iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii

Data: 2014-06-27 11:28:37
Autor: jacekgacon
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Premia wypłacana jest w formie zwrotu 3% wartości transakcji online dokonanych kartą w ramach aplikacji mobilnej PayU.
Warunkiem uruchomienia funkcji Money back są miesięczne wpływy na konto min. 1000 zł

Więcej na http://jakdorobic.wordpress.com/

Data: 2014-07-12 02:58:37
Autor: Benny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Przetestowałem już konto w BNP Paribas. Otwarcie jest bardzo proste i szybkie, otwiera się w pełni przez internet, po wysłaniu 1 zł jak weryfikacja, odsyłają nam 1 zł a w tytule podany jest login. Pin doszedł dosyć późno, gdyż chyba mają teraz sporo roboty. Karta dzień pozniej-listem poleconym. Pierwszy raz spotkałem się z przezroczystą kartą. Co ciekawe bankowosc internetowa nie dziala na google chrome, tylko na IE lub Opera. 3% cashbacku za zakupy przez PayU (allegro, sklepy online)jest otarciem łez po piecioprocentowym cashback w syncu.

Data: 2014-07-12 07:01:11
Autor: az.anonim
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Nie mogę potwierdzić. U mnie na najnowszym chrome działa. Problemem jest tylko brak karty debetowej w systemie. Ma się pojawić dopiero po kilku dniach od aktywacji.

Data: 2014-07-16 04:57:14
Autor: Benny
W dniu sobota, 12 lipca 2014 16:01:11 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
Nie mogę potwierdzić. U mnie na najnowszym chrome działa. Problemem jest tylko brak karty debetowej w systemie. Ma się pojawić dopiero po kilku dniach od aktywacji.

Rzeczywiście na chrome już działa, zrobili jakąś poprawkę. Jeszcze tydzień temu mi nie działało i konsultant potwierdził, iż na chrome BNP Paribas planet nie działa.

Data: 2014-07-16 08:14:19
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu sobota, 12 lipca 2014 11:58:37 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
[...]

Przezroczyste karty już są od jakiegoś czasu. Była karta kredytowa studencka w PKO, były karty internetowe (Multi, ING). Obecnie z chipem - jako pierwszy wydał PKO (karta kredytowa) chwile później Open (dawna karte keep it simple).

Swoja droga - spore wyzwanie taka karte dobrze zaprojektowac.

Data: 2014-08-05 05:27:22
Autor: pws
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/

Mają rozmach... :)

PS. 100 zł od Inteligo - piszcie na pws[@]onet[.]pl

Data: 2014-08-05 17:09:17
Autor: mx
On 05/08/2014 14:27, pws wrote:
A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/

Mają rozmach... :)

No cóż, posucha na rynku promocji. Wniosek wysłałem.

Data: 2014-08-05 17:27:44
Autor: RobertS
W dniu 2014-08-05 17:09, mx pisze:
On 05/08/2014 14:27, pws wrote:
A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/

Mają rozmach... :)

No cóż, posucha na rynku promocji. Wniosek wysłałem.

czyli w skrócie

zakładamy konto i wydajemy debetówką 400 zł, później kartę można zastrzec i przez 12 m-cy trzeba utrzymać konto, ktore kosztuje 9 zł/m-c?

coś pominąłem?

RobertS

Data: 2014-08-05 09:43:08
Autor: Mietek
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
W sumie prześwietlone jest już chyba każde pytanie na live smarter - http://livesmarter.pl/bnp-paribas-tablet-galaxy-tab-ikonto/
Dobrze piszesz ale z jedna uwaga - konto jest za 0 jeśli wpłynie 1000 zl/mies

W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 17:27:44 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

> No c�, posucha na rynku promocji. Wniosek wys�a�em.

czyli w skr�cie

zak�adamy konto i wydajemy debet�wk� 400 z�, p�niej kart� mo�na zastrzec i przez 12 m-cy trzeba utrzyma� konto, ktore kosztuje 9 z�/m-c?

co� pomin��em?

-- pozdrawiam

RobertS

Data: 2014-08-05 19:26:08
Autor: MK
Użytkownik "pws"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:904f4fdb-f312-4643-9489-744ab9ebda7b@googlegroups.com...

A teraz jeszcze dodatkowo tablety dodają do konta:
http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/

Mają rozmach... :)

Hm... a co zrobic z tabletem, ktory ma tylko WiFi? Mogliby doloz te 100 PLN i kupic tablety z modemem. Przymierzam sie do zalozenia tego rachunku, ale ten tablet mnie do tego nie przekona...

MK

Data: 2014-08-05 19:40:07
Autor: RobertS
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% z a transakcje internetowe - nawet 600 zďż˝ premi i

[...]

taki sam dostaniesz w GO/OO ale konto trzeba utrzymać przez 30 m-cy i kosztuje 12,98 zł 22,97 zł jeżeli z niego nie korzystasz

RobertS

Data: 2014-08-06 01:46:31
Autor: Benny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zďż˝ premii
Ja na swoim nowym blogu, też opisuję tą promocję. Od kilku lat jestem grupowiczem, więc klikajac w link z mojego bloga, dajecie zarobic swojakowi. Wiecej na:

http://jakdorobic.wordpress.com/2014/08/06/tablet-samsung-galaxy-tab-p3-lite-do-600-zl-premii-za-zalozenie-ikonta-w-banku-bnp-paribas-rewelacyjna-promocja/

Data: 2014-08-06 12:13:28
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-08-06 10:46, Benny pisze:
[...]

przy 3% zwrocie z allegro karta kosztuje 6 zeta miesięcznie, bez szans na uniknięcie opłaty

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-08-06 03:42:35
Autor: pws
W dniu środa, 6 sierpnia 2014 12:13:28 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
przy 3% zwrocie z allegro karta kosztuje 6 zeta miesięcznie, bez szans na uniknięcie opłaty

Nie, nie, nie! Już któryś raz, w kolejnym miejscu widzę ten sam błąd. Ta opłata dotyczy ich innego konta z innym zwrotem, a nie iKonta z 3% za PayU. Zobacz sobie pierwszą tabelę na 5. stronie TOiP - masz tam wyszczególnione tylko o iKoncie. https://www.ikonto.pl/Documents/Taryfa_prowizji_i_oplat_za_czynnosci_bankowe_na_rzecz_osob_fizycznych.pdf

Tutaj jest wszytko za darmo, jeśli wlejemy tam 1000 zł i wydamy 200 zł, co pokrywa się z warunkami promocji 3% MB.

Data: 2014-08-06 13:06:09
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-08-06 12:42, pws pisze:
[...]

masz rację, też zauważyłem swoją pomyłkę i właśnie miałem siebie prostować, ale zdążyłeś mnie ubiec ;-)

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-08-06 07:13:06
Autor: Benny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zďż˝ premii

przy 3% zwrocie z allegro karta kosztuje 6 zeta miesięcznie, bez szans na uniknięcie opłaty

Dzwoniłem do banku. Opłata 6 zł występuje gdy skorzystamy z dodatkowego moneybacku wynoszacego 2% od transakcji typu "zdrowie, rozrywka"

Pozdrawiam, Jacek
JakDorobic.wordpress.com

Data: 2014-08-07 22:37:02
Autor: RobertS
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% z a transakcje internetowe - nawet 600 zďż˝ premi i
z promocji nie mogę skorzystać, bo 7 lat temu miałem KK w Fortis Banku ;-/

RobertS

Data: 2014-08-13 13:12:33
Autor: witrak()
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% z a transakcje internetowe - nawet 600 zďż˝ premi i
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote on 2014-08-07_22:37
z promocji nie mogę skorzystać, bo 7 lat temu miałem KK w Fortis
Banku ;-/

A nie jest tak, że bank ma prawo trzymać dane klienta 5 lat tylko?

witrak()

Data: 2014-08-13 13:23:01
Autor: Kamil Jońca
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

[...]

Nie. Do celów choćby podatkowych *musi* trzymać ok 7 lat. A trzymać może i 50, jeśli się mu nie zabroni.
KJ

Data: 2014-08-13 16:13:17
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-08-13, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie. Do celów choćby podatkowych *musi* trzymać ok 7 lat. A trzymać może i 50, jeśli się mu nie zabroni.

Karty w mBanku chyba mają historię ~2 lata.
W każdym razie powyżej był problem z uzyskaniem (w oddziale) wyciągu
i opinii z karty w zakresie większym niż 2 lata.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-08-13 16:44:16
Autor: Kamil Jońca

On 2014-08-13, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

No i co w związku z tym?
Mam nadzieję, że odróżniasz dane które bank *ma* od danych które potrafi
"dać klientowi"?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/

Data: 2014-08-14 11:14:55
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-08-13, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Nie. Jeśli nie potrafi na ich podstawie wygenerować *płatnej* opinii, to nie
sądzę by je miał, albo by umiał je odnaleźć, co na jedno wychodzi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-08-14 11:20:30
Autor: Kamil Jońca

On 2014-08-13, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

E tam. Prośba ze skarbówki często działą cuda. (np. sięga się do
tasiemek do któryrch normalnie by się nie sięgnęło)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-08-15 13:55:02
Autor: Benny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
To była chyba promocja roku. Kto zdążył, niech się cieszy

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam https://www.facebook.com/JakDorobic

Data: 2014-08-22 09:51:54
Autor: az.anonim
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Dostałem właśnie 50zł moneyback za lipiec. Zaliczyli płatność rachunków via PayU.

Data: 2014-08-22 12:32:55
Autor: pws
W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 18:51:54 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
Dostałem właśnie 50zł moneyback za lipiec. Zaliczyli płatność rachunków via PayU.

Potwierdzam :)

Data: 2014-08-29 06:25:33
Autor: Fredzia
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Witam,

Czy ktoś z koleżanek/kolegów może mnie poratować aplikacją PayU w wersji 1.4.1. Pochopnie zrobiłem aktualizację. dzygit@interia.pl
Pozdrawiam

Data: 2014-08-29 09:13:39
Autor: az.anonim
W dniu piątek, 29 sierpnia 2014 15:25:33 UTC+2 użytkownik Fredzia napisał:
Witam,

Czy ktoś z koleżanek/kolegów może mnie poratować aplikacją PayU w wersji 1.4.1. Pochopnie zrobiłem aktualizację.

A co, zablokowali coś? Ja od razu wyłączyłem automatyczne aktualizacje dla PayU w google play.

Data: 2014-08-29 20:39:42
Autor: Nika
W dniu 2014-08-29 o 18:13, az.anonim pisze:
[...]

A co, zablokowali coś?

Właśnie spojrzałam - zablokowali możliwość dodawania płatności ręcznie, zostało tylko "skanuj i płać". Cholera jasna.

- -
Nika

-- -

Data: 2014-08-29 23:59:51
Autor: mx
On 29/08/2014 20:39, Nika wrote:

A co, zablokowali coś?

Właśnie spojrzałam - zablokowali możliwość dodawania płatności ręcznie,
zostało tylko "skanuj i płać". Cholera jasna.

Faktycznie, nawet na screen-ach w Play-u widać, że zamiast "Dodaj nową płatność" jest "Skanuj i płać? Ale czy to gorzej? Wygląda, że zwykłe kody kreskowe też czyta, nie tylko QR. A kod zawsze można wygenerować samodzielnie.

Data: 2014-08-30 23:43:40
Autor: Waldek
[...]

Taaaa ... oglądnąłem tą apke ....QR nie czyta, choc jest na rachunku np. za gaz i zawiera wszystkie niezbedne dane do realizacji platnosci
Czyta teraz tylko kod kreskowy (Code-128) korespondujacy chyba z jakąś bazą faktur
skąd zaciąga dane do przelewu, więc możesz sobie wygenerowac ... ;)

Pozdro

Data: 2014-08-31 00:44:59
Autor: mx
On 30/08/2014 23:43, Waldek wrote:

[...]

Tylko kombinowałem, dałem ??????
Dzięki powyższemu info, aktualizację wstrzymałem

Data: 2014-08-31 00:58:38
Autor: oszczedny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
wygenerowac sobie mozesz - nie ma zadnego problemu, bo sam gdy experymentowalem z ta apka tak zrobilem... z tym, ze sa to o ile dobrze to nazwe - kody krt, wiec tak jak pisales rozpoznaje tylko te, ktore sa u nich w bazie i tylko na takie mozesz wygenerowac kod... a te niestety ida na z gory okreslone rachunki... a przeciez o to tutaj chodzi, zeby bylo 'ciut' inaczej ;)
pozdrawiam
oszczedny

Data: 2014-08-31 12:42:05
Autor: Waldek
W dniu 2014-08-31 00:58, oszczedny pisze:
[...]

No wiec o to wlasnie chodzi ze mozesz sobie wygenerowac ale nic to nie da
bo obecnie tylko zaczytuje kod "KTR / MPS" lub inszy podobny związany z platnościami masowymi, i dane platnika musza być dostępne w bazie.

Payu obecnie nie czyta z kodu QR jak np. SprytnyBill
wiec nie możesz sobie zrobić np. własnej bazy "szablonow kodow" do płatności
np. czynsz ze spółdzielni mieszkaniowej (ktora nie ma umowy z pośrednikiem)

Powyższe zabija tą apkę niestety ... a starsza wersja jest jeszcze do zassania
z np. chomikowni - pytanie tylko czy bedzie dzialac bez koniecznosci aktualizacji ;)

Data: 2014-08-31 13:32:28
Autor: J.F.
Dnia Sun, 31 Aug 2014 12:42:05 +0200, Waldek napisał(a):
[...]

A dawniej tak sie dalo ? No bo wiesz ... na czym oni zarabiali w takiej transakcji ?
Szczegolnie jak klient zaplacil im karta ?

Powyższe zabija tą apkę niestety ... a starsza wersja jest jeszcze do zassania
z np. chomikowni - pytanie tylko czy bedzie dzialac bez koniecznosci aktualizacji ;)

Mysle ze niedlugo :-)

J.

Data: 2014-08-31 22:08:27
Autor: Waldek
W dniu 2014-08-31 13:32, J.F. pisze:

[...]

No cóż, co poniektóre "dziury" działały dość długo ;)

Pozdro

Data: 2014-09-05 09:07:17
Autor: wefe
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 13:32:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sun, 31 Aug 2014 12:42:05 +0200, Waldek napisaďż˝(a):

> [...]

> wiec nie mo�esz sobie zrobi� np. w�asnej bazy "szablonow kodow" do p�atno�ci

> np. czynsz ze sp�dzielni mieszkaniowej (ktora nie ma umowy z po�rednikiem)

A dawniej tak sie dalo ? No bo wiesz ... na czym oni zarabiali w takiej transakcji ?

Szczegolnie jak klient zaplacil im karta ?

> Powy�sze zabija t� apk� niestety ... a starsza wersja jest jeszcze do > zassania

> z np. chomikowni - pytanie tylko czy bedzie dzialac bez koniecznosci > aktualizacji ;)

no i dobrze myślałeś, dziś  już koniec przelewów na starej wersji.
Żąda zaktualizowania lub zamyka się, nie można nawet historii przejrzeć

Data: 2014-09-05 09:16:04
Autor: Mietek
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
ktoś ma pomysł jak to ominąć? Zeskanowałem rachunek ale nie da sie zmienic nr rachunku (iOS). Jak jest na androidzie?

Data: 2014-09-05 18:56:59
Autor: mx
On 05/09/2014 18:07, wefe wrote:
W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 13:32:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

no i dobrze myślałeś, dziś  już koniec przelewów na starej wersji.
Żąda zaktualizowania lub zamyka się, nie można nawet historii przejrzeć

No żesz qoor....
Nawet zdefiniowane i płacone wcześniej nie działają - "Zmiana regulaminu, tylko Skanuj i płacz"
Orange ma tylko QR i doopa, Cyfra+ poszła, tylko numeru konta nie można edytować. PGNiG też skanuje, ale uwaga, nr konta jest nieco inny!

Data: 2014-08-30 02:23:36
Autor: Benny
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Czy ktoś może usunąć wpisy " o tym, o czym się nie mówi, bo zlikwidują " ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam
http://jakdorobic.wordpress.com/

Data: 2014-10-04 10:33:02
Autor: jacekgacon
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
jak zamknąć konto w BNP Paribas? poczta lub oddział czy jest inna możliwość

Data: 2014-10-08 00:31:09
Autor: Michal :-)
iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
Ja byłem w oddziale - 5 min i konto znika za 30 dni :-)

iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii