę

Data: 2012-11-09 21:50:50
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
iHater

On 2012-11-09 19:54:46 +0100, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

  http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

"Kupiłem ten szmelc tylko dlatego aby, żaden apel fan nie mówił mi:"

Chory umysłowo.
;>

Ej, ale to jest całkiem dobry patent marketingowy. Robisz badziewie i  sprzedajesz przeraźliwie drogo - ludzie kupią tylko po to, żeby sprawdzić,  dlaczego cena jest tak wysoka ;P

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2012-11-09 22:09:49
Autor: Bydlę
iHater

On 2012-11-09 19:54:46 +0100, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> sai
d:

[...]

Ale dla jełopów.
Przeczytałeś tytuł aukcji?
Bo ja po przeczytaniu byłem pewien, że nie ma takiej kombinacji warunków, bym się zdecydował na kupienie czegokolwiek od kogoś, kto napisał "te badziewie".

 Robisz badziewie i
sprzedajesz przeraźliwie drogo - ludzie kupią tylko po to, żeby sp rawdzić,
dlaczego cena jest tak wysoka ;P

To, to tak, ale tu mamy przypadek kogoś, kto dokonuje idiotycznych zakupów, bo mu głosy (w Sieci) kazały...
;-)))

--
Bydlę

Data: 2012-11-10 11:00:28
Autor: Ghost
iHater

On 2012-11-09 19:54:46 +0100, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> sai
d:

[...]

Jestes w bardzo mylnym bledzie. Tak skonstruowany opis daje mu darmowa reklame na duza skale.

Data: 2012-11-10 12:02:28
Autor: J.F.
iHater
Dnia Sat, 10 Nov 2012 11:00:28 +0100, Ghost napisał(a):
Jestes w bardzo mylnym bledzie. Tak skonstruowany opis daje mu darmowa reklame na duza skale.

Ale co - w wyniku takiej reklamy pomyslisz sobie "kupie ajfona" ? Czy w wyniku tej reklamy przypomnisz sobie "o, przeciez chce sobie kupic
ajfona, kupie od niego". I nawet nie sprawdzisz jakie sa inne oferty :-)

J.

Data: 2012-11-10 20:26:21
Autor: Ghost
iHater

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1vdwz0mpx7ag9.1tsnz7m2ij883.dlg40tude.net...
[...]

Ale to, ze ja nie pisze o reklamie ajfona.

iHater